بررسی مشخصات پیچ گوشتی شارژی مشتی رونیکس مدل 8500

بررسی مشخصات پیچ گوشتی شارژی مشتی رونیکس مدل 8500

پیچ گوشتی شارژی 8500 رونیکس يکی از ابزارآلات ارائه شده توسط این برند بوده که می‌توان از آن برای باز و بسته کردن انواع پیچ استفاده نمود. افرادی که در زمینه‌هایی مانند کابینت سازی، درب و پنجره سازی، مبلمان‌سازی، نصب و تعمیرات فعال هستند، به یک پیچ گوشتی برای باز و بسته کردن انواع پیچ نیاز دارند. یک پیچ گوشتی برقی و شارژی که عملکردی قابل قبول داشته و با سرعت زیاد می‌تواند کار را پیش ببرد. این ابزار به واسطه اینکه برای کارکرد نیاز برق مستقیم ندارد و با حذف کابل شرایط را بهبود می‌دهد، گزینه ای عالی برای کاربرانی است که با تعداد زیادی پیچ در طول شبانه روز سر و کار دارند.

شرح جزئیات

پیچ گوشتی شارژی 8500 رونیکس از جمله بهترین ابزار آلات ارائه شده توسط این برند بوده که با طراحی عالی و وزن کم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این ابزار از رونیکس به شما کمک می‌کند تا بتوانید پیچ‌کاری‌های دقیق و ظریف را با سرعت فوق العاده و دقت بالا انجام دهید. مجهز شدن به موتور قدرتمند، طراحی عالی و همچنین دارا بودن یک باتری با ظرفیت مناسب از جمله ویژگی‌های پیچ گوشتی شارژی مشتی رونیکس مدل 8500 هستند.

طراحی و کیفیت بدنه 8500 رونیکس

طراحی و کیفیت بدنه

طراحی و ساخت پیچ گوشتی شارژی مشتی رونیکس مدل 8500 به گونه ای صورت گرفته که یک ابزار جمع و جور و کوچک در اختیار کاربران قرار گیرد. رونیکس به مانند بخش زیادی از محصولات خود یک طراحی ارگونومیک را برای این ابزار انتخاب کرده‌ است. وزن ۶۰۰ گرمی پیچ گوشتی شارژی مشتی رونیکس مدل 8500 نشان می‌دهد که محصولی سبک وزن برای استفاده طولانی مدت در اختیار خواهید داشت. با توجه به وزن کم این ابزار در مدت زمان طولانی می‌توان برای باز و بسته کردن پیچ‌ها بدون خستگی از آن استفاده نمود. ابعاد جمع و جور این پیچ گوشتی شارژی سبب شده است که خیلی آسان بتوان از آن استفاده کرد. یک روکش لاستیکی مقاوم بر روی این ابزار قرار گرفته که ضد ضربه است.

مشخصات فنی

پیچ گوشتی شارژی 8500 رونیکس یک محصول عالی با موتور توانمند است. این موتور با حداکثر گشتاور ۳ نیوتن متر عملکردی فوق العاده داشته و از قدرتی ایده‌آل بهره می‌برد. باتری لیتیوم یون ۳.۶ ولت قرار گرفته شده بر روی پیچ گوشتی شارژی مشتی رونیکس مدل 8500 وظیفه تامین توان موتور آن را دارد. این باتری ۱.۵ میلی آمپر ساعتی از ظرفیت کافی برای استفاده طولانی مدت برخوردار است.

از جمله مشخصات فنی دیگر پیچ گوشتی شارژی 8500 رونیکس می‌توان به بهره‌مندی از ابزارگیر ۱.۴ اینچی اشاره نمود. رونیکس تلاش کرده که یک طراحی متفاوت را برای این ابزار در نظر گیرد. سیستم تعویض سریع مته نیز این امکان را می‌دهد که در کمترین مدت بتوان مته را تغییر داد. یک چراغ LED بر روی پیچ گوشتی شارژی 8500 رونیکس قرار گرفته که به شما کمک می‌کند تا در محیط‌های تاریک و کم نور نیز بتوانید از قابلیت‌های این ابزار بهره‌مند شوید. بر روی پیچ گوشتی شارژی مشتی رونیکس مدل 8500 کلید ضد غبار قرار گرفته که برای روشن و خاموش کردن دستگاه می‌توان از آن استفاده کرد.

شارژ کن رونیکس 8500

ویژگی‌های پیچ گوشتی شارژی 8500 رونیکس

  • دارای موتور با عملکرد عالی جهت باز و بسته کردن انواع پیچ
  • دارای سرعت ۲۰۰ دور در دقیقه
  • دارای باتری لیتیوم یون ۳.۶ ولت و قابلیت شارژ سریع مجهز به چراغ LED جهت کار در محیط‌های تاریک
  • دارای کیف آلومینیومی زیبا و مقاوم
  • امکان تعویض آسان سری پیچ گوشتی

قیمت و خرید پیچ گوشتی شارژی مشتی رونیکس مدل 8500

قیمت پیچ گوشتی شارژی 8500 رونیکس با وجود کیفیت ساخت بالا بسیار مناسب است. اگر قصد خرید پیچ گوشتی شارژی 8500 رونیکس را دارید، می‌توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ما بهره ببرید.

ارسال دیدگاه