تعمیرات محصولات برند فریجیدر چگونه انجام می شود؟

تعمیرات محصولات برند فریجیدر چگونه انجام می شود؟

محصولات برند فریجیدر از برندهای مشهور لوازم خانگی در سطح دنیا می باشد و از پیشرفته ترین تکنولوژی ها برخوردار می باشد.

امروزه وابستگی زندگی به لوازم برقی بسیار زیاد شده و خرابی این دستگاه ها ممکن است زندگی عادی ما را دچار اختلال و مشکل کنند. محصولات برند فریجیدر از برندهای مشهور لوازم خانگی در سطح دنیا می باشد و از پیشرفته ترین تکنولوژی ها برخوردار می باشد و کمتر نیاز به تعمیر پیدا می کنند و اگر نیاز به تعمیر پیدا کنند باید از نمایندگی های مجاز فریجیدر و کارشناسان و تکنسین های حرفه ای و ماهر در این زمینه کمک بگیرید و از سپردن تعمیرات لوازم خانگی به افراد بی تجربه پرهیز کنید، زیرا در این صورت ممکن است متحمل خسارت جبران ناپذیری شوید.

نمایندگی ما در تبریز نصب و سرویس و تعمیرات تمام مدل های لوازم خانگی فریجیدر از جمله تعمیر یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ماکروفر، جاروبرقی، اجاق گاز فریجیدر و … را سرویس می‌دهد. اگر دستگاه، روشن نمی شود، ارور می دهد و یا خطا دارد، بوی سوختگی می دهد و … هر چه سریعتر با نمایندگی تعمیرات ما در تبریز تماس بگیرید و از تجربیات تعمیرکاران ما در تعمیرات و عیب یابی لوازم خانگی بهره ببرید.

گذری به تاریخچه برند فریجیدر

گذری به تاریخچه برند فریجیدر

فریجیدر یکی از برندهای معروف لوازم خانگی در دنیا است که لوازم خانگی با کیفیتی را تولید می کند.ساخت کشور ایالات متحده آمریکا ست و از سال 1916 فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی آغاز کرده است، که در ابتدا با همکاری شرکت جنرال موتورز و شرکت الکترولوکس تولیدات خود را آغاز کرد و بعد از مدتی کوتاه از آن دو شرکت جدا شد و در حال حاضر به عنوان یکی از برند های مطرح دنیا در تولید لوازم خانگی با کیفیت فعالیت می کند.

بهترین محصولات برند فریجیدر تاکنون

برند فریجیدر یکی از برندهای مطرح دنیا در تولید لوازم خانگی با کیفیت و لوکس در رنگ ها وطرح های مختلف و سطح انرژی بالا است. برند فریجیدر محدوده وسیعی در تولید لوازم خانگی دارد همه ی محصولات آشپزخانه شامل یخچال فریزر ، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی،ساید بای ساید، اجاق گازهای هوشمند، مایکروفر ، غذاساز ، میکسر ، دستگاه قهوه ساز و اسپرسوساز و هر وسیله کوچکی دیگری که در آشپزخانه استفاده می کنید و همچنین در تولید لوازم خانگی دیگر همچون کولر گازی، جاروبرقی، جارو شارژی و…. فعالیت می کنند.

ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی

از ایرادات متداول در ماشین لباسشویی فریجیدر می توان به عدم آبگیری دستگاه، وارد نشدن آب به آن، روشن نشدن لباسشویی بعد از تنظیم تایمر دستگاه، قطع شدن عملیات بعد از آبگیری، نشتی دستگاه، سر و صدای زیاد داشتن ماشین و… اشاره کرد. شما می توانید برای حل مشکل دستگاهتان با نمایندگی لوازم خانگی فریجیدر در تبریز تماس حاصل فرمایید و از کادر مجرب و حرفه ای و دوره دیده نمایندگی ما بهره مند شوید .

ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی هم مانند لوازم خانگی دیگر بعد از مدتی ممکن است خراب شود و یا عملکرد سابق را نداشته باشد در برخی موارد ممکن است ناگهان ماشین خاموش شود و یا اصلا روشن نشود و یا فنجان ها و ظرف ها را کثیف و با لکه باقی گذارد و یا سروصدای غیرعادی داشته باشد و یا در ماشین ظرفشویی قفل شود و باز نشود و یا نشت آب از زیر ماشین و……داشته باشد. که اگر به هر کدام از این مشکلات برخورد کردید می توانید با مجموعه ما در تبریز تماس بگیرید و در اسرع وقت از تجربیات تکنسین های ما بهره مند شوید.

یخچال

تنوع یخچال های فریجیدر بسیار زیاد است شما می توانید بسته به نیاز خود یخجال مورد نظرتان را انتخاب کنید. یخچال های فریجیدر در سایزها و رنگ های متنوع و برچسب انرژی پایین و کیفیت بالا تولید می شود و مجهز به سیستم ضد برفک و گردش هوای تازه و یکنواخت و آب سرد کن و یخساز و شیشه های نشکن و ایمن و فیلتر های آب ضد سرب و… می باشند . یخچال های فریجیدر از نظر طراحی و ساخت و ظرفیت ذخیره کردن و قدرت خنک کنندگی فوق العاده هستند. به مرور زمان ممکن است در یخچال شما ایراداتی به وجود بیاید ممکن است صدا و لرزش شدید، داغ شدن بدنه یخچال، خنک نشدن مواد غذایی یا نشت آب از یخچال و فریزر و یا برفک زدن فریزر و خاموش شدن صفحه نمایشگر یخچال و از این جمله موارد پیش بیاید. شما برای رفع مشکلتان با تعمیرکاران مجرب مجموعه ما در تبریز تماس بگیرید،نمایندگی ما 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند.

تعمیرات محصولات برند فریجیدر چگونه انجام می شود؟

ساید بای ساید

ساید بای ساید های فریجیدر با تکنولوژی پیشرفته ای ساخته شده اند و امکانات با کیفیتی از جمله مجهز بودن به فیلتر آب و فیلتر هوا و مجهز بودن به پنل کنترل لمسی با 11 دکمه کنترلی و قفسه هایی با کنترل رطوبت مجزا برای نگه داری میوه و سبزیجات که به همین راحتی خراب نمی شوند ولی به مرور زمان ممکن است دچار ایراداتی شوند از عمده ترین ایرادات ساید بای ساید فریجیدر صداهای غیر عادی و بلند ، نشت آب یا یکسره کار کردن موتور ساید، داغ شدن موتور یا خارج نشدن یخ از یخساز و…. می باشد که اگر شما به این مشکلات در ساید بای ساید فریجیدر برخورد کردید با مجموعه ما در تبریز تماس بگیرید و از تجربه تعمیرکاران ما بهره مند شوید.

شرایط تعمیر و خدمات پس از فروش محصولات فریجیدر

نمایندگی مرکز تعمیر لوازم خانگی فریجیدر ارائه دهنده ی خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر شامل یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید و ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی و… در تبریز است و این مرکز با گردآوری کارشناسان متخصص و باتجربه در تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر تلاش می کنند تا با ارائه خدمات با کیفیت آرامش خاطر را برای شما عزیزان فراهم کنند.

شما با تماس با مجموعه ما می توانید از شرایط و خدمات عالی پس از فروش ، فروش قطعات و لوازم یدکی فابریک محصولات و کارشناسان با تجربه و متخصص در تعمیرات آگاهی یابید و مشاوره رایگان انجام دهید تا اگر مشکل دستگاهتان جزیی بود بدون نیاز به کارشناسان مشکل را خودتان برطرف کنید.

در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر در تبریز تمامی هزینه ها و قیمت قطعات بر مبنای نرخ اتحادیه می باشد و حتی به مشتریان خود نیز تخفیفاتی ارائه می دهند. نمایندگی تعمیرات فریجیدر در تبریز به عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیرات در شهر شناخته شده و 24 ساعته پاسخگوی مشتریان خود هستند و بعد از انجام تعمیرات هم تیم تعمیراتی ما با مشتریان در ارتباط می مانند تا از رضایت آنها اطمینان حاصل کنند و همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز می باشند.

منبع : https://tabrizfixer.com/

ارسال دیدگاه