با خرید این چراغ عقب برای 206 و 207 جذابیت کاشینتان را چند برابر کنید!!!

با خرید این چراغ عقب برای 206 و 207 جذابیت کاشینتان را چند برابر کنید!!!

مقدمه

امروزه یکی از خودور هایی که در ایران محبوب بوده و طرفداران زیادی برای خود جذب کرده است ، خودرو 206 میباشد. همچنین در میان افرادی که به اسپرت کردن و تیونینگ علاقه دارند ، این ماشین بسیار محبوب میباشد. دلیل این محبوبیت در میان جوانان وجود انواع لوازم اسپرت از جمله چراغ های اسپرت ، سپر های اسپرت و سردنده های اسپرت و… میباشد. همانطور که میدانیم یکی از قطعاتی که در زیبایی نمای خودرو ها بسیار اهمیت دارد ، چراغ ها است به طوری که هر چه چراغ ها شفاف تر و جذاب تر باشد زیبایی خودرو چند برابر میشود. یکی از این چراغ های اسپرت برای 206 که از جذابیت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است چراغ عقب 207 انجیکو میباشد. با تمام این زیبایی ها و جذابیت قیمت چراغ عقب 207 انجیکو بسیار مناسب میباشد.

در توصیف یکی از جذابیت های این چراغ میتوان به تماما ال ای دی بودن ان اشاره کرد که نیاز به هیچگونه لامپ نیست و به صورت کاملا سوکت به سوکت و بدون نیاز به دستکاری یا سیمکشی به راحتی نصب میشود. وجود طلق این چراغ ها در بازار یکی از ویژگی های مهم ان است که در صورت شکستن به جای خرید چراغ نو فقط طلقش را تعویض میکنید. به دلیل استفاده از متریال بسیار با کیفیت در برابر نور افتاب با دوام بوده و عمر طولانی و بدون خرابی دارد. طرح جدید چراغ های عقب 207 در چهار رنگ بسیار جذاب قرمز سفید ، قرمز دودی ، تمام دودی و تمام سفید موجود میباشد. همچنین این چراغ ها دارای 6 ماه گارانتی تعویض میباشد.

رنگ قرمز سفید : این رنگ در عین سادگی جذابیت بسیار بالایی داشته و پر فروش ترین ها میباشد که قسمت ترمز و چراغ های کوچک قرمز و قسمت راهنما و دنده عقب سفید است. در عکس زیر میتوانید مشهاده کنید:

رنگ قرمز دودی : با تغییر جزئی نسبت به رنگ قرمز سفید ، بسیار اسپرت و جذاب میباشد که قسمت ترمز و چراغ کوچک قرمز و قسمت های راهنما و دنده عقب دودی است. در عکس زیر میتوانید مشاهده کنید.

blank

رنگ تمام دودی : این رنگ بسیار متفاوت و خاص بوده که با رنگ خودرو ها ترکیب بسیار جذابی ایجاد میکند. همه قسمت های این چراغ دودی میباشد. میتوانید در عکس زیر مشاهده کنید:

blank

رنگ جذاب و خاص تمام سفید را میتوانید از سایت آزی کالا مشاهده کنید.

ارسال دیدگاه