نحوه شارژ کپسول آتش نشانی و نکات مربوط به آن

نحوه شارژ کپسول آتش نشانی و نکات مربوط به آن

کپسول آتش نشانی یکی از تجهیزات آتش نشانی است که باید در مکان‌های مختلف نصب شود. قطعاً شما هم در آپارتمان‌ها و منازل، هتل‌ها، پاساژها، دفاتر، ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها و سایر مکان‌ها این کپسول‌ها را دیده اید. با گذشت زمان لازم است که کپسول آتش نشانی شارژ شود. اگر می‌خواهید در مورد شارژ کپسول آتش نشانی اطلاعاتی کسب کنید با ما همراه باشید.

یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای اطفاء حریق به صورت دستی استفاده از “خاموش کننده‌ها” یا همان “کپسول‌های آتش نشانی” می‌باشد. اما بیشتر افرادی که کپسول آتش نشانی دارند از نحوه شارژ کپسول آتش نشانی اطلاعاتی ندارند. در این بین چندین سایت فروشگاهی هستند که بسیار پرقدرت در زمینه فروش و شارژ کپسول آتش نشانی فعالیت میکنند سایت طوفان، ایمن پیشتاز، ایمن تیام و آتش مهار البرز از جمله سایت های عالی ایران در این زمینه هستند.

شرکت محو آتش طوفان، مرکز فروش انواع کپسول آتش نشانی و سایر تجهیزات مربوط به اطفاء حریق در سراسر کشور می‌باشد. از انواع خاموش کننده‌های آتش نشانی (Fire Extinguishers) موجود در فروشگاه در ابعاد کوچک و بزرگ می‌توان به مدل‌های بیوورسال، CO2, خاموش کننده‌های فوم، پودر و گاز و… اشاره کرد. در این شرکت خدمات شارژ کپسول‌های آتش نشانی از انواع برندهای معتبر انجام می‌شود. و به طور تخصصی در این رابطه فعالیت مستمر و گسترده‌ای دارد که مجهز به کارگاه پیشرفته‌ی تمام اتوماتیک شارژ کپسول آتش نشانی در تهران و البرز می باشد.

از خدمات شارژ و بازرسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شارژ کپسول پودر و گاز آتش نشانی
  • شارژ کپسول آتش‌نشانیCO2 و FM200
  • شارژ کپسول فوم آتش‌نشانی
  • شارژ کپسول آب و گاز آتش‌نشانی
  • تست هیدرواستاتیک بدنه کپسول‌های آتش‌نشانی
  • حمل و نقل رایگان با خودروی ویژه

شرکت محو آتش طوفان در سال 1398 تاسیس گردیده است و در زمینه‌های ایمنی، آتش نشانی، شارژ و نگهداری انواع خاموش‌کننده‌های آتش و همچنین خرید و فروش خاموش‌کننده‌ها فعالیت دارد و هم‌اکنون یکی از بهترین شرکت‌ها در این زمینه می‌باشد. و همچنین اولين توليدكننده كپسول‌های ١٥٠ ليتری كف و گاز در ايران می‌باشد.

نحوه عملکرد کارگاه شارژ کپسول آتش ‌نشانی

  • قبل از هر عملیات آتش‌نشانی، نیاز هست شارژ کپسول‌ها بررسی می‌شود. این بررسی شامل بررسی تاریخ انقضا و وضعیت کپسول‌ها به منظور اطمینان از اعتبار آنها می‌شود.
  • پس از آن مواد خنک‌کننده و اطفاء حریق به دقت انتخاب و آماده می‌شوند. این مواد باید با استانداردهای معتبر هماهنگ باشند.
  • کپسول‌ها با استفاده از دستگاه‌های خاصی با مواد خنک‌کننده و اطفاء حریق شارژ می‌شوند. این عملیات می‌بایست بسیار دقیق انجام شود.
  • پس از شارژ کپسول‌ها، آنها به دقت برچسب‌گذاری و در محیطی امن نگهداری می‌شوند تا در صورت نیاز آماده استفاده باشند.

blank

برای تعیین زمان شارژ کپسول باید هر ماه به بررسی کپسول بپردازید. اگر از کپسول استفاده کرده باشید و یا پس از بررسی متوجه موارد خاصی شوید باید فوراً نسبت به شارژ کپسول اقدام نمایید. در شرایط عادی می‌توان بیشتر کپسول‌ها را به صورت سالانه شارژ کرد. حتی اگر کپسول مورد استفاده قرار نگرفته باشد باید در این بازه زمانی حتما شارژ شود‌.

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی یکی از فاکتورهای مهمی است که مورد توجه کاربران می‌باشد. نوع کپسول و کاربرد آن در تعیین قیمت شارژ تاثیر دارد. زیرا هر کپسولی حاوی مواد اولیه خاصی است که با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. وزن کپسول نیز بر قیمت شارژ کپسول موثر است. هر چه کپسول بزرگتر باشد و دارای وزن بیشتری باشد پس نهایتاً به مواد بیشتری برای شارژ شدن نیاز دارد. بدین شکل می‌توانید از قیمت شارژ کپسول آتش نشانی آگاه شوید و برای شارژ کپسول خود اقدام نمائید.

*** برای دریافت مشاوره و راه ارتباطی ما از طریق شماره زیر در تماس باشید ***

شماره تماس: 09198190071

ارسال دیدگاه