جدیدترین درب های اتاق خواب 2024

درب داخلی

با پشت سر گذاشتن سال 2023 و آمدن سال 2024، طراحی و معماری ها نیز مانند دیگر المان ها، دچار تغییراتی می شوند و یک سری از اقلام از مد می افتند و جای خود را به لوازم جدید و به روز می دهند.

درب ها، یکی از المان هایی می باشند که به شیک بودن و مدرن بودن ساختمان شما می تواند تاثیر بگذارند. در ادامه می خواهیم درب های ترند اتاق خواب سال 2024 را که در طراحی داخلی می توانند به شما کمک کنند را به شما معرفی کنیم.

درب داخلی

درب های داخلی ساده ترین نوعی می باشد که می توانید از آن در اتاق خواب خود استفاده کنید که به نسبت مدل های مختلف اقتصادی تر می باشند. این درب ها در طرح های مختلفی موجود می باشند که با توجه به سلیقه خود می توانید مدل موردنظر خود را انتخاب کنید. درب های داخلی عموما بر اساس ظاهر به سه دسته، درب های داخلی با روکش MDF ، روکش PVC و چوب طبیعی به همراه پوشش رنگ پلی اورتان تقسیم بندی کرد. در کنار درب های داخلی ساده، درب داخلی مدرن نیز می توان تهیه کرد که نسبت به مدل ساده آن، جذابیت بیشتر و کارایی بهتری داشته و گزینه مناسب تری نسبت به مدل های ساده می باشد.

درب فریم لس

یکی از مدل هایی که می توان به عنوان بهترین درب اتاق خواب 2024  انتخاب کرد، درب های فریم لس می باشند. درب فریم لس را می توان درب های چهارچوب مخفی هم نامید. به این دلیل که چارچوب های آن توکار بوده و دیده نمی شوند. درب های فریم لس عموما به دو دسته چوبی و آلومینیومی دسته بندی می شوند و این موضوع مبرهن است که نوع آلومینیوم آن، قوی تر و استحکام بیشتری نسبت به مدل چوبی آن دارد. و نکته ای که می تواند برای افراد مهم باشد این است که به دلیل داشتن چهارچوب مخفی، نیازی به نصب روکوب نداشته و با همان چهارچوب مخفی فرآیند به پایان برسد، همین موضوع باعث می شود که هزینه های شما کمتر شود.

درب فریم لس

درب تمام چوب

این درب، یکی از پر مخاطب ترین مدل ها می باشد که با این که مدرن و هوشمند نمی باشد اما می تواند یکی از مدل های ترند اتاق خواب برای سال 2024 باشد. به این دلیل که در ساخت درب های تمام چوب از چوب طبیعی استفاده می کنند و هیچ نوع روکشی روی آن قرار داده نشده است و شما می توانیدحس خوب و گرمای چوب طبیعی را روی درب خود لمس کنید. در ساخت درب های تمام چوب بیشتر از چوب درختان راش، گردو و بلوط استفاده می شود. به دلیل متریال و نبود هیچ گونه روکش اضافی، بیشتر در پروژه های لوکس استفاده می شود از همین رو کیفیت و قیمت این درب، به نسبت مدل های دیگر بالاتر می باشد.

درب مخفی کشویی

اگر به دلیل نبود فضای کافی یا اشغال شدن کمتر فضا به دلیل کوچک بودن فضا، به دنبال دربی هستید که در کنار شیک و به روز بودن، بتوان در فضای کوچک از آن استفاده کرد، بهترین گزینه برای شما درب کشویی تو کار یا همان درب مخفی کشویی می باشد. این مدل به دلیل این که ساختار کلی آن داخل دیوار قرار می گیرد، درب به کمک ریل و غلتکی که وجود دارد در داخل دیوار قرار می گیرد و شما فضای بیشتری برای استفاده دارید و باید این موضوع را ذکر کرد که در کنار صرفه جویی در فضا، بسیار جذاب و زیبا می باشد و فضای شما را مدرن تر نشان می دهد.

درب تمام چوب-درب مخفی کشویی

درب شیشه خور

اگر دوست دارید که درب اتاق خواب شما در طراحی اش، در کنار چوب، شیشه هم استفاده شده باشد، می توانید از درب چوبی شیشه خور استفاده کنید. درب های شیشه خور مدل هایی هستند که در کنار چوب روس که ساختار کلی در را تشکیل داده است، داخل آن از شیشه های نما مانند شیشه های شفاف، سکوریت، لمینت و شیشه های تزیینی استفاده شده است و ظاهر متفاوتی نسب به درب های ساده دارند. همچنین امکان سفارش سازی و تغییرات در جزییات آن نیز امکان پذیر می باشد.

به صورت خلاصه و کوتاه خواستیم به شما دوستان و همراهان عزیز، درب های جدید و ترند اتاق خواب در سال 2024 را معرفی کنیم تا شما بتوانید با توجه به کارایی و سلیقه های متفاوت، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید و از شیک بودن اتاق خواب خود لذت ببرید.

ارسال دیدگاه