مدیر ساختمان باید چه نوع بیمه نامه هایی را خریداری کند؟

مدیر ساختمان باید چه نوع بیمه نامه هایی را خریداری کند؟

حوادث مختلفی ممکن است برای هر ساختمان مسکونی اتفاق بیافتد، از جمله آتش سوزی، زلزله، رانش زمین، حوادثی که ممکن است در مشاعات اتفاق بیافتد، حوادث آسانسور و … همه می تواند برای مدیر ساختمان یا برای هیات مدیره دردسر ساز باشد. در ادامه می خواهیم به بررسی انواع بیمه نامه لازم برای یک مدیر ساختمان بپردازیم.

بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی ساختمان مسکونی، مهم ترین بیمه نامه لازمه برای مدیر ساختمان می باشد. چراکه بر اساس قانون تملک آپارتمان ها داشتن پوشش برای آتش سوزی ساختمان مهم ترین گزینه برای مدیر می باشد.

بیمه آتش سوزی با توجه به پوشش هایی که دارد ساختمان و مشاعات و اثاثیه هر سازه را می تواند تحت پوشش قرار دهد. به خاطر این موضوع داشتن پوشش های مناسب برای زمان خسارت می تواند بسیار کمک کننده باشد. برای مطالعه مطالب بیشتر درباره بیمه آتش سوزی و پوشش های این بیمه نامه می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید. https://bimetime.com/fire-insurance/

بیمه مسئولیت مدیر ساختمان

از دیگر انواع بیمه نامه ای که هر مدیر ساختمان باید داشته باشد، خرید بیمه مسئولیت مدیر ساختمان می باشد. این بیمه نامه پوشش هایی از قبیل هزینه پزشکی، دیه، نقص عضو و … را که ممکن است برای ساکنین و یا سایر افراد ثالث اتفاق بیافتد را تحت پوشش قرار می دهد. همه کارکنان در ساختمان از قبیل تعمیرکاران، نگهبانان، سرایداران و … در این بیمه نامه تحت پوشش هستند.

بیمه آسانسور

یکی از حوادث پر تکرار در همه ساختمان های مسکونی و تجاری و … اتفاقات مربوط به آسانسور می باشد. معمولا سرویسکاران آسانسور بیمه نامه آسانسور را تهیه می کنند. در غیر این صورت مدیر ساختمان باید بیمه آسانسور را هم تهیه نماید. برای مطالعه اطلاعات دقیق درباره بیمه آسانسور می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

مهمترین نکات بیمه آسانسور که بهتر است قبل از خرید بدانید

استعلام و خرید بیمه مدیر ساختمان

برای استعلام و خرید بیمه مدیر ساختمان، می توانید از کارشناسان وب سایت بیمه تایم استفاده نمایید. همراهی در انتخاب پوشش ها و پرداخت خسارت و انتخاب شرکت بیمه ای که پرداخت خسارت مناسبی را دشاته باشد از مهم ترین گزینه های خرید بیمه مدیر ساختمان. برای استعلام قیمت می توانید درخواست خریدتان را در سامانه خریدآنلاین بیمه تایم ثبت نمایید. و یا از طریق تماس تلفنی با شماره 02188243828 امکان پذیر می باشد.

ارسال دیدگاه