دیگه جریمه نمیشین!

دیگه جریمه نمیشین!

بله درست شنیدید. هر خودرویی که داشته باشید دیگه جریمه نمیشن. گرچه عجیب بنظر میرسد اما بعید نیست. با مانیتورهای اندروید ماشین…

بله درست شنیدید. دیگر جریمه نمی‌شوید. گرچه فان و عجیب بنظر می‌رسد؛ اما دور از انتظار نیست. اما چیکار کنیم که جریمه نشویم از سوالات برخی کاربران و رانندگان خودروهای داخلی هستند که در ادامه به آنها پاسخ خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

طبق آمارهای معتبر راهنما و رانندگی ایران، درصد زیادی از تصادفات و جریمه‌های شهری و برون شهری بعلت هواس‌پرتی راننده با گوشی موبایل است. استفاده از تلفن همراه علاوه‌بر اشغال دست راننده و عدم کنترل فرمان، نقش زیادی در هواس پرتی و اغتشاش ذهنی راننده دارد. غالب این هواس‌پرتی‌ها به تصادف و جریمه منجر می‌شوند. اما بکارنبردن تلفن همراه داخل خودرو نیز انتظاری نابجاست.

راننده برای پاسخگویی به تماس‌ها، پلی‌کردن موسیقی و ویدئو، مسیریابی در مکان‌های ناشناخته، پیداکردن پمپ بنزین یا سوپری و… به موبایل نیاز دارند. که اگر بخت با شما یار باشد، پس از تشخیص بموقع پلیس، جریمه خواهید شد و در غیر اینصورت ممکن است عواقب ناخوشایندی گریبان‌گیر شما شود.

حالا چیکار کنیم که دیگر جریمه نشویم؟

جذاب‌ترین بخش فضای داخلی هر خودرو، داشبورد و نمای ضبط تصویری جلوی کابین است. البته حضور یک مولتی مدیای فابریک درجه یک، تنها برای زیبایی و جذابیت نیست، بلکه یک راز است. راز جریمه نشدن رانندگان همین مانیتور اندروید فابریک خودرو است. اگر برای شما هم نامفهوم و سوال بود که چرا مانیتور برای خودرو یک راز است، با ما همراه باشید تا به شرح این راز بپردازیم.

مانیتور اندروید ماشین

مانیتور خودرو در واقع نسل جدید و تکامل یافته‌ای از پخش‌های تصویری است که به سیستم عامل، آپشن و امکانات بیشتری نسبت به ضبط خودرو قدیمی مجهز شده است. این ضبط تصویری‌ها دارای یک صفحه نمایش از 7 تا 9 اینچی، اندرویدی با کلید‌های لمسی هستند که مدل‌های ولوم‌دار، بی ولوم، تمام لمسی و کلیددار از انواع مدل‌های مانیتور از نظر ظاهری و کاربرد هستند.

از مشخصات قابل توجه این مولتی مدیا می‌توان به پردازنده برد چهارهسته‌ای Quad core، از رم 1 تا 4 و حافظه 16-64 گیگابایتی همراه با پشتیبانی 1 ترابایت حافظه اکسترنال نام برد. صفحه نمایش IPS چهار طرفه، حساس به حرارت تمام لمسی و ولومدار مطابق نور محیط کنترل می‌شود. مانیتور ماشین در واقع یک دستگاه هوشمند اندرویدی است که همانند تلفن همراه و تبلت اندرویدی قابلیت نصب هر اپلیکیشن اندرویدی را دارد.

انعطاف‌پذیری این مانیتور جایی معلوم می‌شود که کاملا به زیبایی بدون برشکاری و پوشش دریچه کولر و ساعت، در داشبورد جا می‌گیرد. از قابلیت‌های بیشمار این دستگاه می‌توان به مسیریابی، پاسخگویی تماس هندزفری، اتصال بلوتوث و وایفای، نمایش 170 درجه نقاط کور با دوربین دنده عقب، موسیقی، ویدئو و پخش تلویزیون و… در هنگام توقف و حرکت اشاره نمود.

اگر هنوز به این دستگاه ایمان نیاورده‌اید باید اذعان کنیم که این پدیده بدون دید پلیس، کاملا جای موبایل همراه شما را در خودرو خواهد گرفت. مانیتور در اجرای نقش خود بعنوان تبلت و تلویزیون اندروید خودرو نه‌تنها کم نخواهد گذاشت بلکه قابلیت‌های بیشتری را نیز بدون جریمه، بدون اشغال دست و بدون هواس‌پرتی با تصویر ریز موبایل و کنترل و دستیار سخنگو و صوتی پشتیبانی می‌نماید.

انواع مانیتور ماشین

 مانیتور  ماشین انواع مختفلی دارد که با توجه به اولویات، نیازها و سلیقه شما، دارای ویژگی‌های ظاهری و کاربردی مختص به خود هستند. در ادامه شما را برای انتخاب و خرید بهترین مالتی مدیا همراهی می‌کنیم.

  1. مانیتور 7 اینچ یونیورسال :  بصورت فریم چسبیده داخل داشبورد جا می‌گیرد. برجستگی ندارد و اصالت داشبورد خودرو شما را حفظ خواهد کرد. صفحه نمایش 7 اینچی IPS چهارطرفه و کیفیت تصویر 600×1024 پیکسل با رم و حافظه داخلی 1-16 واقعی ارائه می‌شود. نمای زیبا و قابلیت‌های بیشمار این مولتی مدیا جذابیت داشبورد را چندین برابر می‌کند.
  2. مانیتور 8 اینچ ولوم دار  :  جذابیت ظاهری و کیفیت تصویر مانیتور ۸ اینچ ولوم دار با صفحه نمایش IPS چهار طرف 8 اینچی با رزولوشن 720×1280 پیکسل، این دستگاه را به پرچم‌دار همه‌ی ضبط های تصویری تبدیل کرده است.
  3. مانیتور 9 اینچ تمام لمسی : مدرن‌ترین مدل مولتی مدیای 206 همین مانیتور 9 اینچی تمام لمسی است. صفحه نمایش 9 اینچی که با احتساب قاب، 11 اینچی می‌باشد دارای کیفیت تصویر 600×1024 پیکسل است. این دستگاه با چندین مدل مشخصات سخت‌افزار داخلی با کیفیت‌های عالی و قیمت متفاوت موجود است.

همه‌ی این مدل‌ها صرف نظر از اندازه و اینچ صفحه، تمام قابلیت‌های مذکور را دارند و از اینترنت، کنترل فرمان، دوربین دنده عقب و … پشتیبانی می‌کنند.

10 + 1 مزیت، آپشن و امکانات مانیتور اندروید

مانیتور فابریک ماشین با پردازنده چهارهسته‌ای Quad Core و سیستم عامل اندروید 13 ارائه می‌شوند. در ادامه شما را با برخی از قابلیت‌های مشترک مانیتور اندروید فابریک خودرو آشنا خواهیم کرد.

  1. پشتیبانی از دوربین دنده عقب
  2. ورودی USB (یو اس بی) به انضمام کابل برای دسترسی بهتر
  3. رادیو  FM و اکولایزر
  4. بلوتوث و تماس هندزفری
  5. وای فای و اتصال مانیتور به اینترنت از طریق گوشی و مودم جیبی
  6. قابلیت کارپلی (در برخی مدل ها) برای انتقال اطلاعات گوشی به مانیتور
  7. دستیار و کنترل صوتی برای امنیت بیشتر
  8. مجهز به خروجی سیستم صوتی (2 RC آمپلی فایر)
  9. مسیریابی و جی پی اس (GPS)
  10. میرور لینک و قابلیت تصویر در تصویر
  11. پخش ویدئو، عکس، موزیک، تلویزیون و فوتبال بصورت زنده و…
شما هم میخواید کمتر جریمه شوید؟

اگر شما هم می‌خواهید کمتر جریمه شوید هر خودرویی که دارید با مانیتور رانا پلاس، سمند، پراید، 405 یا هر خودرو داخلی و خارجی که داشته‌باشید با خرید یک مانیتور اندروید ماشین، خودرو خود را در برابر جریمه بیمه نمایید. این مانیتور همراه با قاب و پنل مخصوص هر خودرو در فروشگاه صوتی تصویری اتوسول موجود است.

اتوسول با ارائه بهترین مانیتور ا از نظر کیفیت و کارایی، مانیتور شما را قبل از ثبت سفارش توسط شبکه پردازنده زرین پال امین در اتوسول، که دارای نماد اعتماد نیز هست، برای شما تست و بررسی کرده و همراه ذکر نام شما برایتان ارسال می‌نماید. شما هم بعد از تحویل سفارش می‌توانید محصولتان را تست و بررسی نمائید تا اتوسول در صورت عدم رضایت، برایتان بدون قید و شرط تعویض نماید. فروشگاه صوتی تصویری اتوسول با قیمت‌های دست اول وارد کننده، کالاهای خود را به سراسر کشور برایتان ارسال می‌نمایند.

ارسال دیدگاه