کیف ورزشی؛ 10 مدل پرطرفدار؛ شیک و جدید

کیف ورزشی؛ 10 مدل پرطرفدار؛ شیک و جدید

کیف ورزشی از اقلامی است که جوان‌ها علاقه بسیار زیادی به آن دارند. این محصول هم از جانب آقایان و هم خانم‌ها قابل استفاده می‌باشد و شما می‌توانید آنها را برای حمل وسایل شخصی به باشگاه یا مسافرت همراه خود داشته باشید.

امروزه خریداران به واسطه ذوق و سلیقه مختلفی که دارند بدنبال طرح‌های خاص می‌باشند. مدل‌هایی که هم زیبا باشد و هم از جنس مرغوب و با کیفیتی ساخته شده باشند. در این مقاله قصد داریم 10 نمونه از پرطرفدارترین انواع کیف ورزشی را معرفی کنیم. قطعاً یک نمونه از آنها مورد پسند شما قرار خواهد گرفت.

1- کیف ورزشی نایک

برند نایک یکی از بزرگترین تولیدکنندگانی است که تا به امروز توانسته است حجم گسترده‌ای از انواع لوازم و تجهیزات ورزشی را روانه بازار کند. طراحان نام این برند را به شکل کاملاً زیبا و شیک بر روی کیف ورزشی هک کردند. رنگ‌بندی‌های مختلفی برای آن وجود دارد و هر کدام از جذابیت منحصر به فردی برخوردار هستند. آرم نایک با استفاده از ابزارها و تجهیزات بسیار دقیق طراحی شده است تا شما با احساس رضایت این محصول را خریداری کنید.

2- کیف ورزشی مرسدس بنز

برخی از افراد علاقه خاصی به آرم شرکت‌های مختلف خودروسازی دارند و همواره می‌خواهند این آرم‌ها بر روی وسایل و لوازم ورزشی آنها وجود داشته باشد. یکی از ایده‌های بسیار جالبی که برای طراحی کیف ورزشی استفاده شده است قرار دادن آرم شرکت مرسدس بنز بر روی محصول است. لذا آن ذهنیت مثبتی که شما از این گونه شرکت‌ها دارید همواره در معرض دید شما قرار خواهد داشت.

کیف ورزشی؛ 10 مدل پرطرفدار؛ شیک و جدید

3- کیف ورزشی کانورز

برند کانورز نیز جزو محبوب‌ترین برندهای بازار می‌باشد که از لحاظ بیشینه فعالیت خود را در کشور آمریکا آغاز کرد و توانست نمونه های مختلفی از پوشاک خصوصاً انواع کفش‌ها را به مشتریان خود عرضه کند. برای طراحی آرم مورد نظر یک ستاره بسیار شیک و ظریف طراحی شده است که در یک ساختار دایره‌ای شکل قرار دارد. این نوع طراحی برای هر بیننده ای چشم نواز خواهد بود.

4- کیف ورزشی فورد

شرکت فورد جزو اولین مراکزی است که در کشور آمریکا فعالیت خود را برای تولید خودروهای لوکس آغاز کرد. این برند محبوبیت بسیار زیادی دارد و طراحان به شکل کاملاً هوشمندانه سعی کردند از این آرم بزرگ و جذاب برای ساخت کیف ورزشی استفاده کنند. قطعاً جوانانی که علاقه خاصی به این برند دارند دوست دارند آرم آن را روی اکثر لوازم خود ببینند.

5- مدل پوما

مدل پوما از جمله جذاب‌ترین اشکالی است که تا به امروز شرکت‌های مختلفی توانستند از آرم آن استفاده کنند. برای ساخت لوازم ورزشی نیز این ایده جذاب به کار آمده است و یک هماهنگی و تطابق ایده آلی بین طرح کیف ورزشی و این آرم به خصوص ایجاد شده است. یک پلنگ بسیار زیبا که به پوما شهرت دارد با بهترین ابزارهای طراحی بر روی این کیف‌ها نقش بستند.

6- فراری

آرم فراری برای هیچ فردی ناشناخته نیست خصوصا افرادی که کلکسیون زیادی از تصاویر خودروهای مختلف را جمع آوری کردند. برای آنکه کیف‌های ورزشی مورد پسند اقشار مختلف جامعه باشند. از این آرم شگفت انگیز بر روی کیف‌ها استفاده شده است. بنابراین شما در زمان همراه داشتن کیف های ورزشی خود احساس بسیار خوبی خواهید داشت.

کیف ورزشی؛ 10 مدل پرطرفدار؛ شیک و جدید

7- پورشه

می‌توان کیف ورزشی مدل پورشه را جزو زیباترین طرح‌های این محصول دانست. برای طراحی آن هم از آرم مخصوص استفاده شده است و هم اینکه کلمه انگلیسی پورشه به زیبایی هرچه تمام‌تر روی کیف حک شده است. معمولا کیف‌هایی که دارای رنگ تیره یا مشکی هستند سازگاری بالاتری با این نماد جذاب و زیبا دارند

8- کیف ورزشی استقلال

تیم فوتبال استقلال از پرطرفدارترین تیم‌هایی است که تا به امروز علاقمندان زیادی را به استادیوم‌های ورزشی کشانده است. ورزشکارانی که دوستدار این تیم محبوب می‌باشند می‌توانند با خرید کیف ورزشی دارای آرم استقلال باعث تقویت روحیه خود شوند. این محصول در حال حاضر در دو نمونه آبی نفتی و آبی روشن ساخته شده است.

9- آندر آرمور

دوستداران لوازم ورزشی برند آندر آرمور را می‌شناسند یک برند آمریکایی که در زمینه لوازم ورزشی و پوشاک فعالیت مستمر و بلند مدتی داشته است. این شرکت دارای یک آرم بسیار زیبا می‌باشد که اغلب طراحان و سازندگان محصولات ورزشی سعی می‌کنند از این لوگو یا آرم برای افزایش فروش کالاهای خود استفاده کنند. البته این المان نشان می‌دهد که تا چه حد محصول مورد نظر با کیفیت و مرغوب می‌باشد که توانسته است از این آرم به عنوان یک تبلیغ اساسی استفاده کند.

10- کیف ورزشی آدیداس

محصولات آدیداس از گذشته تا به امروز جزو خاطره‌انگیزترین کالاها می‌باشد. یک برند کاملاً نوستالژی که دیدن طرح و لوگوی آن برای هر فردی انرژی بخش است. کیف های ورزشی آدیداس تنها برای حمل وسایل ورزشی و رفتن به باشگاه نیست. شما حتی می‌توانید از این محصول برای مسافرت‌های خود نیز استفاده کنید.

خرید بهترین کیف‌های ورزشی از فروشگاه سوشیانت کاور

فروشگاه سوشیانت کاور (soshiantcover.com) در حال حاضر متنوع ترین مدل‌های کیف ورزشی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این تنوع بالا شرایطی را فراهم کرده است تا شما متناسب با ذوق و سلیقه خود بتوانید یک نمونه را انتخاب کنید.

تمامی کالاهایی که در این فروشگاه اینترنتی می‌بینید مانند لوازم جانبی اتومبیل از قبیل روکش صندلی خودرو و غیره به صورت سفارشی طراحی و ساخته شده‌اند و از طول عمر بالایی برخوردار خواهند بود.

ارسال دیدگاه