افتتاح نمایندگی مرکزی آلفارومئو در تهران

خرید آلفارومئو

خرید یک خودروی لوکس از نمایندگی مرکزی آلفارومئو در تهران به شما اطمینان خاطر می دهد که اتومبیل انتخابی خود را با قیمت مناسب خریداری نموده اید. چرا که نمایندگی آلفارومئو به عنوان یک نمایشگاه معتبر فروش و تعمیر خودرو دست دلال ها را از معامله یا  فروش خودروهای جدید کوتاه می کند.

بنابراین شما علاوه بر اینکه از کیفیت و اصالت خودروی خریداری شده اطمینان خواهید داشت، می توانید اتومبیل مورد نظر خود  را مستقیماً و با ساختار قیمت گذاری منصفانه تصاحب کنید. چرا که یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های جذاب نمایندگی آلفارومئو در تهران  این است که آنها برای جلب رضایت مشتری و توزیع متناسب فروش محصولات خود در سراسر کشور خدمات پس از فروش بسیار مناسبی را به مشتریانشان ارائه می دهند.

چرا خودروهای آلفارومئو را باید از نمایندگی آلفارومئو خریداری کنم؟

مزایای خرید خودرو از نمایندگی آلفارومئو در تهران می تواند یک تجربه خرید عالی را برای شما به ارمغان بیاورد. چرا که خرید و سواری با برند مطرح صنعت خودروسازی جهان همچون آلفارومئو برای بسیاری از افراد وسوسه انگیز و لذت بخش است.

اما خرید این خودروهای لوکس علاوه بر اینکه قیمت بالایی دارد می تواند نگرانی های زیادی برای خریداران ایجاد نماید، زیرا در طی چند سال اخیر دست دلالان فریب کار و سودجو به صورت پر رنگ تر در بازار خودروی داخل کشور دیده می شود. بنابراین افتتاح نمایندگی مرکزی آلفارومئو در تهران به شما کمک می کند تا با خیالی آسوده نسبت به خرید خودروی مورد علاقه خود اقدام نمایید.

  • امکان خرید آنلاین و برخورداری از خدمات 24 ساعته در کنار مشاوره رایگان با کارشناسان زبده بازار خودرو
  • امکان بررسی سلامت خودرو توسط کارشناسان مورد اطمینان شما
  • پرداخت قیمت منصفانه در حین معامله و خرید اتومبیل نسبت به بازار آزاد
  • امکان بازدید و چک نمودن آپشن های رفاهی و فنی خودرو
  • اطمینان از تامین قطعات با کیفیت و لوازم یدکی اصل از کارخانه مادر
  • توانایی خرید حضوری یا آنلاین از سراسر کشور
  • ارائه خدمات پس از فروش مطلوب توسط نمایندگی های معتبر در سراسر کشور
  • ارائه گانتی معتبر کلیه قطعات یدکی اتومیبل تحت پوشش ضمانت 12 ماهه

کدام مدل را می توان از نمایندگی آلفارومئو تهیه کرد؟

تجربه نزدیک رانندگی هیجان انگیز و در عین حال ایمن اصلی ترین هدف کمپانی خودروسازی آلفارومئو است، که اهمیت این هدف را بیش از پیش با کسب جوایزه بزرگ مسابقات اتومبیل رانی به  همگان نشان می دهد. با حضور در میادین مسابقات اتومبیل رانی از 1910 این کمپانی توانسته یک شجره خودرویی غنی در تولید خودروهای آلفارومئو جاده ای و شهری نیز ایجاد کند.

ارزش‌ های جاه‌طلبانه آلفارومئو در نهایت منجر به طراحی  خودروهای زیبا، لوکس و در عین حال ایمن شده که احساسات وصف ناپذیری در حین رانندگی به سرنشینان القا می کند. بنابراین به جرات می توان گفت رانندگی با خودرو های آلفارومئو یک تجربه احساسی منحصر به فرد است. متاسفانه در داخل ایران فقط با چند مدل محدود وارادتی این خودرو می توانید تجربه‌ای عمیق و رانندگی خارق‌العاده  را کسب نمایید.

·        آلفارومئو جولیا

آلفارومئو جولیا اسپرینت، جولیا تی و جولیا ولوس با برخورداری از قدرت 280 اسب‌ بخاری، فن‌آوری‌های پیشرفته فنی می تواند سبک ایتالیایی اغواکننده ای در یک سیستم چهار چرخ متحرک به شما ارائه نماید. این اتومبیل در عین حال که تجربه رانندگی هیجان‌انگیزی را در سدان متوسط ​​در اختیار شما می گذارد از  فناوری جدید استاندارد پیشرفته سیستم کمک راننده (ADAS) و همچنین ویژگی‌های ایمنی و راحتی در تمام سطوح تریم برخوردار می باشد.

آلفارومئو جولیتا

آلفارومئو 4C

آلفارومئو  4c  یکی از گران ترین خودروهای وارداتی محسوب می شود که شامل فناوریهای استاندارد پیشرفته سیستم کمک راننده (ADAS)، ویژگی‌های ایمنی و راحتی در تمام سطوح است. عملکرد، طراحی و فناوری SUV در خط تولید با مهارت و نوآوری ایتالیایی توسط صنعتگران آلفارومئو آمیخته شده است. این خودرو شاهدی بر مهندسی بی نظیر تولید شیک ترین و اسپرت ترین خودروهای صنعت خودرو سازی جهارن دارد.

·        آلفارومئو میتو

 آلفارومئو میتو با برخورداری از  فناوری‌های پیشرفته می تواند تجربه رانندگی هیجان‌انگیزی را در بخش سدان‌های کوچک شهری به شما ارائه ‌کند. این خودرو در عین حال که از قیمت پایین تری نسبت به سایر مدل های آلفارومئو برخوردار است، از یک موتور بسیار قوی برخوردار می باشد. شتاب گیری سرعت 0-60 مایلی در  3.8 و 3.6 ثانیه تنها یکی از ویژگی های این هاچ بک جمع و جور شهری است.  این هاچ بک ارزان‌ قیمت آلفارومئو توانسته همچنان عنوان محبوب ترین خودروی سواری در داخل ایران و کشورهای مختلف دنیا را برای خود حفظ کند.

آیا آلفارومئو شما را در جاده وامی گذارد؟

برخورداری از نمایندگی معتبر تعمیرکاران مجاز آلفارومئو در کنار اهمیت سرویس دهی منظم را برای کارکرد روان خودرو شما باعث می شود تا هیچگاه نگران باز ماندن در جاده های کشور نباشید. زیرا نمایندگی مرکزی آلفارومئو در تهران طیف گسترده ای از خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

از سوی دیگر خودروهای آلفارومئو به صورت ویژه از عملکرد و کارایی اقتصادی قابل اطمینانی برخوردار هستند. در نتیجه مراجعه به یک تعمیرکار مورد تایید نمایندگی آلفارومئو به این معنی است که کیفیت تعمیر و سرویس هر ساله خودرو شما توسط تیم آلفارومئو ارتقا می یابد.

توجه: خرید لوازم یدکی اورجینال آلفارومئو با بهترین قیمت و کیفیت

استفاده از تکنسین های متخصص آموزش دیده، انجام تعمیرات با بالاترین استانداردها تنها با استفاده از قطعات اصلی سازنده، رنگ گلاسرویت تایید شده توسط سازندگان مواردی است که به شما اطمینان می دهد که تعمیرات و سرویس خودروی شما با کیفیت و ایمنی بالا انجام شده است.

خرید قطعات یدکی آلفارومئو

کلام آخر

واضح است که کیفیت خدمات پس از فروش برای مشتری در هنگام خرید خودرو به ویژه اتومبیل های خارجی و گران قیمت بسیار پر اهمیت است. زیرا در کشوری همچون ایران که همواره بازار در دست دلالان سودجو قرار دارد و تحریم های بین المللی معظل بزرگی برای تامین لوازم و قطعات یدکی خودرو محسوب می شود؛ مراجعه به نمایندگی مرکزی آلفارومئو در تهران برای خریداران حائز اهمیت است.

افتتاح نمایندگی مرکزی آلفارومئو در تهران می تواند تجربه صادقانه و حس خرید خوبی را در اختیار مشتری خود قرار دهد. زمانی که مشتری وارد نمایشگاه آلفارومئو می‌شود، باید تجربه‌ای فوق العاده  توام با آگاهی کسب نماید تا در حین خرید با خیالی آسوده فقط به انتخاب مدل خودروی مورد علاقه خود بپردازد.

ارسال دیدگاه