بررسی مشخصات دریل شارژی چکشی رونیکس مدل ۸۹۰۰

بررسی مشخصات دریل شارژی چکشی رونیکس مدل ۸۹۰۰

دریل شارژی چکشی براشلس 8900 رونیکس با قدرت بالا و مجهز به موتور ضد آب از بالاترین کیفیت ساخت بهره‌ مند است. این محصول سبک و کاربردی از رونیکس برای محیط هایی که امکان دسترسی به برق مستقیم وجود ندارد به خوبی می تواند نیازهای شما را برطرف کند. بهره گیری از موتور ضد آب و همچنین سرعت بالا در حدود ۲۵۵۰۰ ضربه در دقیقه نشان می‌ دهد که این برند در طراحی دریل از بالاترین استانداردها کمک گرفته است. این پایان کار نیست و طراحی دریل شارژی چکشی براشلس ۸۹۰۰ به گونه‌ ای صورت گرفته است که بدنه عایق آن و شکل ظاهری منحصر به فردی که دارد، کاربر را یاری خواهد کرد تا در هر شرایطی بتواند از قابلیت‌ های آن بهره ببرد.

خرید دریل شارژی چکشی براشلس ۸۹۰۰

طراحی و ساخت

مجموعه رونیکس به واسطه استفاده از فناوری‌ های مدرن در طراحی ابزار آلات خود بالاترین استاندارد را مد نظر قرار داده است. به همین علت طراحی و ساخت ابزار آلاتی که توسط این برند عرضه می شوند، نسبت به برندهای دیگر متفاوت خواهد بود. این محصول با بدنه ای مقاوم و با ظاهری جدید روانه بازار می‌ شود. برای بدنه دریل شارژی ارائه شده توسط رونیکس از پلاستیک فشرده استفاده شده است. علاوه بر این یک روکش پلیمری نیز در قسمت های دسته نیز می توانید مشاهده کنید که لایه ای مقاوم بوده و کاملا آن ها را می پوشاند. این شرایط کمک می‌ کند تا در حین انجام دریل کاری کاربر دچار کمترین تعریق شده و لغزندگی دستگاه به شکل قابل توجهی کاهش یابد. شیارهایی که برای طراحی دسته دریل مد نظر قرار گرفته است در جای مناسب بوده و عبور هوا را به بهترین شکل انجام می دهند. به همین علت فرآیند خنک کنندگی نیز برای کاربر به خوبی انجام خواهد شد.

مشخصات فنی دریل شارژی چکشی براشلس ۸۹۰۰ رونیکس

خرید دریل شارژی چکشی براشلس ۸۹۰۰ رونیکس این امکان را می‌ دهد که از یک ابزار آلات با بالاترین کیفیت بهره ببرید. این دریل با گشتاور ۴۵ نیوتن متر و با تعداد ضربات بالا در هر دقیقه به بازار عرضه می شود. نوع طراحی و ساخت این دریل به شکلی است که کاربر می تواند در سه حالت مجزا از عملکرد آن بهره ببرد. برای سوراخ کاری و سوراخکاری چکشی این دریل یک انتخاب کامل خواهد بود. علاوه بر این اگر به دنبال خرید پیچ گوشتی برقی هستید، دریل ۸۹۰۰ رونیکس انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. استفاده از موتور ضد آب و همچنین قابلیت سوراخکاری در چوب با ظرفیت ۳۰ میلیمتری نشان می‌ دهد که به تمام شرایط مورد نیاز با استفاده از این دریل دسترسی خواهید داشت. ظرفیت سوراخکاری در فلز را نیز می توانید با دریل شارژی رونیکس ۸۹۰۰ در اختیار داشته و تا ۱۰ میلیمتر امکان کارکرد با آن بر روی فلز وجود دارد.

مشخصات فنی دریل براشلس ۸۹۰۰ رونیکس

ویژگی ها و مزایای دریل شارژی چکشی براشلس ۸۹۰۰ رونیکس

با خرید دریل ۸۹۰۰ رونیکس به ویژگی‌ های مختلفی دسترسی خواهید داشت. یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های این محصول، استفاده از موتور با کیفیت و ضد آب است. علاوه بر این کلاچ تنظیم دستگاه نیز بر روی این دریل قرار گرفته که در گشتاور های مختلف می توانید روی به تنظیم آن بیاورید. مجهز شدن به چراغ نشانگر جهت بررسی میزان شارژ باتری نیز شما را یاری می کند تا از شرایط دستگاه در خصوص شارژ باقیمانده بتوانید آگاه باشید. این دریل با گیربکس فلزی مستحکم قادر است در فعالیت های پرفشار نیز عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد. علاوه بر مواردی که عنوان کردیم، می توان سایر ویژگی های این محصول را گزینه های زیر نام برد.

  • طراحی منحصر به فرد با بدنه ارگونومیک
  • استحکام فوق العاده
  • بهره‌ مندی از کلاچ تنظیم دستگاه جهت جلوگیری از ورود آسیب به سطح کار
  • قابلیت تنظیم جهت
  • استفاده بر سطوح مختلف در دو دور متفاوت
  • بهره گیری از تعداد ضربات بالا در حالت چکشی جهت نفوذ به سطوح متراکم
  • استفاده از متریال با کیفیت برای ساخت و طراحی منحصر به فرد بدنه
  • مقاومت بالا در برابر سقوط از دست کاربر و ورود انواع ضربات
  • مجهز شدن به چراغ نشانگر شارژ باتری
  • دارای یک شارژر، کیف برزنتی و باتری اضافه
  • دریافت گارانتی از شرکت معتبر رونیکس

کاربرد دریل شارژی رونیکس ۸۹۰۰

با خرید دریل شارژی چکشی براشلس ۸۹۰۰ رونیکس می توانید در زمینه های مختلف از آن استفاده نمایید. برای مصارف صنعتی و همچنین استفاده در مشاغلی مانند کامپیوتر و الکترونیک، این محصول انتخابی مناسب است. علاوه بر این اگر به دنبال سوراخ کاری چکشی و سوراخکاری هستید، خرید این دریل را به شما توصیه می کنیم.

قیمت دریل پیچ گوشتی شارژی چکشی رونیکس ۸۹۰۰

قیمت دریل پیچ گوشتی شارژی چکشی رونیکس ۸۹۰۰

قیمت دریل شارژی چکشی براشلس ۸۹۰۰ با وجود کیفیت بالا و ویژگی هایی که دارد بسیار مناسب است. رونیکس تلاش کرده است که در چند سال اخیر محصولات خود را با بالاترین استانداردها روانه بازار کند. برای کسب اطلاعات در خصوص قیمت این دریل به فروشگاه های مجاز مراجعه کرده تا نیاز خود را برطرف کنید.

ارسال دیدگاه