ابزار آلات مورد نیاز برای تعمیر موبایل

blank

هر تعمیر کار موبایلی پس از آنکه دوره آموزش تعمیرات موبایل را به صورت حضوری و یا به وسیله دوره های آموزشی ویدیویی سپری نمود برای آنکه وارد بازار کار حرفه ای شود به ابزار آلات مختلفی نیاز خواهد داشت. در این بخش از ابزار نیکو قصد داریم تا به معرفی ابزار آلاتی بپردازیم که هر تعمیر کار موبایلی به آنها نیاز خواهد داشت، از این رو توصیه میکنیم که تا انتها با ما همراه باشید.

لوپ میکروسکوپ

لوپ یا همان میکروسکوپ یکی از جمله اصلی ترین ابزار آلات تعمیر موبایل به شمار می رود که در دو نوع آنالوگ و دیجیتال در بازار وجود داشته و میتوان بسته به نیاز هر یک از آنها را خریداری نمود. برندهای مختلفی در زمینه تولید و عرضه میکروسکوپ تعمیرات موبایل فعالیت دارند که از جمله بهترین آنها میتوان به یاکسون اشاره نمود. با استفاده از این ابزار شما میتوانید ریزترین قطعات موبایل را به خوبی مشاهده کرده و نسبت به تعمیر و یا جایگزینی قطعات آسیب دیده اقدام نمایید.

حمام التراسونیک

حمام التراسونیک که با نام دستگاه التراسونیک نیز در بازار شناخته می شود در زمانی کاربرد اصلی خود را به نمایش میگذارد که شما قطعه ای داشته باشید که بر اثر لحیم کاری و یا استفاده طی سالها توسط مشتری جرم و غبار بسیاری گرفته باشد. با استفاده از حمام التراسونیک شما میتوانید به راحتی این جرم و غبارها را از روی قطعات و برد اصلی گوشی حذف کنید و تعمیرات موبایل با کیفیت تری را انجام دهید.

ابزار آلات مورد نیاز برای تعمیر موبایل

منبغ تغذیه

منبع تغذیه از آن دست دستگاه هایی است که وجود یکی از آن بر روی میز هر تعمیرکار موبایلی لازم و ضروری است. با استفاده از منبع تغذیه شما میتوانید به راحتی برق مورد نیاز برای روشن کردن گوشی های موبایل را در حین تعمیر تامین کرده و دیگر نیازی به بستن کامل گوشی برای اطمینان از صحت عملکرد آن نخواهید داشت و در همان لحظه میتوانید با عیب یابی درست از گوشی نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید.

پیچ گوشتی

پیچ گوشتی در کنار اینکه در حوزه تعمیرات موبایل کاربرد خاص خودش را دارد. در بسیاری دیگر از زمینه ها در زندگی روزمره نیز کاربردی است. پیچ گوشتی ها در حالت کلی به دو دسته دو سو و چهارسو تقسیم بندی میشوند اما در زمینه موبایل دسته بندی دیگری نیز به این خانواده اضافه می شود که به آن پیچ گوشتی آیفونی گفته می شود و با استفاده از آن میتوان پیچ های محصولات اپل را باز نمود.

سشوار صنعتی

بیشتر قطعات گوشی های موبایل هوشمندی که امروزه ساخته می شوند برای آنکه در نهایت با قیمت اقتصادی تر و وزن سبک تری روانه بازار شوند را با چسب یه یکدیگر متصل میکنند و تلاش میشود تا از پیچ های کمتری در تولید گوشی های موبایل استفاده شود. سشوار صنعتی کمک میکند تا شما به عنوان یک تعمیرکار موبایل قطعاتی که به وسیله چسب به یکدیگر متصل شده اند را به آسانی از یکدیگر جدا نمایید و فرایند تعمیر موبایل خود را به صورت حرفه ای تری پیش ببرید.

فرز انگشتی

فرز انگشتی

فرز انگشتی یا مینیاتوری را میتوان یکی از اصلی ترین ابزارهای تعمیر موبایل دانست که شاید نسبت به آن کمی بی مهری صورت گرفته است و از اهمیت حضور آن بر سر میز هر تعمیرکار موبایلی کمتر صحبت شده است. با استفاده از فرز انگشتی و سرهای مختلف آن میتوان به آسانی چسب زیر ال سی دی موبایل را برداشت و تعویض ال سی دی موبایل که یکی از پر درامدترین بخش های تعمیرات موبایل است را انجام داد.

هیتر و هویه

برای اینکه بتوانید دو بخش اساسی و مهم هر گوشی موبایل را به یکدیگر وصل کنید، طوری که جریان الکتریکی بین مدارهای آنها جریان یابد به هویه و در کنار آن به سیم لحیم و روغن لحیم نیز نیاز خواهید داشت. همچنین هیتر نیز به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید قطعات موبایلی که با چسب به یکدیگر متصل شده اند را به راحتی از یکدیگر جدا کنید.

مولتی متر

برای اینکه بتوانید شدت جریان ورودی و خروجی از هر بخش قطعات مختلف گوشی موبایل و بردهای آنرا اندازه گیری کنید به ابزار مهمی به نام مولتی متر نیاز خواهید داشت. با این ابزار به راحتی میتوانید اختلاف ولتاژ و یا نرسیدن ولتاژ به قطعات مختلف گوشی را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام نمایید.

خرید قطعات و ابزار تعمیرات موبایل ویژه همکاران

اگر شما نیز جز آن دسته از تعمیرکاران موبایلی هستید که به دنبال خرید ابزار و قطعات تعمیر موبایل با قیمتی اقتصادی و شرایط پرداختی مناسب هستید پیشنهاد میکنیم همینک به وبسایت جرمن پارت به آدرس https://gpgsm.ir/ مراجعه کرده و پس از بررسی قیمت قطعات موبایل و ابزار تعمیرات موبایل ارائه شده در این مجموعه نسبت به خرید با شرایط ویژه همکاران و تعمیرکاران موبایل از این مجموعه اقدام نمایید.

ارسال دیدگاه