ماده آزمایشگاهی ژلاتین از پوست خوک از برند سیگما

ماده آزمایشگاهی ژلاتین از پوست خوک از برند سیگما

سیلیکاژل کروماتوگرافی، ماده ای است که جهت مصارف آزمایشگاهی تهیه می‌شود و با سیلبکاژل معمولی متفاوت میباشد. جهت خرید این محصول، نمایندگی مرک ایران شرکت دایا اکسیر منبعی بسیار مطمئن و معتبر میباشد. اين ماده از برند مرک با شماره cas مواد شیمیایی 8-00-112926 به دليل عملکرد بهتر، در سطح جهانی بسیار معتبر میباشد و بسياری از نیازهای پژوهشگران را به بهترین نحو رفع مینماید.

خرید سیلیکاژل کروماتوگرافی در انواع گریدها

سیلیکاژل کروماتوگرافی در انواع گریدها اعم از گرید آزمایشگاهی، گرید تکنیکال و … به منظور انجام تحقیق و پژوهش در حوزه علوم شیمی، زیست شناسی، میکروبیولوژی، بیوتکنولوژی و … به کار می رود.

توضیحات سیلیکاژل کروماتوگرافی

سیلیکاژل کروماتوگرافی در علم شیمی به خصوص در شاخه شیمی آلی یک ماده شیمیایی شناخته شده است. در حوزه کروماتوگرافی لایه نازک، از آن جهت جداسازی محصولات واکنش های شیمیایی و تصفیه آنها استفاده می شود. این روش (کروماتوگرافی لایه نازک) در صنعت داروسازی نیز یک روش مهم برای تعیین درصد خلوص محصولات است. سیلیکاژل در ستون کروماتوگرافی ترکیب مد نظر را خالص سازی و از مواد ناخالص موجود جدا می کند. یک محصول شیمیایی را می توان بر اساس عملکرد این ستون از مخلوط خام ایجاد کننده آن جداسازی نمود.

سیلیکاژل را می توان متداول ترین ماده جاذب قطبی برای استفاده در ستون کروماتوگرافی در نظر گرفت. این ماده دارای اشکال و اندازه های مختلفی است. اندازه قطر منافذ ذرات سیلیس در این ماده اغلب به صورت عددی در کنار نام آن ذکر می شود. به عنوان مثال زمانی که گفته می شود در یک ستون کروماتوگرافی از silica gel 90 استفاده شده است بدین معناست که قطر منافذ ذرات در آن 90 می باشد.

کاربرد سیلیکاژل کروماتوگرافی

سیلیکاژل کروماتوگرافی در حوزه جداسازی و تخلیص به عنوان یک فاز ثابتی استفاده می شود که فاز متحرک در جریان عبور از آن خالص سازی می شود. ستون های کروماتوگرافی هم می توانند بر اساس نیروی گرانش و هم بر اساس فشار اعمالی به ستون عمل کنند. در کروماتوگرافی ستون گرانش، مخلوط مورد تخلیص تحت تاثیر نیروی جاذبه زمین از سیلیکاژل عبور کرده و خالص سازی می شود. در حالی که در کروماتوگرافی ستون فلش یا کروماتوگرافی تحت فشار، فشار مثبتی برای عبور سریعتر محلول از سیلیکاژل اعمال می شود.

blank

مش یا اندازه ذرات سیلیکاژل کروماتوگرافی در مورد کروماتوگرافی ستون گرانش با کروماتوگرافی ستون فلش متفاوت است. متداول ترین مش سیلیکاژل برای استفاده کروماتوگرافی ستون گرانش در رنج 70 تا 230 قرار می گیرد. این مقدار معادل 63- 200 میکرومتر می باشد. در حالی که در مورد کروماتوگرافی ستون فلش استفاده از مش 230- 400 معادل با 40 تا 63 میکرومتر رایج تر است.

به منظور خرید و استفاده از سیلیکاژل کروماتوگرافی به خصوص زمانی که به گریدهای بالای آن جهت انجام آزمایشات حساس نیاز دارید، به سراغ برندهای برتر و معتبر بروید. برندهای برتر در زمینه ارائه محصولات شیمیایی، محصول مورد عرضه خود را با تضمین کیفیت و قیمت ارائه می کنند.

ارسال دیدگاه