یخچال سه درب قصابی

نکات مهم برای خرید یخچال سه درب قصابی

یخچال سه درب قصابی یکی از انواع یخچال های صنعتی است که جهت نگه داری گوشت و فرآورده های گوشتی در مکان هایی مانند قصابی ها، سردخانه ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این یخچال ها دارای استحکام و مقاومت بالایی هستند و توانایی نگه داری لاشه های گوشت را دارند، به طوری که در تمامی قصابی ها، سردخانه ها و فروشگاه های بزرگ صنعتی می توانید نمونه هایی از این نوع یخچال ها را ببینید.

شرکت ایران برودت تولید کننده انواع و اقسام یخچال های صنعتی است که در ابعاد مختلفی تولید می شود‌. یکی از محصولات تولیدی این شرکت یخچال سه درب فروشگاهی می باشد که جزء محصولات پرفروش شرکت ایران برودت است. شرکت ایران برودت توانسته است جایگاه خاصی را در بین رقبای خود ایجاد و رضایت مشتریان خود را جلب کند.

از جمله خدمات شرکت ایران برودت:

هزینه ساخت سردخانه 50 تنی میوه

درب لولایی سردخانه ایران برودت

های پرشر

قیمت تونل انجماد دست دوم

تعمیر سردخانه

از جمله خدمات شرکت ایران برودت:

آشنایی با یخچال سه درب قصابی

همان طور که در مقدمه گفتیم، یخچال سه درب قصابی یکی از انواع یخچال های صنعتی است که جهت نگه داری گوشت و فرآورده های گوشتی مورد استفاده قرار می گیرد. این یخچال ها دارای بدنه استیل هستند که علاوه بر حفظ کردن بهداشت، مانع از زنگ زدگی یخچال ها می شوند. یخچال سه درب قصابی دارای شیشه های دوجداره و سکوریت نشکن است، یک نورپردازی از نوع ال ای دی در قسمت تاج یخچال تعبیه شده است که موجب می شود فرآورده های داخل یخچال به طور کامل قابل رویت باشد.

این یخچال ها در انواع یخچال سه درب قصابی، دارای آویز لاشه، یخچال سه درب قصابی یک و نیم متری، یخچال سه درب قصابی ۲ متری، یخچال سه درب قصابی پشت بسته، یخچال قصابی سه درب قصابی ویترینی و غیره می باشند و از آن جایی که ابعاد این یخچال ها مختلف و متفاوت است در نتیجه می توانید متناسب با جایی که قرار است آن را استفاده کنید نوع مورد نظرتان را انتخاب کنید.

ویژگی های یخچال سه درب قصابی

یخچال سه درب قصابی دارای برخی ویژگی‌ ها و مشخصات است که موجب محبوبیت آن در بین انواع دیگر یخچال ها شده است. برخی از این ویژگی ها عبارت هستند از:

داشتن ظاهری شیک و زیبا

یخچال های سه درب قصابی از بدنه مستحکم و ورق های استیل و درب دارای شیشه های نشکن و سکوریت ساخته شده است. این ویژگی موجب شده است تا ظاهر این یخچال ها شیک و زیبا باشد.

در دسترس بودن محصولات

این یخچال ها بزرگ هستند، مقدار بسیار زیادی محصولات گوشتی را در خود جای می‌ دهند، جادار و بزرگ بودن یخچال سه درب قصابی موجب شده است که دسترسی به انواع محصولات داخل آن آسان باشد.

آشنایی با یخچال سه درب قصابی

اشغال کردن فضای کم

چون یخچال سه درب قصابی به صورت ایستاده طراحی شده است، بنابراین فضای بسیار کمی را اشغال می کند. به همین دلیل است که افراد زیادی رغبت به خرید این نوع از یخچال ها دارند.

ظرفیت سرمایشی مناسب

از دیگر ویژگی های یخچال سه درب قصابی ظرفیت سرمایشی مناسب آن ها می باشد. این یخچال ها ظرفیت سرمایشی بسیار خوب و بالایی دارند که موجب شده است برای نگه داری محصولات گوشتی و پروتئینی گزینه مناسبی باشند. مواردی که در این قسمت اشاره کردیم تنها بخشی از ویژگی های یخچال سه درب قصابی هستند که مورد توجه مصرف کنندگان می باشند.

چند ویژگی دیگر یخچال سه درب قصابی

علاوه بر ویژگی و مشخصاتی که برای یخچال سه درب قصابی در بالا ذکر کردیم، این یخچال ها ویژگی‌ های دیگری نیز دارند که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.

به منظور نگه داری از بار سنگین گوشتی و لاشه ها به مدت طولانی مدت استفاده می شوند، بنابراین بدنه دستگاه کاملا اسکلت کشی شده است.

برای ایجاد سرمای یکنواخت و مناسب در همه فضای یخچال لوله مصور با تعداد بسیار زیاد به کار رفته است.

برای جلوگیری از زنگ زدگی بدنه این نوع یخچال ها از از استنلس استیل ضد زنگ و مقاوم می باشد.

موتورهای یخچال سه درب قصابی معمولاً دارای قدرتی برابر با ۳.۴ است.

بر روی بدنه این یخچال ها امکان درج کردن لوگو، استیکر یا تبلیغات فروشگاهی به صورت CNC وجود دارد.

برای نمایش محصولات داخل یخچال و ایجاد زیبایی بیش تر برای دستگاه از نورپردازی ال ای دی در ساخت آن ها استفاده شده است.

امکان شستشوی فضای اتاقک یخچال جهت سلامت محیط و حفظ بهداشت وجود دارد.

این یخچال ها به وسیله تزریق کردن فوم پلی یورتان کامل عایق بندی شده اند.

برای نمایش بهتر محصولات داخل یخچال از شیشه های نشکن سکوریت و دوجداره استفاده می شود.

در بین فاصله های میان دو شیشه گاز آرگون وجود دارد، این گاز موجب می‌ شود تا تبادل دمایی بین محیط بیرون و محیط داخلی یخچال به حداقل میزان ممکن خود کاهش یابد.نکات مهم برای خرید یخچال سه درب قصابی

نکات مهم برای خرید یخچال سه درب قصابی

اگر شما هم قصد خرید یخچال سه درب قصابی را دارید، به نکات زیر توجه کنید.

اندازه یخچال را متناسب با نوع مکانی که قرار است آن را جایگذاری کنید، انتخاب کنید، چون انتخاب یخچال بزرگ ممکن است فضای بیش تری را اشغال کند و در مکان های کوچک دست و پا گیر باشد.

دما و ظرفیت سرمایشی

حتما به دما و ظرفیت سرمایشی یخچال دقت کنید تا مجبور به خرید محصول بی کیفیت نباشید. برای این منظور ما به شما پیشنهاد می کنیم یخچال های تولیدی شرکت ایران برودت را انتخاب کنید.

شرکت ایران برودت تولید کننده انواع و اقسام یخچال های صنعتی است که در ابعاد مختلفی تولید می شود‌. یکی از محصولات تولیدی این شرکت یخچال سه درب فروشگاهی می باشد که جزء محصولات پرفروش شرکت ایران برودت است. شرکت ایران برودت توانسته است جایگاه خاصی را در بین رقبای خود ایجاد و رضایت مشتریان خود را جلب کند.

ارسال دیدگاه