فروشگاه لوازم یدکی بی ام و

فروشگاه لوازم یدکی بی ام و

خودروی بی ام و یکی از گران ­ترین و لوکس ­ترین خودروهاست که طرفداران زیادی دارد. این خودرو به خصوص در ایران بسیار محبوب است. وجود یک خودروی خارجی در کشور می­تواند محدودیت­هایی را برای دارندگان آن ایجاد کند. از جمله آن می­توان به کمیاب بودن قطعات و لوازم یدکی آن اشاره کرد. تامین قطعات و لوازم یدکی بی ام و می­تواند دغدغه­ها و نگرانی­های زیادی برای صاحبان خودروها به وجود آورد. یافتن و تشخیص قطعات اصلی و اورجینال اهمیت بسیاری دارد. برای اینکه بتوانیم قطعات و لوازم یدکی اصل و با کیفیت را تامین کنیم باید از فروشگاه لوازم یدکی بی ام و معتبر خرید کنیم. چرا که استفاده از لوازم یدکی اصلی و با کیفیت تاثیر مستقیم بر کارکرد و عمر مفید خودرو دارد. فروشگاه لوازم یدکی بی ام و این مهم را برای مشتریان فراهم نموده و با ارائه کالای با کیفیت و اورجینال نیاز مشتریان را برطرف می­ سازد.

نکات مهم در هنگام خرید لوازم یدکی بی ام و

با توجه به شرایط تحریم و کمبود نمایندگی معتبر، قطعات و لوازم یدکی بی کیفیت زیادی در بازار موجود است که استفاده از این قطعات بی کیفیت ممکن است صدمات جبران ناپذیری به خودرو وارد نماید. بنابراین لازم است نکاتی را که در ادامه به آن اشاره می ­کنیم در هنگام خرید رعایت کنید. این موارد عبارتند از:

هر قطعه حتی کوچک، برای خودرو ارزش خود را دارد. بعضی فروشندگان لوازم یدکی فیک و غیر اصلی را با قیمتی ارزان ­تر می فروشند. بنابراین به جای اینکه دنبال جنس ارزان باشید، حتما قطعه و لوازم یدکی مورد نیاز خود را به صورت اورجینال و با قیمت مناسب از فروشگاه لوازم یدکی بی ام و تهیه نمایید.

-لوازم و قطعات را از نمایندگی های مجاز و وارد کنندگان معتبر خریداری کنید.

-فروشگاه لوازم یدکی بی ام و می­تواند راهنمایی هایی مفید و لازم را در این زمینه به شما ارائه دهد

-قبل از خرید در مورد حدود قیمت ها تحقیق کنید. اطلاع از قیمت کالا به شما در خرید لوازم یدکی اورجینال کمک خواهد کرد.

لوازم یدکی بی ام و

قطعات و لوازم یدکی بی ام و که در فروشگاه لوازم یدکی بی ام و عرضه می­شود شامل انواع مختلفی است. این لوازم و قطعات در چند دسته تقسیم می ­شود.

قطعات موتور بی ام و

سر سیلندر، کاور موتور، ترموستات، واشر، یاتاقان، دریچه گاز، میل سوپاپ دود، تسمه تایم، واشر منیفولد هوا، سوپاپ دود و هوا، زنجیر تایم و …

لوازم یدکی بدنه بی ام و

رینگ چرخ، پوسته سقف، ستون، کاپوت، جلو پنجره، سپر، درب‌ها، شلگیر، درب موتور، آینه بغل، گلگیر و…

قطعات برقی بی ام و

استارت، کروز کنترل، باتری، کویل، ریموت، سوئیچ استارت، شیشه بالابر، دینام، فشنگی آب، سنسورها، پمپ بنزین، وایر شمع و…

چراغ  و پروژکتورهای بی ام و

مه شکن، چراغ خطر، شبرنگ، پروژکتور، چراغ دنده، چراغ جلو، راهنمای آینه بغل و …

لوازم مصرفی بی ام و

فیلتر روغن بی ام و ، فیلتر بنزین، ضد یخ، لنت، تیغه برف پاک کن، دیسک چرخ بی ام و، فیلتر هوا و…

انتخاب و خرید لوازم یدکی بی ام و، از اصلی­ترین دغدغه‌ ها و نگرانی­های دارندگان خودروهای بی ام و است. برای یک انتخاب صحیح علاوه بر مراجعه به فروشگاه لوازم یدکی بی ام و معتبر لازم است به نکات زیر توجه کرد:

  • باید لوازم یدکی بی ام و اورجینال، اصلی کشور آلمان، با کیفیت عالی و درجه یک، دارای گارانتی و ضمانت و شامل خدمات تعویض و پس از فروش باشد.
  • به مدل و سال تولید خودرو توجه شود. قطعات مدل­ها و سال تولید خودروهای بی ام و متفاوت است و برای خرید لوازم یدکی بی ام و باید به مدل و سال تولید توجه شود.
  • در هنگام خرید لوازم یدکی بی ام و دانستن شماره شاسی خودرو لازم است. با شماره شاسی بی ام و خود می­توانید لوازم مناسب آن را تهیه نمایید.
  • لوازم یدکی بی ام و تنوع بسیار زیادی دارد و توجه به نوع قطعه مورد نیاز در هنگام خرید لوازم یدکی بی ام و ضروری است.
  • اصالت، نشان استاندارد، هولوگرام محصول، کیفیت و اصالت در خرید لوازم یدکی بی ام و از اهمیت ویژه­ای برخوردار است. توجه به این موارد از خرید لوازم یدکی بی ام و تقلبی و ضعیف جلوگیری می­کند.
  • بررسی بسته‌بندی لوازم یدکی بی ام و از مهمترین کارها قبل از خرید لوازم یدکی بی ام و است و لازم است نشان و آرم بی ام و روی بسته­بندی­ها بررسی و کنترل شود.
  • قبل از خرید لوازم یدکی بی ام و با استفاده از دفترچه راهنمای خودرو نیازهای خودروی خود را شناسایی نمایید تا بتوانید شماره قطعه، جزئیات فنی، ابعاد، سال تولید و مدل خودرو را مطابقت بدهید.
  • قیمت قطعات مورد نظر خود را در فروشگاه لوازم یدکی بی ام و با یکدیگر مقایسه کنید؛ البته به خاطر داشته باشید همیشه ارزان‌ترین گزینه بهترین آن نخواهد بود و حتما به اعتبار فروشگاه و کیفیت محصول هم توجه نمایید.
  • از جمله نکاتی که در هنگام خرید لوازم یدکی بی ام و باید به آن توجه داشت اطمینان از وجود تاییدیه تولیدکننده و گارانتی محصول است. در حقیقت وجود گارانتی نشان از استاندارد بودن و کیفیت قطعه دارد و این اطمینان را به شما می ­دهد که در صورت وجود هر نوع عیب به راحتی می ­توانید آن را تعویض نمایید.
  • پس از تعویض قطعه لازم است که به صورت منظم و دوره­ای از قطعات خودرو نگهداری کنید و همواره روغن، فیلتر و مواردی از این قبیل را به موقع تعویض کنید تا عملکرد بهینه و عمر مفید خودرو حفظ شود.

blank

مزایای خرید از فروشگاه لوازم یدکی بی ام و محمد

خرید از فروشگاه لوازم یدکی بی ام و محمد مزایایی دارد که عبارتند از:

  • خرید لوازم به صورت اورجینال
  • امکان سفارش اختصاصی
  • ارائه محصولات را با گارانتی معتبر
  • امکان بازگشت وجه پرداختی در صورت خرابی قطعه
  • امکان ردگیری قطعه از طریق بارکد
  • ارسال رایگان کالا در زمانی کمتر از 12 ساعت
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • تنوع محصول و کیفیت

ارسال دیدگاه