چرا ساندویچ پانل عایق بندی شده در ساخت و ساز محبوب است ؟

ساندویچ پانل

چکیده : ساندویچ پانل ها محصولاتی هستند که برای پوشش دیوارها و سقف ساختمان ها استفاده می شوند. هر پانل شامل یک هسته مانند بخشی از مواد عایق حرارتی است که از دو طرف با ورق فلزی پوشیده شده است. ساندویچ پانل عایق بندی شده مواد پرده ای هستند، نه مصالح ساختاری. نیروهای سازه ای در این پانل ها توسط اسکلت فلزی یا قاب حامل دیگری که ساندویچ پانل ها به آن متصل شده اند حمل می شود.

چرا ساندویچ پانل عایق بندی شده در ساخت و ساز محبوب است ؟

ساندویچ پانل ها محصولاتی هستند که برای پوشش دیوارها و سقف ساختمان ها استفاده می شوند. هر پانل شامل یک هسته مانند بخشی از مواد عایق حرارتی است که از دو طرف با ورق فلزی پوشیده شده است. ساندویچ پانل در اصفهان عایق بندی شده مواد پرده ای هستند، نه مصالح ساختاری. نیروهای سازه ای در این پانل ها توسط اسکلت فلزی یا قاب حامل دیگری که ساندویچ پانل ها به آن متصل شده اند حمل می شود.

انواع ساندویچ پانل از ساندویچ پانل با هسته های EPS (پلی استایرن منبسط شده)، پشم معدنی و پلی اورتان (PIR یا پلی ایزوسیانورات. همه اینها به راحتی در آهن فولاد کیوان در دسترس هستند . ما پیشگامان  ورق های سقف با کیفیت بالا و لوازم جانبی سقف هستیم که به استحکام و زیبایی شناسی ساخت شما اضافه می شود.

ساندویچ پانل های عایق شده از طریق پروژه های خصوصی و دولتی محبوبیت زیادی در صنعت ساخت و ساز به دست می آورند. پانل های PUF، پانل های EPS، پشم سنگ و پانل های پشم شیشه نمونه هایی از همین موارد هستند. این پانل های عایق بندی شده در ضخامت های مختلف بسته به کاربرد و نیاز موجود هستند. کاربردهای مشابه شامل پناهگاه های اقامتی، مسکن ارزان قیمت، روکش دیوار، سردخانه و کانکس ها و همچنین استفاده گسترده در صنایعی مانند صنایع غذاهای دریایی، گوشت و طیور، و صنایع شیر و لبنیات می باشد.

ویژگی های ساندویچ پانل عایق بندی شده

ساندویچ پانل های عایق شده و ورق دامپا در اصفهان به دلیل استفاده مکرر از آنها در صنعت ساخت و ساز محبوبیت دارند که دلیل آن هم همین است.

بیایید نگاهی بیندازیم به این که چرا ساندویچ پانل های عایق در ساخت و ساز محبوبیت پیدا کرده اند:

1 – کیفیت عالی:

ساندویچ پانل های عایق در محیطی کنترل شده و با حضور تکنسین های مجرب و ماهر و متخصصان واجد شرایط تولید می شوند. تمرکز اصلی برای استفاده از مواد درجه بالا برای ساخت چنین پانل ها می باشد. کیفیت پانل های عایق شده باعث می شود که کارایی بالایی داشته باشند و بدون هیچ مشکلی در ساخت و ساز استفاده شوند.

2 – قدرت:

ساندویچ پانل های عایق بسیار قوی هستند و طبق استانداردهای سخت گیرانه مقاومت و کیفیت تولید می شوند. پانل های EPS که بیشتر برای دیوارهای بیرونی و سقف ها استفاده می شوند، به دلیل همین ویژگی این پانل ها مورد استفاده قرار می گیرند. آنها ظرفیت باربری بالایی دارند و می توانند در شرایط آب و هوایی شدید مقاومت کنند.

3 – مصالح ساختمانی سبز:

این ورق ها بدون آلودگی هستند و 100% قابل بازیافت هستند. با توجه به انتخاب های آگاهانه تمام جهان به سمت پایداری برای بهبود محیط زیست، چنین محصولی در صنعت ساخت و ساز ترجیح داده می شود. ساندویچ پانل های عایق را نیز می توان در صورت نیاز بازیافت کرد و همه پانل ها را می توان در مکان های دیگر یا در همان ساختار استفاده کرد . این یکی از ویژگی‌های بارز این پنل‌ها است که دلیل جذب مشتریان به سمت آن نیز می‌باشد.

4- هزینه کم نگهداری:

ساختمان های ساخته شده از ساندویچ پانل عایق بندی شده نیاز به تعمیر و نگهداری کم تا بسیار کمی دارند. علاوه بر این، اینها را می توان با یک فرآیند ساده از صابون و آب تمیز کرد. این پانل های عایق انرژی کارآمد هستند که سالانه 30-40٪ صرفه جویی در انرژی را ممکن می کند.

5 – محصول مناسب آب و هوا:

ساندویچ پانل های عایق شده سازگار با آب و هوا هستند و هیچ شرایط آب و هوایی بر آنها تأثیر نمی گذارد. طوفان، باران یا گرمای سوزان، با ساندویچ پانل های عایق بندی شده آهن فولاد کیوان، نیازی به کاهش کیفیت و دوام نخواهید داشت . پانل ها نیز مقاوم در برابر آتش هستند و همچنین برای شرایط سخت مناسب هستند.

هنگامی که از ساندویچ پانل های عایق بندی شده با کیفیت بالا استفاده می کنید ، از مزایای پانل های کم مصرف و بادوام که برای کاربردهای مختلف مناسب هستند، بهره مند می شوید. اینها همچنین می توانند سرعت باد را تا حداکثر سطح تحمل کنند و در برابر بارش برف / بارندگی سنگین مقاومت کنند. ساندویچ پانل های عایق شده ما مانند هر ورق فلزی دیگر به راحتی با سیستم پیچ به پایین نصب می شوند.

آهن فولاد کیوان در توزیع خرده‌فروشی و عمده‌فروشی ساندویچ پانل،  ورق ذوزنقه در اصفهان ، ورق توری تخصص دارد. در سراسر کشور، ما با افتخار به شرکت‌ها خدمت می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات ما یا ثبت سفارش، همین امروز با ما تماس بگیرید .

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها
  1. blank
    مقدم :
    9 ماه پیش

    با سلام
    از توضیحات مفیدتون در رابطه با ساندویچ های پانل ممنونم
    بنده با این مفهوم تا چند سال پیش آشنا نبودم تا اینکه در کاتالوگ های یک شرکت عمرانی در این رابطه مطالبی خوندم
    شرکت مانا صنعت نوین در تهران در زمینه کاربرد پانل ها برای پروژه های عمرانی شون فعالیت دارند
    موفق باشید