صنایع چوب مهریز بزرگترین تولید کننده درب ضد سرقت در تهران

قیمت و خرید درب ضد سرقت در تهران از صنایع چوب مهریز

صنایع چوب مهریز تولید کننده درب ضد سرقت در تهران، صنایع چوب مهریز بزرگترین کارخانه درب ضد سرقت در ایران

اگر قصد خرید درب ضد سرقت در تهران را دارید و یا میخاهید استعلام قیمت درب ضد سرقت در تهران را دریافت کنید با صنایع چوب مهریز تماس بگیرید.

برای خرید درب ضد سرقت در تهران با شماره زیر تماس بگیرید.

09901701216

درب ضد سرقت در تهران

درب ضد سرقت در تهران به دلیل زیبایی ظاهری و امنیت بالایی که دارا می‌باشد از درب‌های پرطرفدار ساختمانی به شمار می‌رود و درب ضد سرقت از قطعاتی تشکیل شده است که سبب بالا رفتن ایمنی این درب ها می‌شود و به دلیل وجود قفل‌های با دوام و مقاوم همچنین لولا و چهارچوب مستحکم این درب ها از امنیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند که در برخی درب‌ها از چندین قفل استفاده می‌شود و قفل‌های مختلفی برای درب ضد سرقت وجود دارد مانند قفل گاوصندوقی، قفل هوشمند و ….که هر کدام از قیمت متفاوتی برخوردار می‌باشند.

یراق آلات و قطعات این درب‌ها با برند و کیفیت‌های متفاوتی در بازار موجود می‌باشد که هنگام خرید درب ضد سرقت در تهران بایستی به نوع و تعداد قطعات و کیفیت ساخت درب توجه لازم را داشته باشید تا درب خریداری شده از کیفیت و ایمنی لازم برخوردار باشد و تنوع در طرح، رنگ و قیمت از ویژگی‌های این درب ها محسوب می‌شود و افراد با هر بودجه‌ای می‌توانند نسبت به خرید این درب ها اقدام نمایند.

خرید درب ضد سرقت در تهران

چنانچه قصد خرید درب ضد سرقت در تهران را دارید بهتر است نکاتی را هنگام خرید مد نظر قرار دهید تا دربی مناسب و با کیفیت را تهیه نمایید که خرید درب ضد سرقت در تهران بایستی با توجه به شرایط آب و هوایی و مکان مورد نظر انتخاب و خریداری گردد و چنانچه قصد خرید درب لابی، درب پارکینگ و درب ورودی ساختمان را دارید با توجه به اینکه این درب‌ها در معرض تابش آفتاب و شستشو هستند، بایستی درب خریداری شده از روکش مقاوم و ضد آب ساخته شده باشد تا بر اثر مرور زمان آسیبی به آن وارد نشود.

به عنوان مثال در شهرهای شمالی و جنوبی کشور که آب و هوای مرطوب دارند چنانچه قصد خرید درب لابی و درب ورودی ساختمان را دارید بایستی دربی مقاوم و ضد آب را خریداری نمایید و با خرید درب ضد سرقت در تهران و نصب آن می‌توانید بر امنیت و جذابیت ساختمان خود بیفزایید. قفل‌های مختلفی بر روی این درب ها قابل نصب می‌باشد قفل هوشمند یکی از قفل‌های ایمن می‌باشد که علاوه بر افزایش امنیت می‌تواند زیبایی درب ضد سرقت را نیز افزایش دهد که جنس چهارچوب درب بایستی از آلیاژی با کیفیت و مقاوم ساخته شده باشد و ضخامت آن بایستی یک و نیم میلی‌متر به بالا باشد.

نوع قفل و برند آن نیز یکی از مواردی است که بایستی هنگام خرید به آن توجه داشته باشید تا قفل درب با کیفیت و مقاوم باشد و شما برای خرید درب ضد سرقت در تهران می توانید با مراجعه حضوری و یا از طریق سایت صنایع چوب مهریز تنوع محصولات این شرکت را مشاهده کرده و از مشاوره ی کارشناسان آن استفاده کنید.

قیمت درب ضد سرقت در تهران

برای قیمت درب ضد سرقت در تهران نمی‌توان قیمت واحد و مشخصی را عنوان نمود چرا که قیمت آن تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی قرار دارد و درب های ضد سرقت از تنوع قیمتی و کیفیت بالایی برخوردار هستند که از عوامل موثر بر قیمت درب سرقت می‌توان به برند و شرکت سازنده، ابعاد درب خریداری شده، کیفیت قطعات و یراق آلات درب و نوع روکش آن اشاره نمود و روکش‌های متفاوتی برای درب ضد سرقت در بازار موجود می‌باشد که کیفیت‌ها و قیمت‌های آنها با یکدیگر متفاوت می‌باشد.

از انواع این روکش‌ها می‌توان به روکش چوب طبیعی، رویه ی فلزی، ملامینه، لمینت، پی ‌وی‌سی و .‌. اشاره نمود که در میان این روکش‌ها روکش چوب طبیعی از قیمت بالایی برخوردار می‌باشد. روکش چوب طبیعی جلوه و گرمای خاصی را به درب ضد سرقت و به ساختمان‌ها می‌بخشد در میان درب های ضد سرقت درب ضد سرقت فلزی از مقاوم‌ترین و ایمن‌ترین درب‌ها محسوب می‌شود و برای مکان‌های مرطوب و در معرض شستشو و نور آفتاب نیز بسیار مناسب می باشد چرا که این درب ها بسیار مقاوم هستند و دچار مشکل نخواهند شد.

فروش درب ضد سرقت در تهران

در گذشته چیزی به‌ نام درب های ضد سرقت وجود نداشت و ما نمی‌ دانستیم که قرار است در آینده شاهد چنین پیشرفت‌ های بزرگی در دنیا شویم اما در حال حاضر درب‌ های ضد سرقت در زمان ساخت و ساز خانه‌ ها به یکی از ملزومات اصلی و اساسی تبدیل شده‌ اند که نمی‌ توان نقش آنها را نادیده گرفت.

در حال‌ حاضر درب ضد سرقت در تهران چیزی‌ است که ما زیاد می‌ شنویم و در هر کوچه و خیابانی با تعداد زیادی از آنها رو به رو می‌ شویم. حال فروش درب ضد سرقت در تهران موضوعی بسیار عادی و معمولی است که به‌ طور تقریبی همه ی افراد راجع‌ به آن اطلاعات کم‌ و بیش مفید و درستی را دارند و می‌ خواهند آن را بر روی درب منازل شان اعمال نمایند.

برای فروش درب ضد سرقت در تهران و اینکه موفقیت در چنین کسب‌ و کاری حاصل شود باید پارامتر های مختلفی را در نظر بگیرید که شما در سطح شهر تهران به یک فروشنده ی موفق و معروف تبدیل شوید و مردم برای خرید درب ضد سرقت در تهران به نزد شما بیایند و بنابراین تمامی مواردی که باید برای فروش درب‌ های ضد سرقت رعایت گردند را انجام دهید تا به خواسته‌ تان دست پیدا کنید.

قیمت و خرید درب ضد سرقت در تهران از صنایع چوب مهریز

درب ضد حریق در تهران

امروزه به دلیل افزایش جمعیت و گسترش روزافزون مشاغل و تجارت احداث ساختمان‌هایی با تعداد طبقه و واحدهای بالا رو به گسترش می‌باشد و از آنجایی که حادثه هیچگاه خبر نمی‌کند، بایستی آنها را پیش بینی کرد و راه‌های مقابله با آنها را به کار گرفت. یکی از تجهیزاتی که در این ساختمان‌ها به کار گرفته می‌شود تا در مواقع بحران و وقوع حوادث ناگوار جان و سرمایه ی افراد را نجات دهد درب ضد حریق در تهران می‌باشد.

درب ضد حریق در تهران جزء درب خروج اضطراری می‌باشد و افراد به کمک این درب‌ها می‌توانند در زمان آتش سوزی زلزله و … ساختمان حادثه دیده را ترک نمایند و جان خود را نجات دهند و علاوه بر این درب ضد حریق به دلیل داشتن درزگیر پلاستیکی و ساختار منحصر به فردی که دارد مانع انتشار آتش و دود به دیگر طبقه‌ها و نقاط ساختمان می‌گردد. درب ضد حریق راه پله می‌تواند مانع افزایش صدمات مالی و جانی گردد و با خارج شدن افراد از ساختمان درب ضد آتش به کمک جک آرام بندی که دارا می‌باشد به طور اتوماتیک بسته می‌شود و بدین ترتیب از انتشار دود و آتش جلوگیری به عمل می‌آورد.

ساخت درب داخلی و درب اتاقی در تهران در کارخانه صنایع چوب مهریز

درب داخلی و درب اتاق در تهران

یکی از سری درب های داخلی و درب اتاق در تهران درب اتاق لوکس و مدرن می‌ باشد که دارای ویژگی‌ های خاص به خودش است و شامل جذابیت های بصری بالا، پایداری محیطی، زیبایی و شکیل بودن، استحکام و مقاومت بالا و چندین فاکتور دیگر که توانسته است از این درب‌ ها یک درب به‌ شدت ویژه بسازد.

درب ضد سرقت در تهران از نوع درب لوکس و مدرن دارای ظاهری براق و شیک است و به‌ لحاظ استقامت و دوام در سطح عالی قرار گرفته است پس خیال شما از خرید این درب ها راحت باشد. حال اگر علاقه دارید تا در کنار استفاده از درب ضد سرقت در تهران از درب های لوکس و مدرن در داخل خانه استفاده کنید و سری درب های داخلی منزل تان مزین به درب‌ های لوکس باشد فضا سازی قبل‌ از هر چیزی اولویت خواهد داشت و فضایی که دارای دکوراسیون کلاسیک و سنتی باشد با سبک مدرن به‌ هیچ‌ وجه همخوانی ندارد و باعث ایجاد ناهماهنگی در محیط می‌ گردد و از دیگر درب های داخلی و درب اتاق در تهران می توان به درب داخلی چوبی و درب روکش پی وی سی اشاره کرد.

درب لابی در تهران

درب لابی در تهران یکی از درب های مهم ساختمانی می‌باشد که در انواع مختلفی در بازار موجود می‌باشد که درب ضد سرقت دولنگه لابی یکی از درب ‌های پرطرفدار و پرفروش می‌باشد که در اکثر ساختمان‌های امروزی به چشم می‌خورد. درب لابی ضد سرقت می‌تواند علاوه بر تامین امنیت زیبایی ساختمان را نیز دو چندان نماید و یکی دیگر از درب‌های محبوب درب ورودی لابی شیشه‌دار است که به دلیل وجود شیشه در ساختار درب دارای جذابیت و زیبایی خاصی می‌باشد.

شیشه‌های به کار گرفته شده در درب لابی شیشه‌دار از شیشه‌های نشکن و مقاوم می‌باشد که در طرح و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود مانند شیشه های مات، طرح دار، رنگی و… که چنانچه قصد خرید درب لابی ساختمان را دارید می‌توانید با خرید مستقیم از شرکت صنایع چوب مهریز درب ورودی لابی ارزان و با قیمت مناسب را خریداری نمایید. درب لابی فلزی طرح چوب یکی از درب‌هایی می‌باشد که علاوه بر امنیت و استحکام بالایی که دارد می‌تواند جلوه خاصی را به ساختمان‌ها ببخشد.

صفحه نخست

ساختمان قم

ارسال دیدگاه