کارتن پستی از کجا تهیه کنیم؟

کارتن پستی از کجا تهیه کنیم؟

شما هر نوع کسب و کار آنلاین و فروشگاه اینترنتی که داشته باشید برای ارسال محصولات خود نیاز به کارتن پستی خواهید داشت. کارتن‌های پستی یکی از انواع بسته بندی‌هایی است که با داشتن آرم شرکت پست، داشتن جای تمبر و مکانی برای نوشتن آدرس گیرنده و فرستنده کار ارسال مرسوله را آسان تر می‌کند. شاید این سوال به ذهنتان خطور کرده باشد که کارتن پستی از کجا تهیه کنیم؟ از آنجایی که اجتناب از خرید این کارتن‌ها با توجه به ضرورت استفاده از آن‌ها غیر ممکن است؛ باید از مراکزی این کار صورت بگیرد که محصولات خود را با قیمت مناسب، کیفیت برتر و در تنوع مختلف عرضه کرده است و این اطمینان را به شما می‌دهد که کالاهای خود را در کمترین زمان ممکن خریداری کنید.

ما در این مطلب قصد داریم تا راهنمای جامعی در خصوص تهیه کارتن بسته بندی پستی، معیارهای انتخاب بهترین سایت فروش کارتن پستی و مزایای خرید آنلاین آن برای شما ارائه دهیم؛ اما قبل از آن به بیان توضیحاتی در خصوص انواع کارتن‌های پستی، ویژگی‌ها و موارد استفاده از آن می‌پردازیم.

انواع کارتن پستی

کارتن‌های پستی براساس کاربردی که دارند در مدل‌ها، جنس، انواع ورق کارتن و سایزهای مختلف طبقه بندی می‌شوند. این کارتن‌ها باید به قدری دوام و استحکام داشته باشند تا کالاهای داخل آن صدمه نبینند. به طور کلی کارتن‌های پستی را می‌توان از لحاظ جنس و ابعاد طبقه بندی کرد.

  • ابعاد کارتن

تنوع بالا در ابعاد کارتن می‌تواند دست مشتری را در انتخاب محصول مورد نیازش باز بگذارد. این محصولات می‌توانند از سایز 1 (150*100*100) تا سایز 9 (550*450*3501) متفاوت باشند.

  • جنس کارتن

جنس کارتن پستی بر اساس وزن مرسوله و حساسیت آن در نظر گرفته می‌شود. با توجه به ابعاد در تولید این کارتن‌ها از کارتن‌های دایکاتی سه لایه و پنج لایه استفاده می‌شود. برخی جعبه‌های پستی از جنس پلاستیک هستند و به عنوان ضربه گیر استفاده می‌شوند.

کارتن دایکاتی شکل متعارف و مشخصی ندارند و تولید آن‌ها بدون دخالت دست انجام گرفته و در یک ابعاد و شکل مشخص برش داده می‌شوند. میزان ضربه پذیری و نفوذ آب به داخل آن‌ها بسته به تعداد لایه مقوایی است که در آن به کار رفته است. به دلیل اینکه قالب‌های آن‌ها آماده هستند، قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند و در زمان کمتری تولید می‌شوند.

موارد استفاده از کارتن پستی

همان طور که گفته شد کارتن های پستی جعبه‌هایی هستند که برای حمل و نقل مرسولات پستی و زیر نظر شرکت‌های پستی، حمل و نقل و دفاتر پیشخوان دولت مورد استفاده قرار می‌گیرند. با توجه به سایز و اندازه هر کارتن می‌توان از آن برای ارسال محموله‌های مختلف استفاده کرد. از این بسته بندی های پستی می‌توان در انواع فروشگاه‌های عادی و اینترنتی، شرکت‌های پستی، دفاتر پستی و پیشخوان، فروشندگان آنلاین مانند لوازم الکترونیکی، مواد بهداشتی و لوزام آرایشی، کارخانه‌ها، فروشندگان موبایل و لوازم جانبی، باربری‌ها، مراسلات اداری و ارسال اسناد استفاده کرد. از موارد دیگر می‌توان به حمل وسایل حساس و شکستنی و سایر جابه جایی ها اشاره کرد.

معیارهای انتخاب بهترین فروشگاه های اینترنتی کارتن پستی

قبل از انتخاب بهترین سایت فروش کارتون پستی بهتر است به بررسی و تعیین معیارهای بررسی آن بپردازیم. به عبارت دیگر بهتر است با ویژگی‌هایی که یک فروشگاه خوب باید داشته باشد، آشنا شویم.

  • قیمت اجناس

در وضعیت اقتصادی کنونی این قیمت اجناس است که در کنار کیفیت حرف اول را می‌زند. بنابراین برای خرید کارتن‌های پستی بهتر است به سراغ فروشگاه‌هایی برویم که با حذف واسطه‌ها  و قیمت گذاری رقابتی و با ایجاد امکان فروش مستقیم کارتن‌های پستی از تعداد کم تا تیراژ بالا به قیمت عمده، ارزان‌ترین راه را برای فروش کارتن های پستی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. داشتن جشنواره‌های فروش و ارائه تخفیف‌های دوره‌ای و اختصاصی از دیگر نکات تاثیر گذار خواهد بود.

  • کیفیت

بدون شک به دلیل حساسیت موضوع ارسال مرسوله و محافظت از ایجاد خطر برای اجناس برای ارسال امن و سالم، کیفیت بسته بندی‌های پستی از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین برای خرید آن‌ها باید به سراغ فروشگاه‌هایی بروید که کالاهای مرغوب و با کاغذهایی با جنس اعلا در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

  • تنوع محصولات

بدون شک هر چه قدر تنوع مصولات در یک سایت بیشتر باشد بازه بیشتری از سلایق و نیازهای مشتریان را در بر خواهد گرفت. سایت‌هایی در صدر فروش کارتن‌های پستی خواهند بود که انواع کارتن‌های بدون چاپ و با چاپ را در سایزهای مختلف و متنوع به مشتریان عرضه کنند.

  • کیفیت و سرعت وب سایت

سرعت بالای وب سایت و رابط کاربری زیبا و آسان می‌تواند تاثیر به سزایی در کیفیت و میزان فروش این محصولات داشته باشد.

  • روز و ساعت تحویل مرسوله

زمانی یک فروشگاه اینترنتی خرید کارتن‌های پستی می‌تواند برای ما مفید واقع شود که بتواند اجناسی که سفارش داده‌ایم در کمترین زمان ممکن به دست ما برساند. تاخیر در ارسال مرسوله می‌تواند تاثیر سویی در دیدگاه مصرف کننده نسبت به فروشگاه شما داشته باشد.

مزایای خرید اینترنتی کارتن پستی

با توسعه اینترنت و با پیشرفت علم و تکنولوژی افراد بسیاری به خرید اینترنتی روی آورده‌اند. خرید کارتن پستی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بسیاری از افراد را به مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی ترغیب کرده است.

  1. شاید یکی از دلایل عمده آن حق انتخاب گسترده‌ای است که این سایت‌ها در اختیار مشتریان قرار می‎دهند. بنابراین می‌توانید با تنوع بیشماری از محصولات رو به رو شده و بر اساس نیاز خود و بر اساس تصاویر و ویژگی‌‌ هر محصول اقدام به خرید کنید.
  2. از دلایل دیگر خرید اینترنتی این بسته بندی‌های پستی صرفه جویی در زمان و هزینه‌های رفت و آمد است.
  3. شما می‌توانید در بخش نظرات این وب سایت‎‌ها نظر سایر مشتریان را بی کم و کاست در مورد محصولات مطالعه کنید تا انتخاب دقیق تری داشته باشید که در فروشگاه‌های حضوری این امر امکان پذیر نیست. هیچ فروشند‌ه‌ای نمی‌گوید ماست من ترش است!
  4. در فروشگاه‌های اینترنتی عکس تمامی کارتن‌ها به طور دقیق و با جزئیات کامل بارگذاری می‌شود و شما می‌توانید با مشاهده آن‌ها و مطالعه دقیق ویژگی هر محصول اقدام به خرید کنید.
  5. مورد دیگر مقایسه قیمت‌هاست که می‌توانید در کمترین زمان ممکن قیمت کارتن‌های مورد نظر خود را با توجه به ابعاد مشخص در چندین سایت مقایسه کنید و خریدی با صرفه و اقتصادی داشته باشید.

مساله مهمی که در زمان خرید اینترنتی کارتن‌های پستی باید مد نظر قرار دهید سایز بندی آن‌ها است. بسیاری از افراد در زمان خرید آنلاین این محصولات دچار سردرگمی شده و به اندازه دقیق آن‌ها توجه نمی‌کنند. بنابریان باید کارتن‌هایی را انتخاب کنید که نه بیش از حد بزرگ باشند و نه کوچک تا محصولاتتان درون آن صدمه نبیند.

کلام آخر

همان طور که گفته شد یکی از اقلام ضروری برای ارسال مرسولات پستی، کارتن پستی است. شما هر نوع فروشگاهی که داشته باشید برای ارسال ایمن اجناس و حفاظت از آن‌ها در حمل نقل نیاز به این کارتن‌ها خواهید داشت. این بسته‌بندی‌های پستی اندازه ثابت و عمومی دارند بنابراین نوع و اندازه جعبه‌هایی که انتخاب می‌ کنید تاثیر به سزایی در ایمنی و امنیت محصولات شما خواهد داشت. با توجه به اهمیت استفاده از این کارتن‌ها این سوال پیش می‌آید که بهترین و با کیفیت‌ ترین کارتن بسته بندی پستی را از کجا بخرم؟ کارتن بانک یکی از این مراکز فروش است که تمامی محصولات خود را از سایز و اندازه گرفته تا سایر ویژگی‎ها به طور دقیق و کامل ارائه کرده است تا بتوانید با مطالعه کامل ویژگی‌ها و مقایسه محصولات با یکدیگر در هر زمان از شبانه روز، بهترین و مناسب ‌ترین کارتن‌پستی بدون چاپ و چاپ‌دار خود را انتخاب و ثبت سفارش کنید.  بنابراین برای پاسخ به پرسش این که کارتن پستی از کجا تهیه کنیم؟ می‌توانیم به جرات بگوییم که کارتن بانک بزرگترین مرجع فروش کارتن‌های پستی در ایران می‌تواند پاسخگوی نیاز شما در زمینه خرید این بسته‌بندی‌های پستی باشد.

ارسال دیدگاه