دکوراسیون داخلی ترند 2023

دکوراسیون داخلی ترند 2023

دکوراسیون داخلی در سال 2023 مانند خیلی از صنایع دیگر دچار تغییر شده است هر ساله با توجه به کار آمدن متریال های جدید در طرح ها و رنگ های مختلف سبب تغییراتی شده است در مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی دکوراسیون داخلی ترند شده در 2023  متریال های جدیدی که در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرد همراه با قیمت و هزینه اجرا در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.قبل از هر سخنی می بایست بدانید ترند بودن یا همان به روز بودن یک نوع سبک زندگی می باشد که می تواند آن را مورد انتخاب قرار دهید.

ترندهای دکوراسیون داخلی در سال 2023

هر ساله با ساخت متریال های جدید و ارتقاء متریال های قدیمی و از بین رفتن محدودیت ها ، سبب شده تنوع در طرح ها و رنگ ها هر ساله بیشتر و بیشتر  شود .

بهتر است قبل از شروع مقاله تعارفی از دکوراسیون داخلی بدانیم.

تعریف دکوراسیون داخلی

واژه دکوراسیون داخلی در قرن نوزدهم و بیستم در بین مردم رواج پیدا کرد از نگاه دیگر میتوان گفت در این دو صده این واژه پدید آماده است.

انواع دکوراسیون داخلی

هر یک از سبک های دکوراسیون داخلی، از نظر استفاده از خطوط و شکل‌ها، رنگ‌ها، متریال و مصالح و جزئیات دیگر، با یکدیگر تفاوت دارند. در ادامه لیستی از این سبک ها و ویژگی های کلی آن ها آورده شده است:

دکوراسیون داخلی مدرن ترند 2023

دکوراسیون داخلی سبک مدرن در طراحی داخلی در قرن بیستم میلادی چشم به جهان گشود.در قرن بیستم بیشتر متریال های مورد استفاده برای طراحی و اجرا طبیعی و با رنگ های خنثی بوده اند.نکته مهم در این سبک سادگی و کاربردی بودن می باشد،که در تمامی سال ها تا همین امروز حفظ شده است.مهم ترین تغییر در این سبک استفاده از متریال های مصنوعی می باشد.

همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید،قسمت های مختلف دکوراسیون داخلی مدرن را برای شما دوستان عزیز به نمایش گذاشتیم.در تصویر سمت چپ یک دکوراسیون رستوران را مشاهده می کنید که در بخش نورپزدازی تدارکات بسیار ویژه ای را مورد استفاده قرار داده اند.همگی ما میدانیم نور در رستوان ها،کافه ها و غذا خوری ها جایگاه بسیار ویژه دارد.

در بخش دوم دکوراسیون حال و پذیرای یا تی روم را مشاهده می کنیم که با رنگ های زرد،سفید و مشکی دیزاین شده است.یکی از محاسن استفاده از رنگ زرد ،انزژی بسیار بالا این رنگ می باشد که با شادابی و سرزندگی شما می شود.

اگر اندکی به این عکس توجه کنید تناسب رنگ در فرش،مبل و فرش به صورت کامل رعایت شده است.

در بخش سوم به یک آشپزخانه با رنگ سبز می رسیم که جذابیت بی حدی به آشپزخانه مدرن ما داده است.همانطور که مشاهده می کنید .به هیچ عنوان از ابزار ،منبت استفاده نشده است و درب ها به صورت فلت و ساده در این طراحی استفاده می شود.

در بخش آخر هم یک اتاق خواب بسیار ساده با یک کرم تیره و سفید مشاهده می کنید.

دکوراسیون داخلی کلاسیک ترند 2023

دکوراسیون داخلی کلاسیک برخلاف سبک کلاسیک دارای سبکیست که کاملا به تجمل ،اشرافی گری،نظم و تعادل استوار است.در مورد سبک کلاسیک می توان این موضوع را نیز اشاره کرد که برگفته از روم و یونان باستان است.از متریال های مورد استفاده در این طراحی نیز می توان به متریال های طبیعی اشاره کرد.قیمت طراحی و اجرا نیز در کلاسیک و با استفاده از متریال مناسب به بالاترین شکل ممکن می باشد.

دکوراسیون داخلی کلاسیک ترند 2023

در تصویر بالا چهار نوع دکوراسیون داخلی کلاسیک ترند در محیط های مختلفی مشاهده میکنید.

در بخش اول در سمت راست ، آینه و کنسول مشاهده می کنید که تمامی مشخصه یک طراحی کلاسیک مانند اشرافی گری ،نظم و قرینه بودن را مشاهده می کنید.علاوه  بر موارد گفته شده بکار بردن رنگ طلائی و سفید در کنار هم باعث زیبایی دو چندان آینه و کنسول بالا شده است.

در بخش دوم استفاده از متریال چوب را مشاهده می کنید.چ.ب یکی از اصلی ترین متریال ها در دکوراسیون داخلی می باشد.

در بخش سوم استفاده از ام دی اف در طراحی کلاسیک هوم آفیس مشاهده می کنید. استفاده از ام دی اف در طراحی کلاسیک باعث می شود،هم در زمان و هم در هزینه خود صرفه جویی کنید.

ام دی اف ممبران چیست؟

ممبران یا وکیوم به روشی گفته میشود که ام دی اف های یک رو خام را با استفاده از دستگاه سی ان سی طرح و مدل مورد درخواست شما را بر روی سطح خام ام دی اف پیاده می کنند و با استفاده دستگاه وکیوم و روکش پی وی سی سطح می چسبانند.

در بخش بعد تصویر بالا یک تی روم را مشاهده می کنیم که با استفاده از منبت و سرامیک های ساده دیزاین شده است.نکته مهم قابل ذکر در این طراحی تکرار و قرنیه منبت های دیوار می باشد.

نکته قابل ذکر و جالب در مورد طراحی دکوراسیون داخلی ایرانی در زمان گذشته به جای استفاده از تی روم از اتاقی به عنوان پنجدری استفاده می شد که گپ های شبانه و دورهمی ها در آن انجام می شد.

دکوراسیون داخلی نئوکلاسیک ترند 2023

دکوراسیون داخلی نئوکلاسیک ترند 2023

طراحی نئوکلاسیک در کشور ما به طراحی گفته می شود که ویژگی سادگی و کاربردی بودن را  و از طراحی کلاسیک ویژگی نظم و تقارن راه به ارث برده باشد.در این شکل از طراحی ها ،بیشتر از متریال ام دی اف استفاده می شود.

در تصویر بالا همانطور که مشاهد می کنید محیط های مختلفی که از طراحی نئوکلاسیک بهره برده اند برای شما عزیزانبه تصویر کشده این به عنوان مثال در آَشپزخانه نئوکلاسیک خبری از ستون و سرستون نیست.بیشتر ابزار های بکار رفته بر روی درب ها می باشد.حتی صفحات کابینت نیز به صورت ساده اجرا شده اند.

نکته خیلی مهم اجرای دکوراسیون داخلی میباشد بهتر در اجرا حتما از استادکارنی بهره بگیرید که توانای بسیار بالای در اجرا داشته باشد

دکوراسیون مینیمال

مینیال بر خلاف تعریف امروز فقط و فقط در پی کاربردی بودن می باشد.هیچ کدام یک از وسایل و اجزای خانه از بدون هیچگونه جزئیات می باشد.

موضوع مهم در رابطه با دکوراسیون مینیمال و مدرن این می باشد،که ما تعریف اشتباهی از سبک ها داریم

سبک مدرن را سبک امروزی می نامیم.

در صورتی سبک مدرن همان سبک نئوکلاسیک است که در بازار کشور به این شکل نام گزاری شده است.

سبک مینیمال طراحی بین مدرن و نئوکلاسیک در بازار طراحی و نام گزاری می شود در صورتی که مینیمال طراحی امروزی می باشد.

دکوراسیون روتسیک

مهم ترین رکن در روستیک استفاده ازمتریال های ارگانیک و طبیعی است.از مهم ترین  متریال های که برای اجرا در این سبک بکار میرود می توان به چوب و سنگ اشاره کرد.

نکته قابل ذکر در این دکوراسیون داخلی ترند 2023 که روستیک خود دارای سبک های مدرن،کلاسیک و نئوکلاسیک می باشد.

دکوراسیون داخلی ترند 2023 ژاپنی

سبک رومی

سبک ماوریک

سبک روکوکو

سبک مصری

سبک آرت دکو

سبک مراکشی

سبک یونان باستان

سبک آرت نوو

سبک انگلیسی

سبک ویکتوریایی

سبک چینی

سبک سوئدی

سبک فرانسوی

سبک مونوکروماتیک

سبک باروک

سبک هندی

سبک اوریگامی

سبک گوتیک

سبک سنتی ایرانی

پنجدری – اجرا و خدمات دکوراسیون داخلی

https://panjdarii.ir/

ارسال دیدگاه