برای خرید ابزار آلات هبلکس به کجا مراجعه کنیم؟ قیمت به صرفه در 1402

قیمت خرید ابزار آلات هبلکس

ابزار آلات هبلکس، موضوعی است که در زمان استفاده از بلوک های هبلکسی، به هیچ عنوان نمی توان از آنها چشم پوشی کرد. نبود این ابزارها، دیوارچینی و ساختمان سازی با کمک این بلوک ها را با چالش ها و مشکلات زیادی مواجه می کند. به همین جهت توصیه می شود برای خرید آنها به نمایندگی معتبر فروش مراجعه شود

در جزئیات اجرایی دیوار هبلکس، کدام ابزارهای هبلکس دیده می شود؟

با نگاهی گذرا به لیست ابزاری که در جزئیات اجرایی دیوار هبلکس قرار داده شده است، می توان حضور موثر برخی از این ابزارها را مشاهده کرد. از جمله ملزوماتی که نبود آنها اجرای پروژه با بلوک سبک aac را غیر ممکن می کند می توان به این موارد اشاره داشت:

1- ملات هبلکس

بلوک های سبک، فرآیند کاملا متفاوتی را در زمان ساخت و تولید طی کرده و این متفاوت بودن فرآیند تولید، باعث شده که نتوان آنها را با هر گونه ملاتی به هم چسباند. از ملات هبلکس نمی توان به عنوان یک ابزار یاد کرد، اما وجود آن باعث می شود که این بلوک ها با درصد اطمینان بالایی در کنار هم چسبانده شوند.

ملات و بلوک هبلکس هر دو باید کیفیت بالایی داشته باشند و این مورد نیز، تنها از طریق خرید از منابع معتبر امکان پذیر خواهد شد. طبق گزارش های به دست آمده توسط فارس، ایلنا و مشرق، شرکت سورنا هبلکس از منابع معتبری است که می توان برای خرید ابزار آلات هبلکس، بلوک و ملات هبلکس به آن مراجعه کرد.

2- همزن چسب

داشتن یک همزن چسب مناسب و کارآمد، به اجرای پروژه و افزایش سرعت آن کمک قابل توجهی می کند. این ابزار هبلکس برای تولید ملاتی با کیفیت و یک دست، کاملا ضروری به نظر می رسد

بهترین ابزار آلات هبلکس (ابزار هبلکس)

3- گونیای برش

بلوک های هبلکس که از کارخانه به دست متقاضی و یا مصرف کننده می رسند، در قسمت های طول، عرض و ارتفاع کاملا صاف و یک دست هستند. گاهی اوقات اگر نخواهند یک بلوک را به صورت کامل مورد استفاده قرار دهند مجبورند آن را برش بدهند. برای اینکه برش، بدون هیچ گونه خطا و در دقیق ترین حالت خود انجام شود گونیای مخصوص برش به کار برده می شود. می توان از این گونیا به عنوان مهم ترین ابزار های هبلکس در زمان برش یاد کرد.

4-کاردک شانه ای

به دلیل خاص بودن ماهیت ملات مورد استفاده برای چسباندن و در کنار هم قرار دادن بلوک های اتوکلاو شده، باید با یک ابزار خاص آن را روی سطح بلوک ها قرار داد؛ این ابزار خاص، کاردک شانه ای نام دارد. از این کاردک برای قرار دادن چسب، روی بندهای عمودی و افقی بلوک هبلکس استفاده می کنند.

آیا دستگاه چسب زن هبلکس یکی از مهم ترین بزار آلات هبلکس است؟

در بالاتر، برخی ابزار آلات هبلکس را که حضورشان برای پیشبرد پروژه ها با کمک بلوک های هبلکس نیاز است، معرفی کردیم. به دلیل اهمیت نحوه قرار دادن چسب روی این بلوک ها می خواهیم در مورد دستگاه دیگری که از آن نیز زیاد استفاده می کنند صحبت کنیم.

دستگاه چسب زن هبلکس یکی از همان دستگاه های کاربردی و به دردبخوری است که نمی توان از حضور و وجود آن در ساختمان سازی مدرن با بلوک های هبلکسی چشم پوشی کرد. این دستگاه، کار چسباندن بلوک ها را به یک کار بسیار راحت تبدیل کرده و موجب سرعت بخشیدن به آن شده است.

با به بازار آمدن دستگاه چسب زن ملات هبلکس، ابزارهایی مانند کاردک شانه ای کنار گذاشته شده و خیلی راحت تر از قبل می توان این ملات را روی بلوک هبلکس قرار داد. نکته ای که در مورد این دستگاه باید مورد توجه قرار داد این است که از آن، برای چسب زدن روی رج های افقی بلوک های هبلکسی استفاده می کنند و شاید در جاهایی که نیاز باشد روی رج های عمودی نیز از ملات هبلکس استفاده شود، این دستگاه کاربرد چندانی نداشته باشد

جدیدترین ابزار آلات هبلکس (ابزار هبلکس)

قیمت ابزار هبلکس (ابزار آلات هبلکس) چقدر است؟

حال که با مهم ترین و کاربردی ترین ابزار آلات هبلکس آشنایی پیدا کردید، خوب است در مورد قیمت ابزار هبلکس نیز نکاتی را بیان کنیم. ناگفته پیداست ابزارهایی که نقش مهم و سرنوشت سازی در ساختمان با کمک بلوک های هبلکسی دارند، با قیمت بالاتری در بازار به فروش می روند.

به صورت یک قانون کلی باید بگوییم، ابزارهایی که ساختار پیچیده تری دارند و نقش مهم تری در احداث یک ساختمان به عهده آنها گذاشته شده است، با قیمت بالاتری فروخته می شوند. به خاطر داشته باشید، برای خرید برخی ابزارها از جمله بست ها، مهندس ساختمان باید تعداد آنها را مشخص کند تا در آینده مشکل کمبود بست در حین اجرای پروژه ایجاد نشود. بهتر است بست و ابزار آلات هبلکس به مقدار مورد نیاز خریداری شود تا سرمایه کارفرما، بابت خرید ابزاری بدون استفاده به هدر نرود، و پروژه نیز به دلیل نبود ابزار کافی به تعویق نیفتد.

بهترین ابزار آلات هبلکس

با رواج روزافزونی که در حوزه استفاده از بلوک های هبلکسی در ساختمان سازی اتفاق افتاده است، روش های متفاوتی را می توان برای تهیه و خرید ابزار آلات هبلکس پیشنهاد داد. یکی از مطمئن ترین راه ها برای خرید این ابزار، مراجعه کردن به نمایندگی های فروش هبلکس، همچون ابزار هبلکس سورنا هبلکس است. این نمایندگی هبلکس، یک بسته کامل از همه ابزارهای مورد نیاز برای دیوارچینی این نوع بلوک فراهم کرده است.

سعی کنید به جای آنکه به فکر خرید آنلاین باشید، از طریق عرضه کنندگانی که به صورت حضوری فعالیت می کنند، قیمت ابزارهای بلوک هبلکس را استعلام کنید و در جریان آن قرار بگیرید. بررسی کیفیت این ابزارها مهم ترین مزیتی است که این روش خرید برای شما به همراه خواهد داشت.

کلام آخر

معرفی مهم ترین ابزارهای بلوک هبلکس موضوع صحبت ما در این مقاله بود. امیدواریم نکات ارائه شده، در افزایش اطلاعات شما نسبت به کاربرد و قیمت این ابزارها کمک کننده بوده باشد. ابزارهای ارائه شده توسط این مجموعه کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد.

ارسال دیدگاه