روش های گرفتن وام فوری چیست؟

روش های گرفتن وام فوری چیست؟

در شرایط اقتصادی کنونی افزایش سریع نقدینگی امری بسیار دشوار است. ممکن است شما برای ازدواج، خرید مسکن، خرید ماشین، راه اندازی کسب و کار یا سرمایه گذاری با موقعیت بسیار عالی رو به رو شوید اما با کمبود نقدینگی مواجه باشید.

 نقل قول از پول بانک خوشبختانه با امکان دریافت وام فوری در شرایط این چنینی می تواند از موقعیت های به دست آمده، استفاده کنید. اگر شما هم تمایل به دریافت وام فوری دارید، برای اطلاع از شرایط آن، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

وام فوری چیست

وام فوری یکی از انواع تسهیلاتی است که بانک ها و برخی موسسات معتبر مالی به مشتریان خود ارائه می دهند. وام فوری تنها در عرض ۲ الی ۳ روز کاری به حساب مشتری واریز می شود.

شما برای دریافت وام فوری تنها کافی است تا برخی شرایط لازم را داشته باشید. همچنین امکان اخذ وام فوری با سند مسکن و سند خودرو نیز برای شما فراهم است.

هلدینگ طنین سازه از جمله موسسات مالی معتبر در استان تهران و البرز است که در کوتاه ترین زمان و با کمترین مدارک وام فوری را به شما پرداخت می کنند.

سقف دریافت وام فوری

برای وام های فوری سقف مشخصی نمی توان تعیین کرد چراکه بانک ها و موسسات مالی مختلف، برای وام های فوری خود سقف متفاوتی را تعیین می کنند.

نکته ی قابل توجه این است که زمانی که شما اقدام به دریافت وام فوری می کنید، به میزان سود وام دقت داشته باشید. ممکن است سقف وام فوری در بانکی بیشتر از بانک دیگر باشد اما به همان میزان درصد سود بیشتری از شما کسب کنند.

در هلدینگ طنین سازه شما می توانید از طریق سند مسکن یا سند خودرو نسبت به دریافت وام فوری اقدام کنید. سقف وام فوری در این موسسه نسبت به میزان ارزش ملک یا خودروی شما محاسبه می شود.

توجه کنید که ارزش ملک و خودروی شما توسط کارشناسان خبره از سوی موسسه تعیین می شود.

زمان باز پرداخت وام فوری

زمان باز پرداخت وام های فوری نیز با یکدیگر تفاوت دارند. زمان باز پرداخت وام ها با توجه به میزان وام و میزان سود وام متفاوت است.

زمانی که اقدام به دریافت وام فوری می کنید حتما به زمان و شرایط بازپرداخت وام توجه کنید تا بعدا در بازپرداخت وام دچار مشکل نشوید.

مزایای وام فوری

اخذ وام فوری امروزه برای بسیاری از افراد فرصت طلایی حساب می شود. ممکن است در موقعیت های حساس شما با کمبود نقدینگی مواجه شوید در این صورت نیازی به فروش سرمایه های خود اعم از مسکن و خودرو نخواهید داشت.

برای جبران کمبود نقدینگی خود تنها کافی است با سند ملک یا خودروی خود به شعبات موسسه طنین سازه مراجعه کنید، تا در طی یک روز کاری بتوانید موفق به اخذ وام فوری شوید.

انواع وام فوری

وام فوری انواع مختلفی دارد و هر کدام شرایط خاص خود را دارند. برخی از انواع وام های فوری عبارتند از:

  • وام سند مسکن
  • وام سند خودرو
  • وام طلا
  • وام سفته یا چک
  • وام سیم کارت رند

انواع وام فوری

نحوه دریافت وام  با سند مسکن

در مطلب فوق اشاره کردیم که شما می توانید از طریق سند ملک تنها در طی یک روز کاری از هلدینگ طنین سازه وام فوری دریافت نمایید. برای این کار ابتدا لازم است سند ملک خود را به همراه دیگر مدارک لازم هویتی و شناسایی خود به شعبات موسسه ارائه دهید و یا به صورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید.

پس از بررسی سند توسط هلدینگ طنین سازه و ارزش گذاری بر روی سند ملک، وام را پس از یک روز دریافت کنید.

وام فوری با سند مسکن

دریافت وام یک پروسه طولانی است که با شرایط تعیین شده از سوی بانک ها مانند یافتن چندین ضامن معتبر، سخت و طاقت فرسا است اما دریافت وام فوری با سند مسکن نیازی به طی کردن پروسه طولانی و ضامن ندارد.

شما تنها با ارائه سند ملک و مدارک هویتی می توانید نسبت به دریافت وام فوری اقدام کنید. هلدینگ طنین سازه امکان دریافت وام فوری در کمترین زمان و بدون ضامن را برای شما فراهم کرده است. در هلدینگ طنین سازه می توانید با حفظ سرمایه خود، نقدینگی خود را یک روزه افزایش دهید.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ وام میلیاردی با سند مسکن

برای دریافت وام فوری میلیاردی با سند مسکن شما نیاز به برخی مدارک دارید. این مدارک شامل موارد زیر هستند:

  • کپی و اصل شناسنامه و کارت ملی مالک سند
  • قبض آب، برق و گاز
  • کپی و اصل سند ملکی
  • برگه ی پایان کار
  • بنجاق

مزایای وام فوری با سند مسکن از هلدینگ طنین سازه

دریافت وام از طریق سند مسکن یکی از بهترین تسهیلاتی است که می توانید از آن استفاده کنید. دریافت این وام مزایایی دارد که عبارتنداز:

  • شما برای دریافت این وام نیازی به ضامن ندارید.
  • در کمترین زمان ممکن ، وام به شما پرداخت می شود.
  • با حفظ مسکن خود، می توانید نقدینگی خود را افزایش دهید.

سود این وام نسبت به دیگر وام ها کمتر است.

ارسال دیدگاه