نظافت و پاکسازی نمای ساختمان با طناب بدون داربست توسط شرکت نماسازان پیشرو

پاکسازی و نماشویی با واترجت

آیا می دانید نظافت و پاکسازی نمای بیرونی ساختمان همانند داخل خانه نیاز است؟ آیا می دانید تمیز کردن نمای بیرونی به نظافت داخل منزل نیز کمک می کند؟ آیا می دانید برای انجام این کار به داربست نیاز نداشته و با راپل یا همان کار با طناب به راحتی این کار شدنی است؟ در این مقاله با خدمات شستشوی نما یا همان نماشویی شرکت کار در ارتفاع نماسازان پیشرو آشنا خواهید شد.

آیا می دانید نظافت و پاکسازی نمای بیرونی ساختمان همانند داخل خانه نیاز است؟ آیا می دانید تمیز کردن نمای بیرونی به نظافت داخل منزل نیز کمک می کند؟ آیا می دانید برای انجام این کار به داربست نیاز نداشته و با راپل یا همان کار با طناب به راحتی این کار شدنی است؟ در این مقاله با خدمات شستشوی نما یا همان نماشویی شرکت کار در ارتفاع نماسازان پیشرو آشنا خواهید شد.

چرا نظافت نمای ساختمان امری واجب است؟

امروزه با توجه به تغییرات آب و هوایی و همچنین تعدد وسایل نقلیه بیش از پیش نیاز به شستشو و نظافت نما احساس می شود. این موضوع در کلان شهرهایی مثل تهران و کرج و … بیشتر خودنمایی می کند.

نظافت و شستشوی نمای ساختمان به به دلایل زیر امری کاملا واجب و ضروری می باشد.

  • حفظ ظاهر و زیبایی
  • افزایش عمر مفید نمای ساختمان
  • سلامت افراد ساکن در ساختمان
  • حفاظت از ساختمان
  • حفاظت از محیط زیست
  • احساس رفاه و رضایت

با توجه به موارد مذکور شستن نما در بازه زمانی مشخص کاملا ضروری است. حال بررسی می کنیم این کار چگونه انجام خواهد شد و چه شرکتی بهترین گزینه برای این موضوع خواهد بود.

نظافت و شستشو نما با طناب

تمیز کردن نمای ساختمان با طناب و بدون داربست

شستشو نما با طناب یا راپل امروزه به راحتی و سهولت در کوتاه ترین زمان ممکن و با یک هزینه کاملا مقرون به صرفه قابل انجام خواهد بود. نماشویی توسط راپل یا همان طناب دیگر مشکلات کار با داربست را نداشته و این اجازه را به شما خواهد داد تا از نمای ساختمان خود به صورت دوره ای مراقبت نمایید تا همیشه نمایی ایده آل داشته باشید.

در روش نظافت نمای ساختمان با طناب شما هزینه پایین تری نسبت به داربست پرداخت می کنید. این روش نسبت به کار روی داربست به مراتب ایمن تر خواهد بود. اجرای کار تمیز کاری با طناب به مراتب سریعتر از داربست خواهد بود. همچنین این روش مزاحمتی برای عابرین و وسایل نقلیه نداشته و به نمای ساختمان کوچکترین آسیبی وارد نمی شود.

مراحل شستن نمای ساختمان صفر تا 100

چنانچه قصد انجام نماشویی با طناب را برای نمای ساختمان خود دارید با طی مراحلی کاملا آسان این امر میسر خواهد بود. دقت نظر در پیدا کردن شرکت مجری متخصص این کار بسیار حائز اهمیت می باشد. تمام مراحلی که باید طی شود در اینجا برای شما توضیح داده شده است.

  1. تماس با شرکت مربوطه و اعلام آدرس برای بازدید از کار شما
  2. رویت نمای شما توسط کارشناسان و براورد هزینه و تقدیم پیش فاکتور
  3. اشتراک پیش فاکتور بین واحد ها و تصمیم گیری برای انجام کار
  4. تماس برای اعلام قطعی واگذاری کار به شرکت نماشویی
  5. اعلام زمان حدودی شروع کار از طرف آن شرکت هنگام تماس شما
  6. اطلاع به شما یک روز قبل از شروع کار
  7. بستن قرارداد قبل از شروع کار
  8. محصور نمودن پایین کار توسط شما به منظور عدم تردد
  9. فراهم نمودن آب و برق مصرفی توسط شما
  10. اجرای کار توسط پرسنل ما
  11. تحویل گیری کار توسط شما و رفع نواقص احتمالی توسط پیمانکار
  12. تسویه کامل مبلغ قرارداد

برای انجام شدن به نحو احسن پروژه تمامی موارد بالا از سوی شما و پیمانکار باید رعایت شود. پیمانکار تمامی موارد مذکور را عین موارد بالا باید رعایت نماید. از همین رو چنانچه هر یک از موارد بالا رعایت نشد در انتخاب پیمانکار تجدید نظر نمایید.

پاکسازی نمای ساختمان توسط دستگاه واترجت

استفاده از دستگاه‌های واترجت یکی از روش‌های متداول برای شستشوی نماهای ساختمان است. واترجت یک دستگاه اسپری است که از آب با فشار بالا برخوردار است و به عنوان یک ابزار قدرتمند برای پاکسازی و شستشوی سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در زیر تعدادی از ویژگی‌ها و مزایای استفاده از دستگاه واترجت برای شستشوی نماهای ساختمان ذکر شده است:

فشار بالا

واترجت توانایی ایجاد فشار بالای آب را دارد که این امر می‌تواند به پاکسازی افتراقی و قدرتمند ذرات آلودگی، رسوبات و خاک را فراهم کند.

کارایی بالا

این دستگاه به دلیل فشار بالا و سرعت آب در حذف لکه‌ها و آلودگی‌های متعدد از جمله رنگ، روغن، گرد و غبار و نمک تأثیرمثبت دارد.

صرفه‌جویی در آب

با توجه به فشار بالا، این دستگاه معمولاً نیاز به حجم کمتری آب دارد تا به نتایج مشابه یا بهتری نسبت به روش‌های شستشوی سنتی برسد.

پاکسازی و نماشویی با واترجت

سرعت بالا

شستشو با واترجت به سرعت انجام می‌شود، که این امر می‌تواند زمان و انرژی مصرفی را کاهش دهد.

قابلیت تنظیم فشار

برخی از دستگاه‌های واترجت دارای قابلیت تنظیم فشار هستند، که این امکان را فراهم می‌کند تا در مواقعی که نیاز به فشار کمتری استفاده می‌شود، از آن بهره گرفت.

استفاده آسان

واترجت ها به طور عمومی خود به راحتی قابل حمل هستند و می‌توانند به طور مؤثر در مناطق دسترسی محدود نیز استفاده شوند.

کاربردهای گسترده

این دستگاه برای شستشوی نماهای مختلف از جمله ساختمان‌ها، پل‌ها، ایستگاه‌های قطار، وسایل نقلیه و سطوح صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در هر صورت، در حین استفاده از واترجت، باید از ایمنی‌های لازم مثل اندازه مناسب افشانه (فشار آب مناسب)، عینک ایمنی، و لباس‌های مناسب استفاده کرد تا از هر گونه خطراتی جلوگیری شود. به طور قطع شستشوی نما با واترجت بهترین، ارزان ترین و سریع ترین راه برای تمیز کاری و شستن نمای ساختمان است.

نحوه براورد هزینه و قیمت شستن نمای یک ساختمان

براورد هزینه نماشویی شستشو نما ساختمان به موارد مختلفی بستگی دارد که در زیر به آن اشاره کرده ایم.

  • تعداد طبقات نمای ساختمان
  • متراژ بر ساختمان
  • جنس نمای ساختمان
  • روشی که کار نماشویی انجام می شود
  • عواملی که راحتی و سختی کار را مشخص می نماید

به طور قطع هر چه تعداد طبقات نما و متراژ بر کار بیشتر باشد متعاقبا حجم کار بیشتر شده و قیمت شستشو نما نیز افزایش می یابد. در دو کار با حجم یکسان چنانچه نسبت متراژ بر یک کار نسبت به کار دیگر بیشتر باشد به دلیل اینکه انجام کار با تعداد فرود های بیشتری همراه است، قیمت کار نیز بیشتر خواهد بود.

مورد بعدی که در اعلام هزینه برای شستن نما دخیل است جنس یک نما است. نماهای امروزی معمولا از نوع سنگی، آجری، کامپوزیت، سیمانی، شیشه ای و چوب هستند. مسلما نحوه شستشو برای هر نما متفاوت است و به همین دلیل نوع نما تاثیر به سزایی در قیمت نماشویی ساختمان دارد.

انتخاب شرکت مجری نماشویی ساختمان

به طور قطع انتخاب یک شرکت با تجربه و دارای وجدان کاری در زمینه شستشوی نمای ساختمان بسیار حائز اهمیت می باشد. شرکت مربوطه حتما باید پرسنل خود را بیمه نماید تا مسئولیتی به عهده مشتری نباشد. بازدید از کار آن هم به طور رایگان و تعهد و خوش قولی در شروع کار از دیگر وظایف پیمانکار و شرکت مجری کار می باشد.

شرکت کار در ارتفاع نماسازان پیشرو مجری خدمات در ارتفاع و نمای ساختمان می باشد. این شرکت از سال 1388 و همزمان با ورود خدمات راپل به ایران شروع به فعالیت نموده است. این گروه دارای 5 شعبه فعال در استان های تهران و البرز بوده و در تمامی نقاط این دو استان خدمات ارائه می دهد.

شستشوی نمای ساختمان توسط شرکت نماسازان پیشرو یکی از اصلی ترین خدمات این تیم می باشد. این کار توسط کادری مجرب و راپل کارانی متخصص در این زمینه انجام می شود. عمده فعالیت این شرکت در این زمینه در شهر تهران و پس از آن نماشویی در کرج می باشد.

نماسازان پیشرو مجری نماشویی ساختمان

برای انجام کار خود کافی است با شماره 09128316620 و یا شماره های ثابت که در وبسایت این شرکت به آدرس petzlrappel.com موجود می باشد، تماس حاصل نمایید.

جمع بندی و سخن پایانی

با توجه به مطالب مندرج در این مقاله می توان نتیجه گیری نمود که شستن و نظافت نمای ساختمان امری کاملا ضروری و اجتناب ناپذیر است. محاسن این کار نسبت به مبلغی که پرداخت می شود آن قدر زیاد است که انجام این کار را همه جوره توجیه می کند.

با انجام این کار به صورت دوره ای و در زمان های مشخص هم می توانید کیفیت نما را همیشه حفظ نمایید و هم با قیمت مناسب تری می توانید این کار را انجام دهید.

به دلیل حساسیت انجام کارهای در ارتفاع از عقد قرارداد با پیمانکار غافل نشده و در انتخاب شرکتی که تخصصی این کار را انجام می دهد دقت بسیار نمایید.

با رویت سایت کار در ارتفاع نماسازان پیشرو و مطالعه توضیحات این شرکت در خصوص شستشو نما بدون داربست مطمئنا بر پیشنهاد این شرکت توسط ما صحه خواهید گذاشت.

منبع: وبسایت شرکت راپل کاران نماسازان پیشرو

ارسال دیدگاه