قیمت شیرآلات راسان در سال جدید

قیمت شیرآلات راسان در سال جدید

قیمت شیرآلات راسان به عوامل زیادی بستگی دارد و برای اینکه بتوانید یک محصول مناسب را برای هزینه ساخت ویلا دوبلکس انتخاب کنید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

قیمت انواع شیرآلات راسان

قیمت انواع شیرآلات راسان بسیار متغیر است و مهم ترین نکته در انتخاب، کیفیت محصول می باشد و قیمت خیلی ارزان نیز نمی تواند کیفیت خوبی داشته باشد.

اگر مثلا در مورد قیمت شیرآلات آشپزخانه راسان صحبت کنیم، معمولا شیرهایی پیدا می شود که بین 2 تا 5 میلیون تومان هستند، البته شیرهای آشپزخانه ارزان تر و گران تر هم وجود دارد.

از طرف دیگر، قیمت شیرهای سینک راسان از 2 میلیون تومان شروع می شود که با توجه به طرح های مختلف قیمت گذاری خواهد شد.

شیرآلات تک اهرمی برند راسان در بازار به طور متوسط بین 3 تا 8 میلیون تومان است.

قیمت شیرآلات دیواری راسان بالا تر از سایر موارد است و به طور متوسط ​​5 تا 11 میلیون در بازار عرضه می شود و معمولا در حمام پلان طراحی ویلا و سرویس بهداشتی کاربرد بیش تری دارند.

انواع شیرآلات راسان

انواع شیرآلات راسان در چهار نوع کلی طبقه بندی می شوند:

  • توپی
  • دیسکی
  • کارتریج
  • تراکمی

هر کدانم کارای مختلفی دارند و برای قسمت های مختلف خانه مورد استفاده قرار خواهند گرفت که شامل:

1.شیر توپی راسان

موارد استفاده: سینک آشپزخانه

همانطور که از نام آن پیداست، شیر توپی از اصل اتصال توپی برای کنترل جریان خطوط آب سرد و گرم استفاده می کند و آنها را مطابق با نیاز مخلوط می کند

موارد استفاده: سینک آشپزخانه

قیمت این نوع از شیرآلات راسان در بازار به طور میانگین حدود 300 هزار تا 4 میلیون تومان می باشد.

مکانیسم کار بسیار ساده ای دارند که توسط یک دسته منفرد روی یک کلاه کروی یا گرد که مستقیما در بالای دهانه نصب شده است کنترل می شوند.

قیمت ساخت ویلا پیش ساخته جزء اصلی این نوع شیر آب، توپ فولادی است که دارای شبکه ای از شیارها و سوراخ ها است و این شیارها و سوراخ ها با ورودی های آب سرد و گرم هم تراز هستند؛ حرکت خطی افقی دسته برای تنظیم فشار آب و حرکت خطی عمودی برای تغییر دمای آب است.

شیرهای توپی در سینک های آشپزخانه و سینک های شستشو که در حال استفاده فعال هستند، بسیار رایج هستند.

یکی از مشکلات خرید این نوع از محصول این است که بسیار پیچیده بوده و قطعات زیادی درون خود دارد.

بعد از مدتی فرسوده می شود و رسوبات معدنی و بقایای ریز موجود در آب می تواند باعث ایجاد مشکل در داخل شیر آب شود که ممکن است نیاز به تمیز کردن یا تعویض اجزای آسیب دیده داشته باشد.

2.شیرآلات دیسکی راسان

موارد استفاده: سینک حمام و سینک معمولی

شیرآلات دیسکی سرامیکی یک نوآوری جدید در فناوری شیرآلات مدرن هستند و آنها به راحتی با دسته تک اهرمی خود بر روی یک بدنه دیسک مانند استوانه ای گسترده قابل شناسایی هستند.

مکانیسم در این نوع شیر آب کمی متفاوت است، سازنده ویلا در تهران آب گرم و سرد درون یک محفظه قرار می گیرند و ابزاری مه در کنترل میزان آب خروجی از این شیر نقش مهمی دارد دیسک های آن می باشند که از جنس مواد سرامیکی ساخته شده اند.

این شیرآلات کیفیت بالایی دارند، بسیار قابل اعتماد هستند و نیازی به تعمیر زیاد ندارند و قیمت آن ها در بازار حدود 1 میلیون تومان است

موارد استفاده: سینک حمام و سینک معمولی

3.شیر کارتریج (دو دسته)

استفاده: ترجیحا برای سینک حمام

شیرهای کارتریج همیشه دو دسته هستند و بیشتر در حمام استفاده می شوند و در این وسیله دسته بالا و پایین می رود تا آب را باز و بسته کنید.

هرچه کارتریج بیشتر شود، آب بیشتر به داخل محفظه اختلاط جریان می یابد و به تدریج فشار آبی که از شیر آب خارج می شود نیز افزایش می یابد.

پیمانکاری ویلا مخلوط کردن آب سرد و گرم می تواند مشکل باشد، زیرا برای به دست آوردن دمای مطلوب آب، هر دو شیر باید در نسبت های مختلف باز شوند تا دمای آب به میزان دلخواه تنظیم شود.

قیمت این نوع از شیرآلات با توجه به کارایی خوبی که دارند حدود 2 میلیون تومان است.

از نکات مثبتی که این محصول دارد می توان به ساده بودن آن ها اشاره نمود که به همین دلیل طراحی های متفاوتی خواهند داشت و برای محیط های مختلف قابل استفاده خواهند بود.

همچنین، شیرهای کارتریج تعویض آسانی دارند زیرا قطعات کمتری دارند و یکی از بهترین گزینه های خرید می باشند.

4.شیر واشر فشرده راسان

موارد استفاده: سینک های کاربردی، سینک های مستقل، سینک های حمام

شیرهای فشاری یکی از مناسب ترین شیرآلات شناخته شده و تکامل یافته هستند که آنها اغلب در خانه های سنتی و حتی خانه های جدیدتر به صورت به روز و تکامل یافته دیده می شوند.

امروزه بیشترین استفاده را در سینک های برقی دارند، این شیرها کم هزینه ترین هستند اما بیشتر در معرض نشتی، تعمیر و نگهداری بی وقفه هستند.

قیمت این نوع از شیرآلات در بازار با توجه به طرح و مواد اولیه موجود در آن از 1 میلیون تومان شروع می شود و کاملا مقرون به صرفه می باشند.

این محصول با دسته های جداگانه آب گرم و سرد قابل شناسایی هستند و عمل آنها مستلزم سفت کردن این دسته ها برای بستن جریان آب از شیر اصلی مرکزی است، این شیرآلات از واشرهای لاستیکی برای تشکیل یک مهر و موم محکم استفاده می کنند که جریان آب را متوقف می کند.

5.شیرآلات مرکزی راسان

دسته های شیرهای حمام مرکزی چهار اینچ از هم فاصله دارند و این شیرها شامل یک خروجی آب و دو دسته است که یکی در هر طرف پایه قرار دارد.

با این حال، برخی از شیرهای مرکزی دارای دو دسته هستند که روی صفحه 6 اینچی سینک حمام نصب شده اند و معمولا فواره کوتاه است که اگر در شهر شلوغ زندگی می کنید و فضای کافی ندارید، گزینه بسیار خوبی است.

خرید شیرآلات راسان

در هنگام خرید و انتخاب شیرآلات راسان باید دقت خیلی بالایی داشته باشید تا بتوانید یک محصول کاملا با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید؛ به نکات خرید این محصول توجه کنید:

  • با توجه به فضایی که می خواهید شیرآلات را قرار دهید انواع آن را انتخاب کنید تا متناسب با آن محل باشد.
  • مهم ترین نکته توجه به جنس مواد اولیه به کار رفته در آن است که معمولا از ماده کروم با روکش نقره ساخته می شوند.
  • دقت داشته باشید که محصولات دارای گارانتی باشند.
  • به علامت استاندارد محصول نیز توجه داشته باشید تا از خرید محصولات تقلبی اجتناب کنید.

villatobesaz.com

ارسال دیدگاه