جدید ترین تغییرات منزل با تی وی وال و دیوارپوش بین کابینتی

تی وی وال

تی وی وال چیست؟

همونطور که از نام آن پیداست تی ‌وی وال به دیوار پشت تلویزیون گفته می ‌شود و امروزه با توجه به اینکه فضای اغلب خانه ‌های با فضای نسبتا کم است مشتریان مجبورند که تلویزیون را به دیوار نصب کنند تا فضای کمتری را اشغال کند دیواری که تلویزیون رو و یا جلوی آن قرار می ‌گیرد به عنوان دیوار شاخص شناخته می ‌شود و حتماً این دیوار باید در فضایی قرار داشته باشد که به هیچ عنوان نور خورشید روی آن نتابد زیرا مانع تماشای تلویزیون توسط شما می‌ شود.

دکوراسیون مناسب تی وی وال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می ‌باشد شما می ‌توانید از متریال مختلفی مانند دیوارپوش فومی، ماربل شیت،  ترمووال، میکروسمنت و یا ترکیبی از متریال مختلف استفاده کنید.

تی وی وال مدرن

سبک ‌های مینیمالیستی و یا مدرن در تی وی وال طرفداران بسیار زیادی را مخصوصاً در جوانان به خود اختصاص داده‌ اند در این طرح‌ ها سبک مدرن دارای سادگی و شفافیت بسیار زیاد می ‌باشد شما می ‌توانید دکوراسیون اطراف دیوارها و اکسسوری را با رنگ روشن اجرا نمایید تا محیط شما زیباتر و روشن‌ تر شود.

ایده طراحی تی وی وال

برای آنکه تی ‌وی وال شما زیباتر و کامل ‌تر باشد شما می ‌توانید از ایده‌ های زیر در طراحی آن کمک بگیرید:

اگر فضای شما کوچک است می ‌توانید از قفسه ‌های دیواری در اطراف تی‌ وی وال استفاده کنید و یا می ‌توانید تلویزیون خود را در بالای شومینه استفاده نمایید اگر تلویزیون کوچکی دارید می ‌توانید تلویزیون کوچک خود را روی تی ‌وی وال و بین قاب عکس ‌ها قرار دهید تا آن قسمت مشابه گالری شود. همچنبن در صورت اینکه طرحی آماده دارید و می خواهید مشابه آن را اجرا نمایید می توانید طرح تی وی وال خود را برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان ما آن را بررسی کرده و در صورت امکان آن را اجرا نمایند.

تی وی وال لاکچری

طرح ‌بندی دقیق، کیفیت بالا، ویژگی‌ های پیشرفته باعث می ‌شود شما یک تی ‌وی وال لاکچری بسیار زیبا داشته باشید ابعاد تلویزیون خریداری شده شما باید با ابعاد تی ‌وی وال شما همخوانی داشته باشد شما اگر می‌ خواهید یک فضای لاکچری داشته باشید می‌ توانید از رنگ‌ های تیره و طوسی همراه با دیگر متریال مانند چوب برای این بخش استفاده نمایید.

دیوارپوش چیست؟

دیوارپوش ها نوعی تزئین هستند که هم در فضا های تجاری و هم در فضا های مسکونی قابل استفاده است. این اصطلاح همه چیز را از کاغذ دیواری گرفته تا پارچه های بافت دار را در بر می گیرد و دارای طیف وسیعی از مزایای از جمله ویژگی های کاربردی و طراحی است.

دیوارپوش

مزایای دیوارپوش

علاوه بر مزایای سبک و طراحی دیوارپوش ها، مزایای کاربردی مختلفی نیز ارائه می دهند. که همین مزایا باعث افزایش فروش آن و پرطرفدار بودن آن شده است. برخی از مزایا مهم آن عبارتند از:

مزایای دیوارپوش آکوستیک

برای کمک به کاهش سر و صدا در اتاق ها می توان از دیوارپوش استفاده کرد. در حالی که آنها نمی توانند یک اتاق را به طور کامل عایق صدا کنند – اگرچه راه حل های چند مرحله ای برای آن وجود دارد – آنها می توانند به طور قابل توجهی به کاهش نویز ناشی از یک فضا کمک کنند. فضاهایی مانند اتاق ‌های هیئت مدیره، دفتر خصوصی، اتاق‌ هتل، آپارتمان مسکونی و سالن‌ سینما همگی از یک برنامه کاغذ دیواری جذب ‌کننده صدا بهره می‌برند.

مزایای تعمیر و نگهداری دیوارپوش

همانطور که قبلا ذکر شد، دیوارپوش ها دارای مزایای نگهداری اضافی هستند. از آنجایی که بسیاری از دیوارپوش ها قابل شستشو هستند، حفظ ظاهری تمیز در مکان های پر رفت و آمد آسان است. دیوارپوش‌علاوه بر تمیز کردن آسان، با نصب صحیح می ‌توانند چندین دهه دوام بیاورند و هزینه ‌های نگهداری را به حداقل می ‌رسانند. در مقایسه با رنگ، که نیاز به روتوش مداوم از بریدگی ها، براده ها و ترک ها دارد، دیوارپوش ها می توانند باعث صرفه جویی طولانی مدت در هزینه ها شوند.

بین کابینتی چیست؟

بین کابینتی جزو یکی از مهم‌ ترین محصولات و متریال در آشپزخانه می باشد که شما با انتخاب درست آن می ‌توانید یک آشپزخانه شیک لوکس و لاکچری داشته باشید. بین کابینتی از متریال متفاوت مانند ماربل شیت، دیوارپوش فومی، پی ‌وی‌ سی، میکروسمنت و دیگر متریال قابل اجرا می ‌باشد و برای فضا های خالی بین کابینت‌ ها بین سینک و کابینت آبچکان یا گاز و هود مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

بین کابینتی

طرح و متریال بین کابینتی

فضای بین کابینت‌ ها توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می ‌کند کابینت ‌ها چه به صورت دیواری باشند و چه به صورت زمینی دارای طرح‌ ها رنگ‌ های متنوعی می ‌باشند که در بین فضا های آنها بخش‌ هایی خالی وجود دارد که استفاده از بین کابینتی باعث زیبا شدن و همچنین تغییر جلوه آشپزخانه می ‌شود.

سفارش بین کابینتی

بین کابینتی دارای تنوع بسیار زیادی در متریال و محصولات می ‌باشد و برای سفارش آن شما می ‌توانید وارد سایت الومدرن شده کاتالوگ و نمونه کار ها را ببینید و سپس سفارش خود را ثبت نمایید. بعد از ثبت سفارش همکاران ما در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را برایتان ارسال خواهند کرد.

بین کابینتی ها چه زمانی باید نصب شوند؟

بین کابینتی باید بعد از اینکه کابینت های شما ثابت شد نصب شوند. به این دلیل که شما می خواهید فضای آن را پر کنید و تکان دادن کابینت ممکن است باعث ایجاد آسیب دیدن آن ها شوند. به همین دلیل ممکن است مواد زائد به اطراف پاشیده شود و کار شما را خراب کند.

هزینه نصب بین کابینتی چقدر است؟

هزینه نصب بین کابینتی آشپزخانه به متراژ استفاده شده بستگی دارد، اما این موضوع را فراموش نکنید که که آشپزخانه ها در اشکال و اندازه های مختلف با زوایای نامناسبی ساخته می شوند که هزینه نصب حرفه ای را بیشتر می کند. به طور کلی، ماربل شیت، سرامیک و چینی همگی تطبیق پذیری را با طراحی ارائه می دهند که به خوبی با سبک های طراحی بین کابینتی سازگار است.

هنگام انتخاب بهترین متریال برای بین کابینتی، همیشه ارزش این را دارد که هدف طراحی خود را در نظر بگیرید. اگر به دنبال طراحی دقیق ‌تری هستید، باید بررسی کنید که چه ماده‌ ای جلوه‌ ای را که می‌ خواهید ایجاد می‌ کند و شما را برای سال‌ های آینده راضی نگه می ‌دارد.

ارسال دیدگاه