لیست کامل مراکز فروش چرخ دستی باربری + آدرس

بهترین مرکز تولید کننده چرخ دستی حمل بار

لیستی از مراکز فروش چرخ دستی حمل بار به همراه محصولات، خدمات و راه ارتباط با آنها را گرد هم آورده ایم. همچنین به بررسی و معرفی بهترین تولید کننده چرخ دستی در ایران پرداخته و در نهایت به پاسخ سوالات متداول کاربران می پردازیم.

 در این مقاله لیستی از مراکز فروش چرخ دستی حمل بار به همراه محصولات، خدمات و راه ارتباط با آنها را گرد هم آورده ایم. همچنین به بررسی و معرفی بهترین تولید کننده چرخ دستی در ایران پرداخته و در نهایت به پاسخ سوالات متداول کاربران می پردازیم.

اگر شما قصد خریداری چرخ دستی باربری را دارید ، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین و مطمئن ترین مرکز فروش چرخ دستی باربری کرده اید. این عمل بسیار منطقی است، زیرا کیفیت و کارایی محصول خریداری شده تا حد زیادی به تبحر و تخصص تولید کننده چرخ دستی وابسته است. در ادامه به بررسی مراکز فروش و تولید کننده باربر دستی می پردازیم:

لیست مراکز فروش چرخ دستی باربری

مرکز فروش چرخ دستی حمل بار

یکتا صنعت ترشیز

شرکت یکتا صنعت در سال ۱۳۹۸ تاسیس گردید. این شرکت با بهره گیری از بهترین مواد و تجهیزات و در اختیار داشتن متخصصین مجرب، تولید کننده تجهیزات حمل بار، از جمله :انواع چرخ دستی حمل بار، چرخ دستی چهار چرخ، ترالی حمل بار صنعتی و نظافتی، چرخ دستی تاشو، چرخ دستی پله رو، چرخ حمل کپسول هوا، فرغون و.. به صورت کاملا مکانیزه با بکارگیری پیشرفته ترین تکنولوژی ها ، با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت در ایران می باشد.

تنوع بسیار بالای محصولات شرکت یکتا صنعت ترشیز در کنار امکان  تولید چرخ دستی به صورت سفارشی و براساس نیاز و مشخصات مدنظر مشتری، توانسته این شرکت را در بین سایر رقبا متمایزکند.

ارسال رایگان به تهران و همچنین امکان خرید به صورت عمده ، تجربه خریدی راحت ، به صرفه و بی دغدغه را برای مشتری فراهم آورده است.

آدرس: جاده کاشمر خلیل اباد – نرسیده به بهشت بقیع

تلفن تماس: 09010204099

بهترین مرکز تولید کننده چرخ دستی حمل بار

صنایع فلزی عرفانی

صنایع فلزی عرفانی از مراکز فروش چرخ دستی حمل بار، با بیش از نیم قرن تجربه، در شهر تهران است. از جمله تولیدات این شرکت می توان به انواع چرخ های حمل و نقل دستی دوچرخ و چهار چرخ، چرخ های پله رو و جدول بر، انواع کالسکه حمل بار، انواع گاری، سبد حمل بار چهار چرخ و فرغون اشاره کرد.

آدرس: تهران – خیابان مصطفی خمینی – سیرون صابق – پایین تر از سرچشمه – بعد از پمپ بنزین – پلاک 501

تلفن تماس: ۰۲۱۳۳۵۵۵۱۲۶-۰۹۱۲۷۳۷۳۵۷۱

تهران افراز

تهران افراز تولید کننده باربر دستی متناسب با نیاز مشتری ، با تولید و ارسال سریع کمتر از ۲۴ساعت در تهران، یکی دیگر از ده ها تولیدی چرخ دستی است . برخی محصولات این شرکت شامل: گاری چهار چرخ، چرخ دستی دو چرخ، فرغون، ترولی میز ابزار، چرخ دستی پله رو و.. می باشد.

آدرس انبار : تهران – خیابان تندگویان به سمت بهشت زهرا – بعد از پل آزداگان – بازار آهن مکان فاز7

شماره تماس: 02133831327

وبسایت: www.tehranafraz.com

گروه صنعتی چرخش

گروه چرخش با بیش از ۲۰سال تجربه در زمینه تولید، با رعایت سه اصل کیفیت بالا، قیمت مناسب ، تحویل به موقع و خدمات پس از فروش آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد.

 محصولات این تولیدی شامل: گاری چهارچرخ، گاری دوچرخ، گاری پله رو، گاری اکسیژن، انواع چرخ و رینگ و.. است.

آدرس : تهران – جاده ساوه – شهرک صنعتی چهاردانگه – خیابان شانزدهم (هشتم آهنگران) – شماره ۲۷

تلفن تماس : 02156233135- 02156232471

وبسایت: www.charkheshgroup.com

با تو صنعت

گروه تولیدی با تو صنعت ضمن به کار گیری دستگاه های بروز و پیشرفته ، آماده تولید انواع چرخ دستی بر اساس نیاز مشتری، با ضمانت بازگشت کالا، پشتیبانی 24ساعته و تحویل سریع می باشد.

چرخ دستی تاشو، چرخ دستی پله رو، گاری چهار چرخ، گاری سنتی و.. برخی از محصولات تولیدی این شرکت می باشد.

آدرس : تهرانپارس – خیابان شهید عبداله شفیعی مکرم (135) – خیابان شهید حسن اکبری تاجیک (216شرقی) – پلاک: 39.0 – طبقه: اول – واحد: شمالی

 شماره تماس : 09123903023

وبسایت: www.batosanat.com

ضی صنعت

گروه صنعتی ضی صنعت با تجربه 15 ساله و سابقه درخشان در امر تولید انواع چرخ دستی های صنعتی ، نردبان، ترازو،باسکول و گاوصندوق میباشد.

این شرکت امکان مرجوع کردن محصول در صورت عدم رضایت را محیا کرده و خریدی ساده و ایمن را برای مشتریان محیا می کند.

آدرس: تهرانپارس – خیابان شهید سعید جوادیان فر(۲۱۲غربی) – پلاک۱.۰- طبقه اول

تلفن تماس: ۰۲۱۷۴۳۹۱۱۸۲

وبسایت: www.zisanat.com

کارآفرین

شرکت ماشین ابزار کار آفرین ، با بیش از یک ربع قرن تجربه و فعالیت در زمینه تولید تجهیزات و ابزارآلات جابه جایی و انبار داری در خدمت صنعت ایران است. محصولات این شرکت دارای بالاترین استاندارد های بین المللی، گارانتی و ۱۰سال پشتیبانی می باشد.

از جمله محصولات این شرکت می توان به چرخ دستی دسته تاشو، میز بالابر هیدرولیک، بشکه بر دستی و.. اشاره کرد.

متاسفانه این شرکت برخلاف مجموعه های قبل ، تنوع بالایی در تولید چرخ دستی باربری دارا نمی باشد.

آدرس: تهران – بـزرگـراه آیت الله سعیـدی- شهـرک ‌صنعتی چهاردانگه – خیابان دوم آلومینیـوم کاران – پلاک۱

تلفن تماس : 02166550073-02166550074

وبسایت: www.sanatshargh.com

صنعت شرق

در مجموعه صنعت شرق خریدار میتواند ضمن مشاوره پیش از خرید از خدماتی مانند : ارسال سریع، گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند گردد.

صنعت شرق تولید کننده چرخ دستی حمل بار، چرخ دستی تاشو، چرخ دستی دو وضعیته، انواع چرخ خرید، انواع آبسردکن، سطل زباله و.. می باشد.

آدرس: تهران – خیابان آزادی – خیابان آذربایجان – ابتدای کوچه مسعود-ساختمان پارس – پلاک 3- واحد29- طبقه5

شماره تماس: 02165822301-02166834826

آذین صنعت

گروه آذین صنعت، تولید کننده انواع دستگاه‌های نظافتی می‌باشد. این شرکت از سال 1390 کار خود را در زمینه فروش و پخش تجهیزات رفاهی آغاز کرده است.

گاری حمل تاشو، گاری حمل فلزی، ترالی حمل چمدان، چرخ دستی حمل بار دوچرخ و.. برخی محصولات این مجموعه می‌باشد.

آدرس: تهران – خیابان اسکندری شمالی – نرسیده به خیابان نصرت – پلاک ۱۰۹

تلفن تماس: 02166121860

وبسایت: www.azinsanat.com

صنعت نشان

گروه صنعتی و مهندسی صنعت نشان با بهره‌گیری از کادری مجرب، آماده تولید انواع چرخ دستی چهار چرخ متناسب با نیاز شما در ابعاد و اندازه‌های گوناگون می‌باشد. این مجموعه با همکاری تهران افراز از رنگ کوره‌ای با جوشکاری کربن دی اکسید استفاده می‌کند.

از جمله محصولات این شرکت می‌توان به : چرخ دستی چهارچرخ، چرخ دستی حمل بار، ترولی تاشو، چرخ دستی دو چرخ، ترالی حمل و.. اشاره کرد.

آدرس سایت: https://www.sanatneshan.com/

تلفن تماس: 02133831327-09123903023

بهترین مرکز فروش چرخ دستی باربری

مرکز فروش چرخ دستی باربری

با نگاهی بر آنچه تاکنون بیان شد ، همچنین مقایسه کوچکی بین مجموعه های تولید کننده چرخ دستی و بررسی خدمات و محصولات آنها، می توان نتیجه گرفت ، یکتا صنعت ترشیز ضمن دارا بودن ویژگی های متعدد و متمایز کننده از سایر رقبا، بهترین گزینه برای خریدی به صرفه و مطمئن برای شما عزیزان خواهد بود.

سوالات متداول

1- کدام شرکت تجهیزات باربری ارسال رایگان دارد؟

مجموعه یکتا صنعت ترشیز با ارسال سریع محصولات به سراسر کشور و ارسال رایگان به تهران امکان خریدی راحت و مقرون به صرفه را فراهم ساخته است.

 2- از کدام مجموعه میتوان علاوه بر چرخ دستی ، نردبان هم تهیه کرد؟

ضی صنعت تولید کننده انواع چرخ دستی حمل بار، چرخ دستی دوچرخ و چهارچرخ، چرخ دستی تاشو ، چرخ دستی پله رو و… وهمچنین انواع نردبان خانگی، نردبان قفل دار، نردبان مفصل دار، نردبان تاشو و… می‌باشد. این شرکت امکان خرید همزمان هردومحصول را برای مشتریان فراهم کرده است.

 کدام شرکت تولید کننده باربردستی سابقه بیشتری دارد؟

صنایع فلزی عرفانی با بیش از نیم قرن تجربه و سابقه فعالیت در زمینه تولید چرخ دستی حمل بار آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

 کدام یک از شرکت های فروش ابزارآلات باربری، قیمت پایین تری دارد؟

مهندسین مجرب گروه صنعتی یکتا صنعت ترشیز با استفاده از بهترین مواد اولیه و تجهیزات توانسته اند، محصولاتی با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت تولید و به بازار عرضه کنند.

ارسال دیدگاه