بهترین کاشی آشپزخانه کدام است؟ راهنمای جامع خرید

بهترین کاشی آشپزخانه کدام است؟ راهنمای جامع خرید

کاشی آشپزخانه و سرامیک ها برای این بخش از خانه می توانند عناصر ضروری شناخته شوند. با توجه به اینکه امروزه کاشی و سرامیک های آشپزخانه را می توانید در جنس، درجه بندی و طرح و رنگ های مختلف خریداری نمایید، انتخاب بهترین گزینه مدنظر قرار گرفته است. بررسی انواع کاشی و سرامیک آشپزخانه نشان می دهد که هر کدام از آنها می توانند ویژگی های مخصوص به خود را داشته باشند.

کاشی آشپزخانه

این روزها انواع سرامیک ها با ابعاد بزرگ و کاشی ها با طرح های منحصر به فرد می‌توانند برای بدنه و کف آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرند. هنگامی که قصد خرید این عنصر را دارید باید چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید. برای زیبا سازی آشپزخانه کافیست که انتخاب خود را بر اساس سایر عناصر دکوراسیون انجام دهید.

انواع کاشی آشپزخانه

تنوع بسیار بالایی که در زمینه عرضه کاشی آشپزخانه به وجود آمده است، موجب شده که انتخاب بهترین گزینه برای تکمیل دکوراسیون، مشکل باشد. امروزه انواع کاشی ها را میتوانید در طرح ها و رنگ های مختلف خریداری نمایید. علاوه بر این با بررسی انواع کاشی ها و سرامیک های آشپزخانه متوجه می‌شویم که در درجه بندی های مختلف می‌توان روی به خرید آنها آورد. با توجه به اینکه جنس کاشی یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای خرید این محصول شناخته می شود، سعی بر آن داشته باشید که در انتخاب خود نهایت دقت را به خرج دهید.

کاشی و سرامیک آشپزخانه باید مقاومت بسیار بالایی داشته باشند. با توجه به اینکه در فضای آشپزخانه احتمال بالا رفتن رطوبت زیاد است، محصولی که انتخاب می کنید باید مقاومت مناسبی در برابر جذب رطوبت از خود نشان دهد. گاهی اوقات کاشی هایی که برای محیط آشپزخانه و قرار دادن در پشت سینک ظرفشویی انتخاب می شوند، کیفیت بالایی ندارند. علاوه بر این مقاومت در برابر حرارت به واسطه قرار گرفتن در بالای اجاق گاز از دیگر مواردی به شمار می‌رود که هنگام بررسی انواع کاشی آشپزخانه باید در نظر بگیرید.

راهنمای انتخاب و خرید کاشی آشپزخانه

برای خرید کاشی آشپزخانه سعی کنید نکات مختلفی را در نظر گرفته تا بهترین انتخاب را داشته باشید. امروزه انواع کاشی و سرامیک آشپزخانه را متناسب با دکوراسیون این بخش از منزل و همچنین بز اساس سلیقه خود می توانید انتخاب نمایید. فاکتورهای زیر در انتخاب بهترین گزینه به شما کمک خواهند کرد.

بررسی طرح و رنگ کاشی و سرامیک آشپزخانه

بدون تردید یکی از مهمترین موارد برای خرید کاشی آشپزخانه، بررسی طرح و رنگ های استفاده شده در ساخت آنها است. با توجه به اینکه امروزه تنوع بسیار بالایی در زمینه ساخت کاشی و سرامیک آشپزخانه به وجود آمده است باید بهترین مدل را انتخاب نمایید. کاشی های ساده از جمله پرتقاضاترین محصولات موجود در بازار هستند. در کنار این مورد انواع کاشی گلدار برای آشپزخانه می توانند به بهترین شکل برای تکمیل دکوراسیون این بخش از منزل پاسخگوی نیازهای شما باشند. از معروفترین طرح هایی که میتوان برای آشپزخانه سفارش داد، کاشی های مدرن هستند. این کاشی ها بر اساس سلیقه شخصی و در طرح های خاص به بازار عرضه می شوند. فراموش نکنید که مثال «سادگی هیچگاه از مد نمی افتد» به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک خواهد نمود.

محل نصب کاشی آشپزخانه

قبل از انتخاب و خرید کاشی آشپزخانه بهتر است که مکان نصب آن را نیز در نظر داشته باشید. به عنوان مثال گاهی اوقات قصد دارید از کاشی در بالای اجاق‌ گاز استفاده نمایید. این شرایط نشان می‌دهد محصولی که انتخاب می کنید باید در برابر حرارت، مقاومت بالایی داشته باشد. در کنار این مورد در برخی از مواقع صرفا به دنبال خرید یک کاشی بین کابینتی خواهید رفت. به همین علت باید به قیمت کاشی آشپزخانه در این شرایط توجه زیادی داشته باشید.

بررسی قیمت کاشی آشپزخانه

یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای خرید کاشی و سرامیک آشپزخانه، بررسی قیمت آنها خواهد بود. با توجه به بودجه‌ ای که برای خرید کاشی آشپزخانه در نظر گرفته اید باید بتوانید بهترین گزینه موجود در بازار را انتخاب کنید. امروزه برندهای مختلف در کشور ما انواع کاشی ها و سرامیک های آشپزخانه را در بازار عرضه می کنند. قیمت کاشی آشپزخانه با توجه به کیفیت ساخت، طرح و رنگ و همچنین مقاومت آنها اعلام می شود.

اشتباهات رایج در خرید کاشی و سرامیک برای آشپزخانه

هنگام خرید کاشی آشپزخانه سعی کنید دقت کافی داشته باشید. یکی از رایج ترین اشتباهاتی که افراد برای انتخاب کاشی و سرامیک آن را انجام می‌ دهند، خرید محصولی است که به هیچ عنوان با اندازه آشپزخانه تناسب ندارد. به زبان ساده تر سعی کنید برای آشپزخانه های با ابعاد کوچک در خرید کاشی دقت داشته باشید که فضا را نباید به هیچ عنوان شلوغ نشان دهید. سعی کنید از کاشی های با ابعاد متوسط و بزرگ استفاده نمایید. به کارگیری طرح های شلوغ نیزه ممکن است فضای ناهمگنی در این بخش از منزل شما ایجاد نماید. انواع کاشی های ساده بهترین انتخاب خواهند بود.

کاشی و سرامیک برای آشپزخانه

چند ایده جالب برای کاشی کاری آشپزخانه

برای زیبا نشان دادن دکوراسیون آشپزخانه می توانید چند ایده جالب را در نظر بگیرید. به عنوان مثال استفاده از رنگ های متنوع و طرح های خاص برای بالای سینک ظرفشویی، کاری خلاقانه و ایده‌ ای جذاب است. فراموش نکنید که باید در انتخاب این روش سازگاری با کابینت را نیز در نظر بگیرید. علاوه بر این استفاده از کاشی های براق نیز می‌تواند بر روی کابینت ها فضای زیبا و منحصر به فردی به وجود بیاورد.

در کنار مواردی که عنوان کردیم اگر به دنبال ایجاد احساس نوستالژی در آشپزخانه هستید، می‌توانید متفاوت عمل کنید. توصیه ما به شما در این زمینه استفاده از سرامیک بین کابینتی سه بعدی با رنگ آبی کم رنگ خواهد بود. این انتخاب می تواند احساسی خاطره انگیز و خاص برای شما در آشپزخانه به وجود بیاورد.

بهترین کاشی بین کابینتی

با توجه به فضایی که بین کابینت و کانتر ایجاد می شود، برای خرید کاشی به منظور نصب کردن در این بخش هیچ گونه محدودیتی پیش روی شما قرار نمی گیرد. به همین علت دست خریدار برای انتخاب بهترین مدل، باز است. استفاده از کاشی های براق یا رنگ شده برای این بخش از آشپزخانه می تواند کاربردی باشد. سعی کنید کاشی هایی که برای این بخش از آشپزخانه انتخاب می کنید در برابر مواد غذایی داغ و پاشیده شدن روغن، مقاومت بالایی از خود نشان دهند.

بهترین کاشی بین کابینتی

با توجه به اینکه نیاز به شستشو و پاک کردن مداوم این بخش از خانه وجود دارد باید گزینه انتخاب شده مستحکم بوده و دوام کافی داشته باشد. انواع کاشی های پرسلان، سرامیک و سنگ برای استفاده در این بخش از آشپزخانه می توانند انتخاب شوند.

ارسال دیدگاه