بهترین تبلیغات برای املاک که تاثیر زیادی در فروش دارند

بهترین تبلیغات برای املاک که تاثیر زیادی در فروش دارند

امروزه تاسیس مغازه‌ها و اماکن تجاری مربوط به صنف مشاورین املاک به طور چشم گیری رو به توسعه است که می ‌شود این امر را با کمی تامل و دقت در سطح شهر با رویت مغازه‌ها و دفاتر املاک شاهد بود.
در این مطلب می ‌خواهیم به موردی مهم و راهگشا برای رونق کسب و کار املاک ها اشاره کنیم که آن هم تبلیغات است؛ لذا پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید تا به سوال مهمی با عنوان بهترین تبلیغات برای املاک چیست دست یابید.

تبلیغات پیامکی برای املاک

ورود تلفن همراه به ایران بیش از دو دهه است که رقم خورده و یکی از شگفتی ها در صنعت تکنولوژی عصر حاضر نیز به شمار می ‌رود؛ تلفن های همراه قابلیت های جالبی را دارند و یکی از آنها که از قدمت بالایی برخوردار است ارسال پیامک های متنی از طریق آن می ‌باشد.
یکی از قابلیت های پیامک از طریق تلفن همراه ارسال تبلیغات برای کسب و کارها می باشد که این مورد برای مشاورین املاک هم مصداقی بارز است و امروزه املاکی ها از این روش تبلیغاتی برای معرفی خود به جامعه استفاده می کنند که نتیجه می گیریم یک نوع تبلیغات موثر برای املاک ها ارسال پیامک های متنی می باشد.

تبلیغات با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی

تابلوهای تبلیغاتی یکی از روش های سنتی در تبلیغ به شمار می روند و مسلما شما که مشغول به خواندن این مطلب هستید از کودکی به یاد دارید که تابلوهای تبلیغاتی روی سر در مکان های تجاری مانند مغازه‌ ها و شرکت ها نصب شده اند.
امروزه بسیار مشاهده می ‌کنیم که املاک ها از انواع تابلوها برای سر در مغازه و دفتر خود استفاده می‌ کنند که انصافا یک روش تبلیغاتی موثر در جذب به مشتری به شمار می‌ روند و در میان انواع تبلیغات امتیاز بسیار بالایی را هم دارند.
اگر شما هم صاحب یک مغازه یا دفتر املاک هستید پیشنهاد می‌ کنیم حتما از این روش تبلیغاتی استفاده کنید و از مشاوره شرکت ها و افراد مجرب و مشغول به فعالیت در صنف تابلو سازی استفاده کنید.

تبلیغات در فضای مجازی برای املاک

بدون اغراق باید گفت که تاثیر فضای مجازی بر کسب و کارها بسیار بالا است و قطعا مشاهده این امر برای تمام افرادی که از تکنولوژی بی ‌نصیب نیستند محسوس است.
اگر نیاز دارید که تبلیغاتتان تکمیل باشد و کسب و کارتان نیز رونق پیدا کند از فعالیت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی غافل نباشید.

نکات کلیدی و مهم در تبلیغات برای املاک

در ادامه به چند نکته مهم که درصد بالای موفقیت در تبلیغات املاک ها را شامل می ‌شود می پردازیم.

متن زیبا برای تبلیغ مشاور املاک

کلمات و جملات می ‌توانند سحرآمیز ترین نکته در تبلیغات و زندگی روز مره ما انسانها باشند که استفاده‌ درست و صحیح از آنها در تبلیغات املاک هم شگفت انگیز است.
پس اگر شما هم صاحب یک دفتر املاک هستید به این نکته دقت کنید و برای متن تبلیغاتی خود فکر کنید و زمان کافی به آن را اختصاص دهید.

نمونه شعار مشاور املاک

املاک ها برای تبلیغات خود می ‌توانند شعارهای مختلفی را داشته باشند که مسلما هر کدام از آن شعارها تاثیر گذار در ازهان عمومی هستند.

به عنوان مثال برخی از شعارها به صورت زیر هستند:

  • حس خوب با خانه دار شدن.
  • خانه یک سرمایه مطمئن.
  • خلوتی آرام در خانه‌ خودتان.
  • رویای خانه دار شدنتان را به ما بسپارید.

معرفی مجموعه های تبلیغاتی برای املاک ها

تا اینجای مطلب گفتیم که تبلیغات برای املاک به شکل هایی مانند تبلیغات از طریق پیامک، تبلیغات با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی و تبلیغات در فضای مجازی انجام می گیرد.
حال اگر قصد شما سفارش این نوع از تبلیغات برای دفتر یا مغازه املاک خود است به معرفی چند شرکت مربوطه خواهیم پرداخت.

شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)

شرکت همراه اول نامی آشنا است که بدون شک اکثر افراد آن را می شناسند و با آن از طریق های متفاوتی در ارتباط هستند که برخی از آنها شامل سیم کارت، اینترنت و… می شوند.
یکی از خدمات همراه اول که می توان از آن استفاده کرد، پیامک های تبلیغاتی این شرکت است؛ لذا اگر صاحب املاک هستید برای معرفی بهتر خود با شرکت همراه اول در ارتباط باشید.

شرکت تابلو سازی نوین لایت تهران

آیا برای تبلیغات املاک خود نیازمند ساخت تابلوهای تبلیغاتی هستید؟ پیشنهاد می کنیم با مراجعه به سایت تابلو سازی نوین لایت سفارش تابلو چلنیوم، استیل، لایت باکس، تابلو کامپوزیت و… را با به روز ترین متد دنیا ثبت کنید و از جذب مشتری به مغازه خود لذت ببرید.

تبلیغات در فضای مجازی

حتما به سایت وب سیما به آدرس https://websima.com مراجعه کنید که قطعا می توانید با کمک کارشناسان این مجموعه بهترین تبلیغات در فضای مجازی را داشته باشید و از به روز ترین نوع تبلیغات برخوردار باشید.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید و بتوانید بهترین تبلیغات برای دفتر املاک خود را انتخاب کنید.

 

 

 

 

ارسال دیدگاه