اصلی ترین مزایای حوله خشک کن مدرن استیل که نمیدانید!

اصلی ترین مزایای حوله خشک کن مدرن استیل که نمیدانید!

از آن جایی که مزایای حوله خشک کن مدرن تنها محدود به خشک کردن حوله ها و لباس ها نمی شود، در این مجال قصد داریم که در ارتباط با این موضوع شرح بیشتری دهیم.

خوب است بدانید که اولین و مهم ترین مزایای حوله خشک کن مدرن گرم کردن و خشک کردن فضای حمام است. به خصوص در فصل های سرد سال که ما دقایقی را در حمام بدون لباس با بدن خیس سپری می کنیم، چنان چه هوای حمام سرد باشد، قطعاً به سرماخوردگی دچار می شویم. بنابراین گرم بودن فضای حمام در زمان استحمام کردن اهمیت زیادی دارد. به ویژه اگر در خانواده ما کودک یا نوزادی وجود دارد که بدن بسیار حساسی دارند، باید این قضیه را جدی بگیریم و از گرم بودن هوای حمام مطمئن باشیم تا مبادا در حین حمام کردن کودک یا نوزاد ما دچار سرماخوردگی شود.

دومین مزیت از مزایای حوله خشک کن مدرن گلزار رادیاتور، خشک کردن و خشک ماندن در و دیوار و کاشی و سرامیک داخل حمام است. این مزیت از مرطوب ماندن دیوار های حمام و تشکیل قارچ و باکتری در این فضای مرطوب و ایجاد بوی بد در اثر رطوبت جلوگیری می کند. به علاوه در برخی منازل که دستمال های آشپزخانه در فصول سرد سال داخل منزل خشک می شوند، شاهد بوی بد ناشی از رطوبت دستمال های آشپزخانه هستیم. در حالی که اگر این عزیزان دستمال های آشپزخانه را مرتباً بر روی حوله خشک کن ها بیندازند، هم سریعتر خشک می شوند و هم از ایجاد بوی بد و نم و رطوبت در فضای خانه جلوگیری می شود.

درخشندگی و ضد زنگ بودن و استحکام و دوام انواع حوله خشک کن های استیل از جمله مزایای حوله خشک کن مدرن است که بر زیبایی و محبوبیت این وسیله گرمایشی اضافه کرده است.

راستی برای دریافت لیست قیمت حوله خشک کن های جدید مدرن میتوانید به مجموعه معتبر گلزار رادیاتور مراجعه کنید تا کارشناسان گلزار رادیاتور شمارا در زمینه خرید حوله خشک کن های استیل راهنمایی کنند. فروشگاه گلزار همچنین دارای نمایشگاهی جهت بازدید از محصولات حوله خشک کن از نزدیک فراهم نموده که میتوانید برای دریافت آدرس این فروشگاه، گلزار رادیاتور را سرچ کرده و از گوگل وارد وبسایت گلزار رادیاتور شوید تا آدرس مجموعه که در حوالی میدان بنی هاشم میباشد را بیابید.

دیگر مزایای حوله خشک کن مدرن

دیگر مزایای حوله خشک کن مدرن

مزایای حوله خشک کن مدرن علاوه بر خشک کردن و گرم کردن هوای حمام و حوله ها و دستمال های مخصوص تمیزکاری آشپزخانه، تزئین و زیبا سازی فضای داخل حمام است. انواع جدید و رنگی و براق حوله خشک کن های مدرن در رنگ های طلایی و نقره ای و رزگلد و زیتونی با طراحی مدل های ساختار زیبا و بسیار شیک، خود می تواند یکی از المان های زیبا و دکوراسیون فضای حمام و سرویس های بهداشتی شما باشد.

حتی زیبایی و گرم کنندگی این حوله خشک کن های مدرن در حدی است که کاربرد آن ها تنها محدود به فضای حمام و سرویس های بهداشتی نمی شود، بلکه در اتاق های خواب، آشپزخانه ها و انباری یا زیر زمین نیز از آن ها برای گرم کردن هوای اتاق استفاده می شود. در این گونه موارد این حوله خشک کن های استیل و مدرن و زیبا جای شوفاژ های قدیمی را می گیرند و علاوه بر گرما نمای زیبایی را هم به محیط می بخشند و همانند یک تابلوی استیل زیبا بر روی دیوار جلوه گری می کنند.

به خصوص آن که ارتفاع نصب این حوله خشک کن های مدرن باید حداقل 90 سانتی متر الی 120 سانتی متر بالاتر از سطح زمین باشد. در نتیجه مانند یک تابلوی استیل براق بر روی آن دیوار عمل می کنند. علاوه بر آن حوله خشک کن های مدرن استیل مدل نردبانی بزرگی در بازار وجود دارند که دقیقاً همانند یک رخت آویز دیواری و کم جا عمل نموده و شما می توانید در همه فصول سال لباس های اعضای خانواده را بر روی آن و در داخل منزل خشک نمایید. به این ترتیب دیگر نگران نخواهید بود که لباس های خشک شما را باد ببرد و آن ها را داخل حیاط همسایه یا باغچه خاکی بیندازد.

نکات مهم در هنگام خرید حوله خشک کن

نکات مهم در هنگام خرید حوله خشک کن

اندازه حوله خشک کن مناسب برای حمام شما بستگی به مساحت آن فضا دارد. انتخاب مدل حوله خشک کن مناسب نیز علاوه بر قدرت خرید و سرمایه شما بستگی به فضای آزادی دارد که برای نصب انواع حوله خشک کن در محیط حمام شما وجود دارد. البته می توان برای بهره مندی از مزایای حوله خشک کن مدرن با توجه به فضای محیط حمام شما یک مدل سفارشی با ابعاد سفارشی را تهیه و تولید کرد. به صورتی که نه مزاحم دسترسی ها و فضای رفت و آمد حمام و سرویس بهداشتی شما باشد و نه آن قدر کوچک یا بزرگ باشد که ابعاد آن منطبق بر نیازهای گرمایشی شما نباشد.

حوله خشک کن های آلومینیومی نیز امروزه در بازار دیده می شوند که از ورق ‌های نازک آلومینیوم تولید شده و سبک ‌وزن‌ترین نوع حوله خشک کن هستند. این نوع حوله خشک کن‌ های آلومینیومی از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه هستند و در برابر زنگ زدن و خوردگی مقاومت بالایی از خود نشان می ‌دهند و طول عمر بسیار بالایی نیز دارند.

بنابراین اگر به دنبال حوله خشک کن هایی ارزان تر و سبک تر از حوله خشک کن های استیل هستید می توانید از انواع آلومینیومی آن انتخاب کرده و خریداری کنید. مدل های آلومینیومی تنها براق و درخشان نیستند و ممکن است جلوه و زیبایی حوله خشک کن های استیل را نداشته باشند. وگر نه از نظر گرمایشی و قدرت خشک کردن از مدل های دیگر چیزی کم ندارند.

سخن پایانی در مورد مزایای حوله خشک کن های جدید مدرن

از مزایای حوله خشک کن مدرن می توان به گرم کردن و خشک کردن فضای حمام اشاره نمود. دومین مزیت از مزایای حوله خشک کن مدرن، خشک کردن و خشک ماندن در و دیوار و کاشی و سرامیک داخل حمام است. این مزیت از مرطوب ماندن دیوار های حمام و تشکیل قارچ و باکتری در این فضای مرطوب و ایجاد بوی بد در اثر رطوبت جلوگیری می کند. به علاوه با این کار از انتشار بوی بد ناشی از رطوبت دستمال های آشپزخانه در برخی منازل در فصول سرد سال جلوگیری می شود.

از دیگر مزایای حوله خشک کن های مدرن، تزئین و زیبا سازی فضای داخل حمام است. حتی زیبایی و گرم کنندگی این حوله خشک کن های مدرن در حدی است که کاربرد آن ها تنها محدود به فضای حمام و سرویس های بهداشتی نمی شود، بلکه در اتاق های خواب، آشپزخانه ها و انباری یا زیر زمین نیز از آن ها برای گرم کردن هوای محیط استفاده می شود.

ارسال دیدگاه