نحوه چیدمان داخلی رستوران یا کافه ایتالیایی

نحوه چیدمان داخلی رستوران یا کافه ایتالیایی

زمانی که نام کشور ایتالیا را می شنویم ناخودآگاه تصویر ذهنی ما مملو از مواردی چون پیتزا، فوتبال، خیابان ها و کوچه های قشنگ در هم، هنر نقاشی و غیره کشیده می شود. خوب است بدانید که کشور ایتالیا به علت وجود سبک ویژه در هر زمینه ای از جمله کشورهای خاص و مختلف در قاره اروپا به حساب می آید، با این وجود می خواهیم بدانیم که آیا این سبک متفاوت ایتالیایی در چیدمان داخلی رستوران یا کافه های ایتالیایی مشاهده می شودیا خیر. در این مطلب سعی کردیم تا در این باره برای شما توضیحاتی ارائه دهیم. با ما همراه باشید و این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

blank

نحوه چیدمان داخلی رستوران یا کافه ایتالیایی ویژه یا همگانی

در اصل می توان بیان کرد که چیدمان رستوران ها یا کافه های ایتالیایی دارای سبک ویژه و خاصی نمی باشد و بر اساس گونه رستوران و به علاوه محله ای که رستوران یا کافه در آن وجود دارد خصوصیات جزئی مختص به خود را دارد. چیدمان داخلی رستوران یا کافه ایتالیایی شامل به کار بردن نورپردازی متوسط، به کارگیری کاغذ دیواری های دارای طرح در عوض دیوار های یک رنگ و بدون طرح، به کار بردن فرش های کلاسیک به خصوص فرشهای در سبک های آسیایی و به علاوه متریال چوبی می باشند.

برخی از رستوران ها یا کافه های ایتالیایی در چیدمان دکوراسیون داخلی خود آشپزخانه های دردسترس را به کار می گیرند. آشپزخانه های در دسترس دارای محیطی باز و قابل دیدن می باشند که مشتریان به آسانی قادر می باشند تا داخل آشپزخانه و گام های پختن غذای که سفارش داده اند را ببینند.

در این رستوران ها یا کافه ها رقص آتش و استفاده از حرکات حرفه ای آشپزان بسیار زیبا و دیدنی می باشد و می تواند مشتریان را به خود جذب کند.

از دیگر سبک های که در رستوران های ایتالیایی خیلی مشاهده می شود و به علاوه مخصوص به فرهنگ ایتالیایی ها نمی باشد وجود بار یا مینی بار در اختیار مشتریان می باشد که خوب است بدانید این سبک مختص به رستوران ها یا کافه های فرانسوی و آمریکایی می باشد.

با ما همراه باشید تا چند مورد از این سبک رستوران ها و کافه ها را به شما نشان دهیم.

نحوه چیدمان داخلی رستوران یا کافه ایتالیایی

چیدمان داخلی رستوران یا کافه ها به سبک ایتالیایی

موردی که در این بخش می خواهیم توضیح دهیم رستوران یا کافه ای به سبک ایتالیایی رسمی می باشد که در شهر میلان وجود دارد. به کار بردن نورپردازی سازگار و به شیوه سنتی، به علاوه کاغذ دیواری دارای طرح و به کار بردن مواد چوبی، باعث به وجود آمدن محیطی کاملا کلاسیک می شود.

موردی که در این رستوران یا کافه مورد توجه است و محیطی خاص و زیبا را به وجود آورده است، به کار بردن نقاشی های کلاسیک در دیوارها می باشد.

در اینجا نکته ای که در طراحی چیدمان داخلی رستوران یا کافه ایتالیایی مد نظر می باشد به کار بردن نقاشی های افراد معروف و صاحب سبکان کشور ایتالیا است. همانگونه ک هدر ابتدای مقاله نیز بیان کردیم نام کشور ایتالیا بیانگر نقاشی های معروفی نیز می باشد. از موارد جالب کشور ایتالیا نقاشان مشهور بسیاری نظیر لئوناردو دا وینچی، میکل‌آنژ و بوکاچو بوکاچینو می باشند که محبوب مردم بوده و نقاشی های آنان در بیشتر محیط های فرهنگ ی و هنری و غیره به کار برده می شود.

blank

نحوه چیدمان خارجی رستوران یا کافه ایتالیایی

چنانچه می خواهید یک رستوران یا کافه ایتالیایی را طراحی و چیدمان کنید بهتر است که در طراحی این رستوران یا کافه ایتالیایی به دکوراسیون خارجی توجه فرمایید.

در فیلم های گرفته شده در ایتالیا در کوچه پس کوچه های موجود اصولا رستوران ها و کافه هایی وجود دارند. یکی از قشنگی ها و جذابیت های رستوران ها و کافه های ایتالیایی وجود دکوراسیون خارجی در آن ها می باشدکه این مدل را می توان در کشورهای اروپایی دیگری همچون فرانسه هم مشاهده کرد.

نحوه چیدمان داخلی رستوران یا کافه ایتالیایی

به کار بردن صندلی های کلاسیک جذاب دارای سایه بان هایی با رنگ های زیبا و گل کاری های موجود در میز و صندلی ها و همچنین به کار بردن نور طبیعی از خصوصیات زیبای این رستوران ها یا کافه ها می باشد. خوب است بدانید که اصلی ترین مورد در این سبک از طراحی وجود دیواره های خارجی در این رستوران ها می باشد که اصولا در کشور ایتالیا پوشیده از سنگ هستند.

در حقیقت این مقاله باید آپدیت و اصلاح شود، چنانچه به ایتالیا رفته اید و در چیدمان رستوران ها و کافه ها این کشور موارد دیگری مشاهده کردید در بخش نظرات و پیشنهادات با ما در میان بگذارید تا دیگران در این باره آگاه تر شوند.

ارسال دیدگاه