بررسی مشخصات باتری لیتیوم مدل ۸۹۹۱ رونیکس

بررسی مشخصات باتری لیتیوم مدل ۸۹۹۱ رونیکس

باتری لیتیوم یون ۲۰ ولت ۴ آمپر ساعت ۸۹۹۱ رونیکس از جمله باتری های موجود در بازار بوده که سرعت شارژ بسیار بالایی دارد. همانگونه که می دانید سری ابزارآلات ارائه شده توسط رونیکس در دسته های مختلف روانه بازار می‌ شوند. با توجه به اینکه بخش زیادی از این ابزار آلات دارای باتری هستند، به راحتی می توانید در هر مکانی از آن ها استفاده کنید. در عین حال شارژ کردن باتری یکی از دغدغه‌ های کاربران و افرادی است که از ابزار آلات رونیکس استفاده می کنند. ویژگی های فنی باتری 8991 رونیکس را که مرور می‌ کنیم، متوجه می‌ شویم که این محصول در مقایسه با باتری های نیکل کادمیم از کیفیت بالاتری برخوردار است. بر روی تمام دستگاه های سری ۸۹ می‌ توانید این باتری را استفاده کنید.

باتری لیتیوم یون ۲۰ ولت ۴ آمپر ساعت ۸۹۹۱ رونیکس

کاربرد باتری 8991 رونیکس

باتری براشلس ارائه شده توسط رونیکس برای تامین انرژی و نیروی دستگاه‌ های الکترونیکی ارائه شده توسط این برند می‌ تواند مورد استفاده قرار گیرد. این باتری در مقایسه با مدل نیکل کادمیم تا دو برابر انرژی بیشتری با چگالی بالاتر تولید خواهد نمود. با توجه به اینکه سرعت شارژ باتری براشلس 8991 رونیکس بالا است، این روزها به میزان قابل توجهی مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های باتری براشلس 8991 رونیکس

باتری لیتیوم یون ۲۰ ولت ۴ آمپر ساعت ۸۹۹۱ رونیکس از جمله محصولات با کیفیتی بوده که توسط رونیکس روانه بازار می‌ شود. تکنولوژی ساخت این باتری به شکلی است که با هدف افزایش طول عمر، فاقد اثر حافظه است. باتری ۴ آمپر ساعتی رونیکس کیفیت بسیار بالایی داشته و با سرعت می توان شارژ مجدد آن را انجام داد. از دیگر ویژگی‌ های باتری براشلس ۸۹۹۱ می توان گزینه های زیر را نام برد.

  • قابلیت استفاده بر روی تمام ابزارهای سری ۸۹ رونیکس و ابزارهای ۲۰ ولت
  • استفاده از تکنولوژی لیتیوم‌ یون با هدف بالا بردن طول شارژدهی
  • مجهز شدن به چراغ LED جهت نمایش میزان شارژ باقیمانده باتری
  • طراحی مناسب و بهره مندی از بدنه کوچک و سبک
  • قابلیت حمل آسان
  • سهولت در استفاده
  • طراحی اصولی
  • پیوستگی در شارژ
  • فاقد اثر حافظه و جلوگیری از تخلیه هنگام استفاده نکردن

قابلیت استفاده بر روی تمام ابزارهای سری ۸۹ رونیکس

تکنولوژی باتری

باتری براشلس 8991 رونیکس یک باتری ۲۰ ولتی بوده که می‌ تواند در مدت زمان یک ساعت به مقدار ۴ آمپر و به‌ صورت بی‌ وقفه جریان تولید نماید. با توجه به نوع ساخت باتری لیتیوم‌ یون ۸۹۹۱ رونیکس، هنگام شارژ شدن الکترود مثبت به سمت الکترود منفی حرکت خواهد کرد. در هنگام تخلیه این روند وارونه می شود. این مدل باتری ها به واسطه توانایی بالا جهت تولید چگالی انرژی در مقایسه با بازی های نیکل کادمیم تا دو برابر انرژی بیشتری را در دسترس شما قرار خواهد داد. تمام دستگاه ها و ابزارآلات سری 89 رونیکس را می توانید با استفاده از این باتری راه بیندازید.

نحوه طراحی و بدنه باتری 8991 رونیکس

یکی از ویژگی های باتری لیتیوم یون ۲۰ ولت ۴ آمپر ساعت ۸۹۹۱ رونیکس، طراحی مناسب آن است. این باتری بسیار سبک وزن بوده و به راحتی می‌ توانید آن را جابجا نمایید. حجم کم باتری به هیچ عنوان کیفیت بدنه آن را کاهش نداده است. با توجه به کیفیت بالای ساخت باتری 8991 رونیکس، در برابر ضربه مقاومت بالایی از خود نشان خواهد داد. یک چراغ LED بر روی باتری تعبیه شده که کاربر به راحتی می تواند میزان شارژ باقیمانده را بررسی نماید.

اثر حافظه

یکی از مشکلات باتری های نیکل هیدرید و نیکل کادمیم، اثر باتری تنبل یا اثر حافظ به شمار می رود. این پدیده موجب می شود که باتری نتواند شارژ را به مدت کافی در خود حفظ کنند. در عین حال باتری براشلس 8991 رونیکس بدون اثر حافظه بوده و به هنگام عدم استفاده، شارژ را در خود حفظ خواهد نمود.

خرید باتری براشلس 8991 رونیکس

قیمت و خرید باتری لیتیوم یون ۲۰ ولت ۴ آمپر ساعت ۸۹۹۱ رونیکس

برای بررسی قیمت باتری لیتیوم یون ۲۰ ولت ۴ آمپر ساعت ۸۹۹۱ رونیکس می توانید از نمایندگی های مجاز فروش محصولات این برند اطلاعات لازم را به دست آورید. با خرید باتری براشلس 8991 رونیکس می‌ توانید تمام ابزارآلاتی که توسط این برند در سری ۸۹ عرضه می شوند را تامین انرژی نمایید. این باتری با ویژگی براشلس و با ظرفیت مناسب در هر شرایطی نیازهای شما را جهت تامین انرژی ابزارآلات رونیکس را برطرف می کند.

ارسال دیدگاه