شرایط فروش اقساطی تالیسمان رنو ویژه روز پدر

نمایی جانبی از خودرو تالیسمان رنو

فروش اقساطی تالیسمان موجب شده تا همه افراد بتوانند از محصولات بسیار قابل اعتماد کمپانی رنو تهیه کنند. چرا که در بازار ناپایدار حال حاضر، امکان پرداخت اقساط موجب می‌شود، حتی خریداران با سطح بودجه بسیار پایین نیز بتوانند خودرویی با کیفیت و بسیار زیبا بخرند. جهت اطلاع از شرایط فروش اقساطی تالیسمان که در مجموعه کیان خودرو ارائه می‌گردد، کافیست با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید، تا از فروش اقساطی تالیسمان تحویل فوری نیز بهره‌مند شوید.

بررسی مشخصات خودرو تالیسمان

رنو به عنوان یک برند فرانسوی شناخته شده، محبوبیت زیادی در سرتاسر جهان دارد. در داخل کشور ما نیز تمام تولیدات این کمپانی مورد استقبال قرار گرفته است. اما با ارائه خودروی تالیسمان، تحولی عظیم در محصولات رنو به وجود آمد. شرایط فروش اقساطی تالیسمان موجب شد تا مشکلاتی که بر سر راه متقاضیان این خودرو قرار گرفته بود به سادگی برطرف شود.

رنو تالیسمان یک سدان خانوادگی است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و نسل دوم آن در سال ۲۰۲۰ به بازار آمد. طراحان این کمپانی بر روی این خودرو تمرکز ویژه‌تری گذاشته‌اند. به همین جهت شکل ظاهری آن به نسبت نمونه‌های گذشته بسیار زیبا شده است. چراغ‌های عقب و جلو کشیده، سپر اسپرت و خطوط صاف در کناره‌های خودرو، آن را در ردیف خودروهای لوکس قرار می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین دلایل استقبال از تالیسمان قسطی، کیفیت بالای فنی این خودرو در کنار امکانات رفاهی زیاد و طراحی جادار و راحت آن است. از مهم‌ترین مشخصات فنی رنو تالیسمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موتور: ۱.۶ لیتری توربوشارژ

  • قدرت: ۱۹۰ اسب بخار

  • گشتاور: ۲۶۰ نیوتن‌متر

  • گیربکس: اتوماتیک ۷ سرعته دو کلاچه

  • شتاب صفر تا صد: ۷.۶ ثانیه

  • حداکثر سرعت: ۲۲۵ کیلومتر بر ساعت

  • مصرف سوخت ترکیبی: ۶.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر

بر روی این خودرو امکانات رفاهی بسیار زیادی از جمله سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، سیستم ناوبری ماهواره‌ای، دوربین عقب و سنسورهای پارک جلو و عقب و بسیاری از امکانات رفاهی و ایمنی دیگر وجود دارد. در نهایت تالیسمان یک خودروی جادار و راحت است که به دلیل طراحی زیبا و اسپرت، جایگاه ویژه‌ای در بین جوانان پیدا کرده است.

شرایط فروش اقساطی تالیسمان

به دلیل کیفیت خوب خودروی تالیسمان، طرفداران بسیار زیادی دارد. اما قیمت این خودرو زیاد است و شرایط خرید نقدی آن برای همه افراد فراهم نیست. اما در برخی از نمایندگی‌های معتبر مانند کیان خودرو، شرایط فروش اقساطی تالیسمان فراهم آمده تا همه افرادی که متقاضی خرید ماشین اقساطی با کیفیت هستند نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

یکی از بهترین طرح‌های فروشی که در این مجموعه ارائه می‌گردد، فروش اقساطی رنو تالیسمان با اقساط ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه است. البته قابل ذکر است که تعداد اقساط و میزان بازپرداخت آنها متناسب با شرایط هر مشتری قابل تنظیم است

نمایی داخلی از خودرو تالیسمان رنو

مزیت فروش اقساطی تالیسمان تحویل فوری

بسیاری از مراکز که شرایط خرید اقساطی تالیسمان را ارائه می‌دهند، تحویل فوری خودرو ندارند و مشتری باید چند ماه منتظر دریافت خودرو باشد. این شرایط برای همه افراد قابل قبول نیست، زیرا بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا خودروی خریداری شده را مورد استفاده قرار دهند.

بسیاری از مراکز نیز در هنگام ارائه شرایط فروش اقساطی تالیسمان تحویل فوری، نرخ سود بالاتری را برای اقساط در نظر می‌گیرند. اما مجموعه کیان خودرو با فراهم آوردن شرایط فروش اقساطی تالیسمان ۱۴۰۲ و تحویل فوری آن بدون افزودن کارمزد و اقساط، بهترین گزینه برای خرید اقساطی خودرو است.

مهم‌ترین مزیت فروش اقساطی تالیسمان تحویل فوری، انتقال سند به نام خریدار است که پس از واریز اولین قسط این کار صورت می‌گیرد. در شرایطی که خریدار نیاز به پول نقد پیدا کند، می‌تواند خودرو را بفروشد.

به طور کلی می‌توان گفت مزایای خرید ماشین قسطی از مراکزی که تحویل فوری دارند به شرح ذیل است:

  • امکان خرید خودرو بدون نیاز به پرداخت نقدی کل مبلغ

  • امکان پرداخت اقساط ماهیانه با مبلغ مناسب

  • انتقال سند به نام خریدار

  • فراهم آمدن شرایط فروش خودرو در صورت نیاز

فروش اقساطی تالیسمان کیان خودرو

فرقی نمی‌کند که قصد خرید اقساطی تالیسمان را از تهران دارید یا از دورترین نقاط کشور نیاز به خرید این خودرو به صورت اقساطی پیدا کرده‌اید، مجموعه کیان خودرو یکی از بهترین مراکز فعال در این حوزه است که شرایط مناسبی برای خریداران در نظر گرفته است.

مبلغ اقساط معمولاً با توجه به پیش پرداخت و تعداد اقساط محاسبه می‌شود. در صورتی که تمایل دارید اطلاع دقیق‌تری از مبلغ اقساط به دست آورید، کافیست با کارشناسان کیان خودرو در ارتباط باشید. پس از دریافت مشاوره تخصصی و رایگان، تصمیم بهتری برای خرید اقساطی خودروهای خارجی بگیرید.

در مجموع، فروش اقساطی تالیسمان کیان خودرو گزینه مناسبی برای افرادی است که توان پرداخت نقدی کل مبلغ خودرو را ندارند، ولی ترجیح می‌دهند از یک خودرو با برند معتبر استفاده کنند. این افراد می‌توانند پس از مراجعه به وب سایت و ارتباط با کارشناسان کیان خودرو، شرایط اقساط ماهیانه متناسب با خود را انتخاب کرده و پس از امضای قرارداد، خودرو تالیسمان را تحویل بگیرند.

نمایش تالیسمان اقساطی خریداری شده

سوالات متداول

آیا در خرید اقساطی تالیسمان امکان افزایش یا کاهش تعداد اقساط وجود دارد؟

در بسیاری از نمایندگی‌های معتبر مانند کیان خودرو، امکان تغییر اقساط از لحاظ تعداد و مبلغ وجود دارد.

چه مدت پس از فروش اقساطی تالیسمان ۱۴۰۲ می‌توان آن را تحویل گرفت؟

پس از عقد قرارداد و واریز اولین مبلغ، خودرو به شما تحویل داده می‌شود.

ارسال دیدگاه