معرفی بیش از 10 فروشگاه تجهیزات ضد انفجار

معرفی بیش از 10 فروشگاه تجهیزات ضد انفجار

معرفی بیش از 10 فروشگاه معتبر در زمینه تامین و فروش تجهیزات ضد انفجار و صنعتی.

در محیط های صنعتی و ستختمانی که به دلیل وجود گاز ها،بخارات و غبار های قابل اشتعال مستعد انفجار هستند،استفاده از تجهیزات الکتریکی ضد انفجار استفاده شود.تجهیزات ضد انفجار به نحوی طراحی و تولید شده اند که در برابر  نفوذ مواد قابل اشتعال مقاوم هستند و از ایجاد انفجار و آتش سوزی جلوگیری می کنند.در ادامه با ما همراه باشید تا با معتبر ترین فروشگاه های تجهیزات ضد انفجار همچون فروشگاه پیگاز،رسام صنعت وندا، ایمن برق پارسا و… آشنا شوید.

1.فروشگاه پیگاز

شرکت پیشگامان آسیا پی گاز در سال 1387 تاسیس شده است و با تکیه بر تجربیات گذشته تمرکز خود را بر دو بخش مهم از تجهیزات ضد انفجار و ابزار دقیق متمرکز کرده است.این شرکت با بهره مندی از یک نیچ مارکت اقدام به عملیاتی کردن مدل تکمیلی کسب و کار خود تحت عنوان فروشگاه اینترنتی تجهیزات ضدانفجار و ابزار دقیق شرکت پیشگامان آسیا پی گاز کرده است و فروش محصولات خود را به صورت آنلاین و غیر آنلاین انجام می دهد.

آدرس وب سایت: www.pigaseshop.ir

2.رسام صنعت ونداد

شرکت رسام صنعت ونداد در سال 1382 شروع به کار کرد و با اتکا به خداوند متعال و جمعی از مهندسین مجرب و متخصص رشته های برق و آی تی و کامپیوتر و در حوزه ی کاری صنایع نفت و گاز و پتروشیمی با واردات به روز ترین تجهیزات صنایع برق و تجهیزات ضد انفجار از کشورهای اوپایی و آسیای شرقی، توانسته به عنوان یکی از بهترین شرکت های تجهیزات ضد انفجار خود را معرفی کند.در رسام صنعت ونداد شما می توانید محصولات و تجهیزات الکتریکی و ضد انفجار را در تنوع بالایی مشاهده و خریداری کنید.

آدرس وب سایت: zoneex.ir

3. فروشگاه تجهیزات ضد انفجار ایمن برق پارسا

فروشگاه تجهیزات ایمن برق با بیش از ۲۵ سال سابقه درخشان زمینه تامین و تجهیز لوازم برق صنعتی و ضد انفجار، در جنوب کشور و افتخار همکاری با بیش از ۱۰۰ پروژه بزرگ نفت و پتروشیمی، در حال حاضر یکی از بزرگترین مجموعه های فعال در عرصه اقتصادی کشور عزیزمان می باشد. فروشگاه تجهیزات ضد انفجار ایمن برق پارسا فروش محصولات خود را در انواع مختلفی همچون باکس ضد انفجار،گلند ضد انفجار،چراغ ضد انفجار،سوکت پلاگ ضد انفجار و… به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رساند.

این فروشگاه همچنین در زمینه تامین تجهیزات ابزار دقیق فعالیت می کند و از تجربه بالایی در این زمینه نیز برخوردار می باشد.

آدرس وب سایت: imenbargheparsa.ir

4.فروشگاه تجهیزات اینرژی

مجموعه اینرژی فعالیت خود را از سال 96 با رویکرد ایجاد نوآوری و استفاده از تکنولوژی های روز در صنعت سوخت و انرژی کشور آغاز کرده است.در گام اول با بررسی زنجیره تامین و توزیع سوخت  و مشکلات موجود ترافیکی و محیط زیستی در کلان شهرها و با توجه به دغدغه توسعه شهر هوشمند و استفاده از خدمات نوین و انرژی های پاک، طرح خودروهای سوخت رسان سیار به منظور کاهش آلودگی و ترافیک شهری و ارتقا خدمات شهری دانش محور به عنوان اولین طرح شرکت در شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران مطرح و پس از تولید نمونه اولیه موفق به اخذ تاییدیه های لازم شده است.

اینرژی از اولین و بهترین مراجع تخصصی نقد، بررسی و فروش اینترنتی کالا در حوزه سوخت، انرژی و صنایع وابسته به آن در ایران می باشد.

آدرس وب سایت: inergy.ir

5.شرکت توسعه قدرت اسپادان

شرکت توسعه قدرت اسپادان با برخورداری از دانش روز و تجربه فراوان با توجه به نیاز صنعت برق کشوردر سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را تحت عنوان شرکت فنی مهندسی و بازرگانی آغاز نمود. خدمات پشتیبانی و مشاوره ی فنی ، طراحی ، تولید ، اجرا و بازرگانی در زمینه های برق صنعتی و تجهیزات ضد انفجار (اعم ازجانکشن  باکس ضد انفجار ، پنل ضد انفجار ، اتصالات ضد انفجار و روشنایی ضد انفجار) از جمله فعالیت های این شرکت می باشند.

آدرس وب سایت: shopsanat.co

6.دیگر فروشگاه های تجهیزات ضد انفجار

تا اینجا با 5 تا از بهترین و معتبر ترین فروشگاه های تجهیزات ضد انفجار و وب سایت های آن ها آشنا شدیم.از دیگر فروشگاه های فعال در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اطلس مگا ماشین: atlasmachine.net
  • آرین نور پارس: ariannoorpe.ir
  • نیک نور فعال در زمینه تجهیزان روشنایی ضد انفجار: niknoor.com
  • : adaksepehr.com
  • شرکت فنی مهندسی پارس کنترل: 10sanat.com

جمع بندی

همانطور که گفته شد استفاده از تجهیزات ضد انفجار در محیط های صنعتی و ساختمانی مستعد انفجار،امری ضروری و واجب می باشد.در این مطلب به معرفی بیش از 10 فروشگاه معتبر در زمینه تجهیزات ضد انفجار پرداختیم.فروشگاه هایی همچون پیگاز،رسام صنعت ونداد، ایمن برق پارسا،اینرژی،توسعه قدرت اسپادان،اطلس مگا ماشین،آرین نور پارس،نیک نور،آداک فرایند سپهر و شرکت فنی مهندسی پارس کنترل.

imenbargheparsa.ir

ارسال دیدگاه