لیست چوب فروشان خاوران : معرفی 5 تا از بهترین ها!

لیست چوب فروشان خاوران : معرفی 5 تا از بهترین ها!

چوب ترموود (Thermowood) که با نام چوب ترمو نیز شناخته می‌شود، یکی از پرفروش‌ترین و پرکاربردترین محصولات بازار چوب است. این محصول با استفاده از چوب درخت کاج و طی یک عملیات حرارتی و بدون مواد شیمیایی تولید می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های ترموود می‌توان به مواردی مانند قیمت مناسب، وزن سبک، زیبایی، عدم تورم، مقاومت در برابر رطوبت و پوسیدگی، دوام و ماندگاری بالا، قابلیت استفاده در محیط‌های داخلی و خارجی ساختمان و غیره اشاره کرد.

چوب ترموود (Thermowood) که با نام چوب ترمو نیز شناخته می‌شود، یکی از پرفروش‌ترین و پرکاربردترین محصولات بازار چوب است. این محصول با استفاده از چوب درخت کاج و طی یک عملیات حرارتی و بدون مواد شیمیایی تولید می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های ترموود می‌توان به مواردی مانند قیمت مناسب، وزن سبک، زیبایی، عدم تورم، مقاومت در برابر رطوبت و پوسیدگی، دوام و ماندگاری بالا، قابلیت استفاده در محیط‌های داخلی و خارجی ساختمان و غیره اشاره کرد. معتبرترین شرکت‌های فعال در حوزه فروش چوب در شهرک صنعتی خاوران تهران قرار دارند. در این مطلب، قصد داریم 5 مورد از بهترین شرکت‌های معتبر فعال در شهرک خاوران را معرفی کنیم.

blank

آشنایی با پنج مورد از چوب‌فروشان معروف و معتبر شهرک صنعتی خاوران

مراکز خرید ‌و فروش چوب ابتدا در شمیرانات تهران قرار داشتند؛ اما باتوجه‌به رشد صنعت چوب‌سازی و افزایش وسعت و جمعیت کلان‌شهر بزرگ تهران، در سال‌‌های اخیر‌ اتحادیه‌های مربوط به تولید انواع مختلف این محصول، مراکز فروش و همچنین کارگاه‌های تولیدی خود را به شهر‌ک صنعتی خاوران انتقال دادند. در ادامه این بخش، با پنج شرکت معتبر و باسابقه فعال در حوزه تولید انواع مختلف چوب ازجمله چوب ترموود آشنایتان خواهیم کرد.

شرکت معماریکا

معماریکا یکی از بهترین شرکت‌های فعال در حوزه تولید و فروش پروفیل‌های چوب ترمو، خدمات ساختمانی و مهندسی معماری است که کارخانه آن در شهرک صنعتی خاوران و در بازار بزرگ چوب‌فروشان و دفتر فروش آن در شهرک چوبستانه و خیابان چوبستانه سوم قرار دارد. این شرکت از سال 1397 با بهره‌مندی از ماهرترین و باتجربه‌ترین تیم طراحی و فنی مهندسی و با استفاده از کاج اروپایی به‌عنوان مرغوب‌ترین متریال‌، باکیفیت‌ترین چوب ترموود را تولید و وارد بازار می‌کند. از مهم‌ترین مزایای خرید چوب ترمو از این شرکت می‌توان به مواردی مانند ظاهر بسیار زیبا، قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه، کیفیت و ماندگاری بالا، امکان خرید تجهیزات جانبی همراه با چوب ترمو، امکان استفاده برای طراحی و اجرای روف‌گاردن، تراس، آلاچیق، نرده، سقف کاذب، نمای چوبی، مبلمان فضای باز، کف‌پوش و غیره اشاره کرد.

اعضای تیم 6 نفره شرکت معماریکا عبارت‌اند از: متین نیکخو (مدیر عامل)، جواد دشتبان (مدیر فروش)، پریسا نجفی (مدیر مالی)، سلیمان محمدزاده (مسئول حمل‌ونقل)، مبینا قدیری (مهندس معمار و طراح) و طه ایلخانی (مدیر پروژه). مشتریان این شرکت می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌های موجود در سایت این شرکت از خدماتی مانند بازید رایگان پروژه، دریافت نمونه پروفیل‌ها به‌صورت رایگان و مشاوره رایگان با کارشناسان استفاده کنند.

  • آدرس سایت شرکت معماریکا: https://memarica.com/

شرکت فراوود

شرکت فراوود یکی دیگر از بهترین شرکت‌های واقع در شهرک صنعتی خاوران، خیابان گلستان و چناران یکم است که درزمینه تولید چوب ترموود، چوب روسی، لمبه چوبی و غیره فعالیت دارد. این شرکت برای تولید محصولات خود از به‌روزترین دانش روز دنیا، ماهرترین و باتجریه‌ترین طراحان، پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها، مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین متریال‌ها استفاده می‌کند و با ارائه خدمات متنوعی مانند اجرای روف‌گاردن و اجرای نمای ترموود در تمام محیط‌ها و مساحت‌ها و ارائه مشاوره رایگان به مشتریان، به یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده چوب در شهرک صنعتی خاوران تبدیل شده‌است. مشتریان این شرکت از طریق تماس با شماره تلفن‌های موجود در سایت فراوود و برقراری ارتباط با کارشناسان فروش و ارائه مساحت محیط موردنظر خود می‌توانند قیمت ترموود موردنیاز خود را استعلام کنند.

  • آدرس سایت شرکت فراوود: https://farawood.com/

blank

شرکت بردیا چوب

شرکت بردیا چوب واقع در شهرک صنعتی خاوران تهران، بازار چوب ایران و خیابان افرا دوم یکی دیگر از بهترین مراکز خرید ‌و فروش چوب ایران است که درزمینه تولید باکیفیت‌ترین چوب ترموود، تایل‌های ترموود، چوب روسی، لمبه چوبی، کف‌پوش‌های ترموود و غیره سابقه و اعتبار زیادی دارد. کیفیت محصولات تولیدشده توسط این شرکت هم‌رده شرکت‌های فنلاندی و محصولات وارداتی است. از خدمات شرکت بردیا چوب نیز می‌توان به مواردی مانند طراحی و اجرای ارزان‌ترین روف‌‌گاردن‌ها، ساخت آلاچیق، طراحی و اجرای پرگولا و اجرای نمای ترموود اشاره کرد. مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت محصولات این شرکت می‌توانند با شماره تلفن‌ موجود در سایت شرکت تماس بگیرند و سوالات خود را با مدیرفروش شرکت مطرح کنند.

  • آدرس سایت شرکت بردیا چوب: https://bardiyawood.com/

شرکت پویان وود

شرکت پویان وود به‌عنوان یکی دیگر از بهترین چوب‌فروشان شهرک صنعتی خاوران در خیابان افرا یکم این شهرک واقع شده و درزمینه تولید محصولاتی مانند چوب ترموود، چوب روسی، لمبه چوبی، رنگ ترمو، انواع ترمو وال و غیره بیش از 30 سال سابقه درخشان دارد. این شرکت علاوه‌بر تولید این محصولات خدماتی مانند اجرای سونا خشک، ساخت و اجرای تابلوهای چوبی، ساخت آلاچیق، اجرای پرگولا، اجرای نمای چوبی ساختمان، طراحی و اجرای روف‌گاردن و ساخت کابینت‌های ترموود را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. کارشناسان فروش در سایت شرکت پویان وود همواره آماده پاسخگویی به تماس‌های مشتریان و ارائه مشاوره رایگان به آن‌ها هستند‌. کادر کارآزموده و باتجربه پویان وود به تمام مشتریان خود در سراسر ایران خدمت‌رسانی می‌کنند.

  • آدرس سایت شرکت پویان وود: https://pooyanwood.com/

شرکت کینگ وود

شرکت دیگری که در لیست بهترین شرکت‌های چوب‌فروش واقع در شهرک صنعتی خاوران قرار می‌گیرد، شرکت کینگ وود است. این شرکت بزرگ و قدیمی در کیلومتر 15 جاده خاوران، خیابان کاج 2 و جنب ورزشگاه قرار دارد و درزمینه تولید باکیفیت‌ترین چوب ترموود، لمبه چوبی، چوب روسی، تایل ترموود، رنگ ترموود و غیره مشغول فعالیت است. از خدمات ارائه‌شده توسط شرکت کینگ وود می‌توان مواردی مانند نصب، اجرا و رنگ‌آمیزی ترموود، ساخت کوره ترموود، طراحی و ساخت استخر، سونا خشک، روف‌گاردن،‌ پرگولا، آلاچیق و نمای ساختمان را نام برد. در تمام مراحل طراحی و اجرای خدماتی که نام بردیم، کادر متخصص، حرفه‌ای و مجرب کینگ وود در کنار مشتریان حضور دارند.

  • آدرس سایت شرکت کینگ وود: https://kingwood.pw/

blank

خرید باکیفیت‌ترین چوب ترموود از بهترین چوب‌فروشان خاوران

در این مطلب، پنج مورد از بهترین شرکت‌های فعال در حوزه تولید چوب ترموود شامل شرکت معماریکا، شرکت فراوود، شرکت بردیا چوب، شرکت پویان وود و شرکت کینگ وود را معرفی کردیم و توضیح دادیم که این شرکت‌ها چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این شرکت‌ها چوب ترموود را به‌عنوان یکی از پرکاربردترین انواع چوب، از طریق عملیات حرارتی تولید می‌کنند‌ و با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

این محصول هم در بیرون ساختمان و هم در محیط داخلی آن برای طراحی و ساخت نما، ساخت روف‌گاردن، ساخت آلاچیق، ساخت تراس و ساخت کف‌پوش مورداستفاده قرار می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید این محصول می‌توانید وارد سایت شرکت موردنظر خود و از طریق شماره تلفن‌های موجود در سایت با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه