شرکت طراحی و اجرای کابینت چوبی

شرکت طراحی و اجرای کابینت چوبی

شرکت معماریکا در تولید و ساخت کابینت بازسازی و دکوراسیون داخلی ترمو وال چوب ترمو

هزینه ساخت یک فروشگاه مواد غذایی چقدر است

فروشگاه های مواد غذایی برای بافت جامعه حیاتی هستند. آنها به درستی به عنوان مشاغل ضروری در دوران کووید-19 شناخته شده اند و یکی از معدود مشاغلی هستند که به طور مداوم در طول همه گیری باز باقی می مانند. طبیعتا، هرچه مردم گزینه های بیشتری برای خرید اقلام ضروری داشته باشند، بیشتر می توانند از نظر اجتماعی فاصله بگیرند و سهم خود را برای کمک به مهار شیوع ویروس انجام دهند. با توجه به اینکه این روزها تقاضای زیادی برای مواد غذایی و لوازم خانگی وجود دارد، منطقی است که توسعه دهندگان موارد خاصی را در نظر بگیرند. مانند اینکه چگونه، کجا و با چه منابعی می توانند یک فروشگاه مواد غذایی جدید بسازند. ترافیک پا همچنان بالا خواهد ماند زیرا خواربارفروشی ها یکی از چندین موردی است که مردم می توانند و پول خود را صرف آن خواهند کرد. بدیهی است که این به دلیل نیاز به حفظ خود در خانه است

برای مشاهده قیمت چوب ترمو به صفحه لیست قیمت ترمووود شاخه ای و متر مربع مراجعه فرمایید

سوالی که برای هر سازنده ای پیش می آید این است که هزینه ساخت یک فروشگاه مواد غذایی چقدر است؟ اگر چنین قصدی دارید، باید بدانید که بودجه شما چقدر می تواند بپردازد تا بتوانید تاجران مناسب را برای تحقق چشم انداز خود استخدام کنید . بیایید به برخی از هزینه های اساسی مرتبط با ساخت یک فروشگاه مواد غذایی نگاهی بیندازیم. با استفاده از این اطلاعات مفید، می توانید به برنامه های توسعه خود دست پیدا کنید.

اول از همه… چقدر بودجه لازم دارید؟

برای تعیین بودجه برای توسعه، باید تصمیم بگیرید که چه نوع و چه اندازه فروشگاه مواد غذایی را می خواهید بسازید. این همچنین بر کارهای ساخت‌وساز که باید انجام شود تأثیر می‌گذارد، از جمله اینکه آیا باید یک فرآیند ساخت و ساز طراحی را برای ساده‌سازی مراحل مختلف پروژه اتخاذ کنید.

مانند هر پروژه ساختمانی، برخی از هزینه های اولیه ثابت وجود دارد که باید برای آنها پول اختصاص دهید. فقط با انجام این کار می توانید پروژه را از زمین خارج کنید. با توجه به سرمایه گذاری سودآور ، برخی از این هزینه ها عبارتند از:

  • هزینه های ثبت نام برای کسب و کار

  • هزینه های صدور مجوز و هزینه های مجوز

  • هزینه های بیمه

  • هزینه های پیمانکار

  • هزینه های توسعه دهنده

  • و خیلی بیشتر

اینها همچنین نمونه‌هایی از هزینه‌های نرم ساخت هستند که هزینه‌های غیر ملموسی هستند که مستقیماً با هزینه ساخت و ساز مرتبط نیستند. با این وجود، این هزینه ها ضروری هستند و باید در کل بودجه شما گنجانده شوند.

برای مشاهده کابینت پلی اورتان نئوکلاسیک به صفحه لینک شده مراجعه کنید

هزینه های ساخت پوسته خرده فروشی

دو نوع سازه وجود دارد که می توان هنگام ساخت یک فروشگاه مواد غذایی جدید از آنها استفاده کرد. اولی یک ساختمان مستقل با پوسته فروشگاه خرده فروشی است. دومی فضایی در یک مرکز خرید یا مرکز مدنی است. یکی که به مستاجر اجاره داده می شود تا برای نیازهای خود تغییر کاربری دهد.

برای هزینه‌های مستقل ساخت و ساز پوسته خرده‌فروشی کلگری ، می‌خواهید کل هزینه‌های ساخت و ساز خود را تقسیم کنید و میانگین هزینه ساخت تجاری در هر فوت مربع را محاسبه کنید تا یک خط مبنا برای چگونگی گسترش پروژه خود تعیین کنید. این یک استراتژی است که در بخش فضای اداری تجاری استفاده می شود و همان مدل را می توان برای یک فروشگاه مواد غذایی استفاده کرد.

پس از به دست آوردن یک خط پایه برای میانگین هزینه هر فوت مربع، می توانید تعیین کنید که چگونه هزینه های فضای پوسته خرده فروشی را در یک راستا و بر اساس بودجه نگه دارید. این کمک می کند تا کل پروژه برای تکمیل هدف در نظر گرفته شود.

هزینه های تناسب تجاری

آیا خواربارفروشی شما در یک ساختار مستقل موجود، مانند یک مرکز خرید یا یک مرکز مدنی، فضای اجاره ای دارد؟ اگر چنین است، باید آنچه را که به عنوان هزینه های تطبیق تجاری شناخته می شود جذب کنید. هزینه های چیدمان عبارتند از کارهای طراحی داخلی و بازسازی فضای اجاره ای به منظور مناسب ساختن آن برای خواربارفروشی برای اشغال آن فضا. بسیاری از این کار ممکن است شامل بازسازی هایی باشد که مطابق با روندهای طراحی داخلی مدرن باشد که مردم را تشویق می کند از فضای داخل فروشگاه لذت ببرند

هزینه مصالح ساختمانی

یک شرکت پیشرو در خدمات املاک و مستغلات تجاری و شرکت سرمایه‌گذاری، راهنمای هزینه‌های تجاری متناسب با قاره ایجاد کرده است. با این موارد، توسعه‌دهندگان می‌توانند مبنایی برای هزینه‌های خود ایجاد کنند. راهنمای آمریکای شمالی برای دانلود در دسترس است که می توانید از آن برای تخصیص بودجه و منابع برای هزینه های مناسب خود استفاده کنید.

هزینه مصالح ساختمانی

بزرگترین هزینه در بودجه شما هزینه های مصالح و تجهیزات مورد استفاده برای ساخت ساختمان خواهد بود. چیزهایی مانند بتن، فولاد، چوب نرم، چوب سخت. همه این مواد بخش مهمی از بودجه توسعه شما هستند.

به لطف همه‌گیری ویروس کرونا، کاهش قابل‌توجهی تولید در بسیاری از مصالح ساختمانی در طول سال 2020 رخ داد. این امر به‌ویژه در مورد الوارهای چوب نرم و سخت صدق می‌کند که طبق گزارش Electrical Business ، تولید چوب نرم و چوب سخت در آوریل و مه 2020 33.5 درصد کاهش یافته است. به ترتیب 18.7 درصد. این کاهش شدید تولید در اوج همه‌گیری منجر به افزایش خالص هزینه‌های تولید غیرمسکونی تا سه ماهه سوم 2020 شد.

برای مشاهده نمونه ترمو وال های اجرا شده و لیست قیمت ترمووال چوبی برای پشت تلویزیون به صفحه لینک شده مراجعه فرمایید

این برای برنامه های توسعه فروشگاه های مواد غذایی شما چه معنایی دارد؟ این بدان معناست که می توانید انتظار داشته باشید که برای مواد مورد نیاز پروژه، نرخ های بالاتری بپردازید. اطمینان حاصل کنید که یک مدیر تجاری استخدام می کنید که می داند چگونه برای مواد با بالاترین کیفیت با کمترین قیمت ممکن مذاکره کند.

هزینه های نیروی کار ساخت و ساز

مانند مواد و تجهیزات، هزینه های نیروی کار یکی از بزرگترین و مهم ترین بخش های پروژه توسعه شما هستند. از سرکارگر ناظر تا کارگران عمومی، شما می خواهید افراد حرفه ای را استخدام کنید. شما می خواهید کسانی را استخدام کنید که بتوانند کار را با بالاترین استانداردها انجام دهند. اما شما همچنین نمی خواهید هزینه کار خوب باعث ایجاد حفره بزرگی در بودجه شما شود.

به همین دلیل است که استفاده از سرویسی مانند BUILD IT تضمین می کند که کارگران با کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت را دریافت کنید. ما به مجموعه ای از کارگران ماهر و با استعداد دسترسی داریم. شما می توانید از خدمات ما برای مدیریت تاجرانی که کار را تکمیل می کنند استفاده کنید و زمان بیشتری را به سمت تصویر بزرگ کسب و کار خود اختصاص دهید.

افکار نهایی

ساختن یک فروشگاه مواد غذایی برای محله شما یک چشم انداز قابل تحسین است. از این گذشته، همه به مکانی برای خرید لوازم ضروری خانه نیاز دارند. بسته به رویکرد شما در ساخت و ساز، می توانید فروشگاه مواد غذایی خود را خیلی زودتر سودآور کنید.

اگر از بهترین شیوه های ساخت و ساز پیروی کنید، می توانید مسیر طولانی را به سمت حفظ هزینه ها پیش ببرید. همچنین می توانید از خدماتی مانند BUI.LD IT استفاده کنید تا برخی از بارهای لجستیکی را از دوش خود بردارید. بدون آن استرس، می توانید زمان و انرژی بیشتری را روی آماده شدن برای روز افتتاحیه متمرکز کنید. علاوه بر این، پس از باز شدن فروشگاه برای عموم، می توانید بر مدیریت آن تمرکز کنید.

مجوزها، بیمه و مجوزها

شما احتمالاً زمان و انرژی خود را روی مدیریت پیمانکاران ساختمان در کلگری و هزینه های ساخت و ساز خود در حین برنامه ریزی نوار تجاری خود متمرکز خواهید کرد. اما شما همچنین باید هزینه های اداری را در نظر بگیرید تا حقوق خود را به عنوان یک صاحب کسب و کار برای افتتاح و راه اندازی نوار تضمین کنید

مجوزها، بیمه و مجوزها

این هزینه ها شامل مجوزهایی است که در شهر یا شهرستان محلی شما برای ثبت نوار تجاری شما به عنوان یک تجارت حمایت کننده از اقتصاد محلی ثبت شده است. شما همچنین باید مجوزهای مشروب را دریافت کنید تا بتوانید به طور قانونی در داخل بار خود الکل سرو کنید، پس از باز شدن درها به روی عموم. مجوزهای مشروب بسته به جامعه شما می تواند بین چند صد دلار تا ده ها هزار دلار هزینه داشته باشد.

اطمینان حاصل کنید که تحقیقات خود را انجام می دهید و به یاد داشته باشید که یک مدیر تجاری شایسته را استخدام کنید که تجربه مذاکره در مورد بهترین هزینه های مجوز ممکن را با جامعه شما داشته باشد. مدیر تجاری شما حتی به شما کمک می کند تا در مورد یک طرح بیمه قابل اجرا با مقرون به صرفه ترین نرخ هایی که می توانید استفاده کنید، مذاکره کنید

ارسال دیدگاه