بررسی مشخصات انواع درب ضد سرقت ایرانی

قیمت انواع درب ضد سرقت

بررسی مشخصات انواع درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت در واقع یک نوع درب امنیتی محسوب می شود که به خاطر انتخاب متریال و ساختار خاص، گزینه ی مناسبی برای جلوگیری از نفوذ افراد غیرمجاز به محل زندگی و محل کار شما می باشد. به طور کلی اهمیت اصلی این درب‌ ها در افزایش امنیت و کاهش خطر سرقت منازل است. برای این که بتوانید از وسایل و مدارک با ارزش خود حفاظت کنید می توانید سطح امنیت و ایمنی را با نصب انواع درب ضد سرقت بالا ببرید. هم چنین باید به این مسئله ی مهم توجه داشته باشید که نصب درب ضد سرقت به تنهایی سبب افزایش امنیت نمی شود. یراق آلاتی که بر روی بدنه ی درب نصب می شود خصوصا قفل درب، به افزایش مقاومت و استحکام درب کمک می کند.

قیمت انواع درب ضد سرقت

در تعیین قیمت درب ضد سرقت ارزان پارامترهای مختلفی اعم از ابعاد، جنس چارچوب، نوع روکش، ضخامت چارچوب، جنس لولا، قفل و یراق، جنس لایه، کیفیت مطلوب دستگیره ها و… تأثیرگذار هستند. شرایط بازار به گونه ای می باشد که نمی توان قیمت ثابتی را برای درب ها در نظر گرفته به همین دلیل می توانید برای استعلام قیمت درب ضد سرقت اینجا کلیک کنید.

با توجه به این که مدل های مختلفی از درب های ضد سرقت در بازار وجود دارد اگر به دنبال خرید درب ضد سرقت ارزان ولی با کیفیت هستید در این مقاله به معرفی انواع درب ضد سرقت خواهیم پرداخت.

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت ایرانی توسط متخصصین داخل کشور تولید می شوند. تنها برخی از قطعات و یراق آلات مربوط به تولید ممکن است از کشور ترکیه وارد شود. مدلهای مختلفی از درب های ضد سرقت ایرانی در بازار برای فروش وجود دارد که از نظر کیفیت متفاوت هستند. در مورد قیمت درب ضد سرقت ایرانی باید بگوییم که در مقایسه با مدل های چینی گران تر می باشد و به خاطر وجود خدمات و گارانتی این محصولات فروش خوبی دارند. در ادامه به بررسی مشخصات فنی این محصول خواهیم پرداخت.

  • جنس بدنه ی درب از چوب راش و بلوط می باشد.

  • استفاده کردن از چهار لولا برای تولید

  • قابلیت نصب چشمی به درخواست مشتری وجود دارد.

  • قفل انتخاب شده دارای 8 زبانه می باشد.

  • امکان استفاده از پوشش pvc برای درب‌ های ایرانی وجود دارد.

  • در مورد ابعاد درب هم باید بگوییم که به صورت تک‌ لنگه هستند و در ابعاد 210 در 110 سانتی متر می باشند.

از انواع درب ضد سرقت ایرانی می توان به این موارد اشاره نمود:

درب ضد سرقت چوبی

برای تولید درب ضد سرقت چوبی از چوب های راش، چوب گردو، چوب صنوبر، چوب گیلاس و… استفاده می شود. با توجه به این که چوب های در نظر گرفته شده برای تولید مقاومت و استحکام بالایی ندارد بهتر است از یک یا دو ورق فولادی برای تولید استفاده شود. با توجه به این که وزن چوب سبک است، وجود ورقه‌ های فولادی سبب افزایش وزن می باشد. هم چنین باید از یراق محکم برای نگهداری و مراقبت از درب استفاده شود.

درب ضد سرقت فلزی

برای تولید درب ضد سرقت فلزی از فلز (فلز استنلس استیل و یا استیل ضد زنگ) استفاده می شود. بیشتر مدل های فلزی ساخت کشور چین هستند. انتخاب پوشش فلزی سبب افزایش مقاومت درب ها در برابر تغییرات شرایط محیطی مختلف می شود. درب ضد سرقت فلزی گزینه ی مناسبی برای انتخاب در حمام و سرویس بهداشتی، اتاق خواب و برخی اتاق کارخانه‌ ها و شرکت‌ ها می باشد.

درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت  HDF

درب ضد سرقت HDF به گونه ای طراحی و تولید شده است که برای تولید آن از نوعی تخته فیبری شکل استفاده می شود که با روش خشک و تحت فشار زیاد تولید شده است. پوشش انتخاب شده برای این درب ها دارای تراکم بسیار بالایی می باشد و گزینه ی مناسبی برای انتخاب در پوشش کابینت و کمد می باشد. امکان ایجاد الگوها و طرح های مختلف با استفاده از دستگاه CNC وجود دارد. درب ضد سرقت HDF گزینه‌ ی مناسبی برای نصب به عنوان درب ورودی منازل، دفاتر کار یا مطب پزشکان می باشد.

درب ضد سرقت  PVC

درب ضد سرقت پی وی سی به دلیل وجود یک لایه pvc بر روی آن‌ ها می تواند یکی از گزینه های پیشنهادی برای انتخاب باشد. طراحی انتخاب شده برای این درب ها به گونه ای می باشد که در برابر رطوبت مقاوم هستند و امکان استفاده از آن‌ ها برای درب ورودی ساختمان وجود دارد.

علاوه بر دربهای ایرانی، محصولات تولید شده توسط شرکت های خارجی نیز در بازار موجود می باشد. از جمله این تولیدات می توان به این موارد اشاره نمود:

درب ضد سرقت چینی

در تولید بیشتر محصولات درب ضد سرقت چینی از ورق فولادی پشتیبان و یا حامی استفاده نمی شود به همین خاطر این مسئله می تواند نگران کننده باشد. متریال و قطعاتی که برای تولید انتخاب می شوند کیفیت های مختلفی دارند به همین خاطر قیمت مدل های آن به نسبت یک دیگر متغیر می باشند. درب ضد سرقت چینی گزینه ی مناسبی برای اماکن عمومی و به طور ویژه برای ورودی آپارتمان می باشد.

در ادامه به بررسی مشخصات فنی این محصول خواهیم پرداخت.

  • انتخاب چهار عدد لولا با قابلیت رگلاژ کردن

  • بدنه ی درب از جنس فلز و با روکش فلزی می باشد.

  • به عنوان درب ضد سرقت ارزان شناخته شده اند.

  • قابلتیت نصب چشمی و دستگیره فلزی به درخواست مشتری

  • قفل انتخاب شده برای نصب دارای 13 عدد زبانه با قابلیت حرکت در چهار جهت می باشد.

درب ضد سرقت ترک

در ضد سرقت ترک به عنوان یکی از پرطرفدارترین درب های ضد سرقت موجود در بازار می باشد که به صورت مستقیم وارد کشور می شود. حتی برخی از مدل های آن بعد از ارسال توسط برخی از تولیدکنندگان مونتاژ می‌ شوند. کیفیت در نظر گرفته شده برای درب‌ های ترکیه‌ ای به گونه ای می باشد که به خاطر مقاومت و استحکام بالا در مقایسه با دیگر مدل ها بیشترین قیمت را دارند. در ادامه به بررسی مشخصات فنی این محصول خواهیم پرداخت.

  • درب ضد سرقت ترک از جنس ام دی اف با روکش چوبی می باشد ولی نوع PVC و کامپوزیتی آن ها برای فروش وجود دارد.

  • استفاده از 4 لولا به صورت مخفی برای تولید

  • چارچوب در نظر گرفته شده برای درب ضخامت 17 سانتی متری دارد.

  • جهت بالا بردن استحکام درب در برابر ضربه و رطوبت، در بخش پاشنه درب از استیل ضد زنگ استفاده شده است.

  • ابعاد درب ضد سرقت ترک 110 در 210 سانتی متر می باشد.

  • قفل درب دارای هشت زبانه متحرک می باشد.

  • قابلیت نصب چشمی و دستگیره فلزی برای این درب‌ ها وجود دارد.

تا به این جا به بررسی انواع درب ضد سرقت از نظر کشور سازنده پرداختیم در بخش بعدی به معرفی انواع درب ضد سرقت از لحاظ جنس بدنه خواهیم پرداخت.

درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت از کجا بخریم؟

اگر قصد خرید یکی از مدل های درب ضد سرقت را دارید و به دنبال یکی از تولیدکنندگان درب ضد سرقت هستید در این مورد پیشنهاد می کنیم خرید خود را از فروشگاه سنا درب امن انجام دهید. این فروشگاه با استفاده از متریال ها و یراق آلات باکیفیت و درجه یک بهترین محصولات را تولید و حتی از دیگر کشورها برای فروش وارد کشور می کند. برای دریافت اطلاعات در رابطه با انواع درب ضد سرقت کافیست با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و بعد از دریافت مشاوره نسبت به خرید این دستگاه اقدام کنید.

جهت مشاوره خرید میتوانید با شماره تلفن 09125610959 تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه