پارتیشن متحرک (پاراوان)

blank

چکیده : این مقاله جامع ترین راهمای خرید پارتیشن های متحرک چوبی می باشد

پارتیشن متحرک (پاراوان):

سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید:

پاراوان یا پارتیشن چوبی چیست؟ 

همانطور که قبلا توضیح دادیم پاراوان ها نوعی جدا کننده از جنس چوب می باشند که به نام پارتیشن های چوبی متحرک هم شناخته می شوند و از آن ها به عنواع جداکننده متحرک در هر فضایی استفاده کرد.

 پارتیشن های چوبی یک وسیله‌ی جدا کننده فضا بین فضاهای مختلف در یک محیط است، این وسیله معمولا از پوسته‌ی فلزی ساخته شده ولی محصولات تولیدی پارسا وود از ام دی اف 16 میل ساخته شده که با توجه به استحکام بالا سبک بوده و به وسیله یک نفر قابل حمل است، که توانایی حرکت آنرا در میان فضاهای مختلف را فراهم می‌کند.

کاربرد پاراوان ها در دکوراسیون ها چیست؟

از این پاراوان ها در محیط های مختلفی چون بیمارستان ها، هتل ها، رستوران ها و … برای ساخت اتاق پرو، پوشش سرویس بهداشتی ها، جدا کردن یک فضا و … مورد استفاده می قرار می گیرد.

معمولا اندازه های پاراوان ه چقد راست و چقدر ازفضا را پوشش می دهند؟

اندازه های هر چهار چوب پارتیشن بستگی به نوع آن متغییر است که در عرض های 45، 55 و 60 تولید می شوند هر کدوم تقریبا فضایی با طول 2 متر را پوش می دهند، و ارتفاع این پاراوان ها 180 سانتی متر می باشد.

قیمت پاراوان ها چقدر است و مراکز فروش را چگونه می توانیم پیدا بکنیم ؟

قیمت پارتیشن ها به تناسب نوع آن ها و نوع خرید شما (تک یا عمده) می باشد نوع و انواع مدل های آن ها در سایت پارسا وود با قیمت تک موجود می باشد.

(( برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل کنید که بهتر شما عزیزان رو راهنمایی کنند.<<تماس با پارسا وود>> ))

استفاده از پاراوان‌ ها برای تقسیم فضا ویژگی‌هایی نظیر زیبایی، کارایی و امنیت را دارد از این رو، در ادارات شرکت‌ها، مدارس و حتی در خانه‌ها از این وسیله‌ی جابجایی فضا جهت تقسیم فضا استفاده می‌شود، به علاوه، پاراوان‌ها برای تشکیل اتاق‌های جداگانه برای افرادی که نیاز به حریم شخصی دارند نیز به‌کار می‌رود.

پارتیشن های متحرک چوبی

مزایای استفاده از پارتیشن های چوبی :

1. جذابیت بصری:

پارتیشن چوبی ، با ترکیب چوب و تصاویر زیبا، یک جلوه بصری بسیار زیبا و دلنشین را ایجاد می کند، طرح ها و نقوش روی پارتیشن ها می توانند به سبک و سلیقه صاحب محل طراحی شوند و جلوه ای منحصر به فرد و شخصیتی به فضا اضافه کنند.

2. ایجاد حس کنترل شده:

با استفاده از پارتیشن های چوبی ، می توان فضایی کنترل شده و بخش بندی شده را در ساختمان ایجاد کرد، این پارتیشن ها قابلیت تقسیم فضاها را به صورت موقت یا دائمی دارند و به شما امکان می دهند تا فضایی مناسب و قابل تنظیم با توجه به نیازهای خود ایجاد کنید.

3. جلوگیری از نفوذ صدا:

پارتیشن های چوبی قابلیت جذب و جلوگیری از صدا را دارند، با استفاده از این پارتیشن ها، می توانید از طریق جدا کردن فضاها و ایجاد جدارهای جداگانه، نفوذ صدا را کاهش دهید و محیطی آرام و دلنشین را در دسترس قرار دهید.

4. افزایش حریم شخصی:

با استفاده از پارتیشن چوبی ، امکان ایجاد فضایی خصوصی و محافظت از حریم شخصی افراد را دارید، این پارتیشن ها می توانند به عنوان جدارهای بین مکان های کاری، اتاق های جلسات یا ایوان ها استفاده شوند و باعث ایجاد فضای محافظه کاری و خصوصی می شوند.

5. انعطاف پذیری در طراحی داخلی:

پارتیشن چوبی قابلیت ترکیب با سایر عناصر طراحی داخلی را دارد، با استفاده از این پارتیشن ها می توانید فضایی با هماهنگی بین رنگ ها، مواد و الگوها ایجاد کنید و به طراحی داخلی استایلی منحصر به فرد ببخشید.

پارتیشن‌ های چوبی متحرک بیشتر در مکان‌هایی مانند ادارات، هتل‌ها، رستوران‌ها، سالن‌های نمایشگاهی و مراکز آموزشی استفاده می‌شوند، آن‌ها باعث می‌شوند تا فضاهای با اندازه مختلف با مقدار بیشتری از منابع بهره‌ برداری شود و بدون نیاز به تخریب و ساختار دادن به دیوارها، فضاها را به طور موقت تقسیم کنید

پارتیشن (پاراوان) چوبی تصویری:

((((((( قبل از توضیح در باره پاراوان های چوبی لازم به ذکر است که می توانیم عکس های سفارشی شما عزیزان رو نیز به صورت سفاری چاپ کنیم ))))))) 

ابزاری است که در ساختمان های تجاری و اداری برای تقسیم بندی فضاها و ایجاد اتاق های جداگانه به کار می رود، این ابزار می تواند بر اساس نیازهای هر فضا، حرکت پذیری درونی و یا جلوگیری از صدا و نور و غیره طراحی شود.

پارتیشن های چوبی از ام دی اف 16 میل ساخته که شده که د روسط کار از ام دی اف 3 میل استفاده شده که پوستر سفارشی سفارش دهنده بر روی آن چاپ شده و چسبانده شده است و جالب است بدانید امکان چاپ عکس سفارشی نیز وجود دارد.

پاراوان یا پارتیشن متحرک ساده:

در تولید پارتیشن های چوبی ساده سعی شده تا حد امکان از جلوه های ساده استفاده شود و معمولا بدون نقش نگار و با رنگ بندی های ساده تولید می شوند.

پارتیشن‌ های چوبی متحرک ساده زیبا هستند و با طراحی مناسب و قابلیت تطبیق با سبک دکوراسیون داخلی محیط اطراف، به زیبایی فضا اضافه می‌کنند، آن‌ها قابلیت انعطاف و چیدمان بر اساس نیازهای کاربر را دارا هستند و اجازه می‌دهند فضاها را در سریع‌ترین زمان ممکن تغییر شکل دهید و به سادگی باز و بسته کنید.

پاراوان یا پارتیشن متحرک لیزری حک:

 یک فناوری جدید است که در صنعت حکاکی و برش لیزری استفاده می‌شود، این فناوری امکان حک و برش دقیق و شفافیت بالا را برای مواد مختلفی مانند پلاستیک، چوب، فلز و فایبرگلاس ایجاد می‌کندج، در این فناوری، لیزر به صورت باریک و دقیقی روی سطح چوب حرکت می‌کند و برش و حک را انجام می‌دهد.

پاراوان در اصل یک پارتیشن متحرک است که از یک لنز فوکوس برای تمرکز بیشتر نور لیزر بهره می‌گیرد، امکان جابجایی این پارتیشن و تنظیم تمرکز نور لیزر، به کاربر این امکان را می‌دهد تا حک و برش دقیقی را به روی سطوح مختلف انجام دهد.

پارتیشن های متحرک چهار تیکه پارسا وود

این پارتیشن های چوبی از ام دی اف 16 میل تولید شده و در میانه آن از ام دی اف 3 میل این پارتیشن ها از کیفیت عالی برخوردار هستند که بهترین گزینه برای تفکیک انواع فضا می باشد، یکی از این ویژگی های این پاراوان های چوبی متحرک بودن و سهولت در حمل و نقل آن است.

پاراوان یا پارتیشن متحرک لیزری حک، یک فناوری جدید است که در صنعت حکاکی و برش لیزری استفاده می‌شود، این فناوری امکان حک و برش دقیق و شفافیت بالا را برای مواد مختلفی مانند پلاستیک، چوب، فلز و فایبرگلاس ایجاد می‌کند، در این فناوری، لیزر به صورت باریک و دقیقی روی سطح چوب حرکت می‌کند و برش و حک را انجام می‌دهد.

پارتیشن(پاراوان) حکاکی شده متحرک یکی از فنون و هنرهای قدیمی است که در آن، تصویر یا طرحی را بر روی یک سطح مثل چوب، سنگ، فلز و یا شیشه به کمک ابزارهایی مانند بری جوش ، زِه برقی یا ابزارهای دستی دیگر حکاکی می‌کنند.

اما پارتیشن(پاراوان) حکاکی شده متحرک امروزه برای حک کردن از دستگاه های پیشرفته ای حک و طراحی می کنند، در این تکنیک، تکه های کوچکی از سطحی که قرار است حکاکی شود، توسط لیزر حک می شوند .

پاراوان یا پارتیشن متحرک طلقی:

 یک ابزار مهم برای تقسیم و مدیریت فضای، داخلی یک ساختمان است که معمولا در مکان‌های با ظرفیت بالا و برای جداسازی فضاهای مختلف استفاده می‌شود، این پارتیشن‌ها می‌توانند به صورت ثابت یا متحرک باشند، پارتیشن‌های ثابت معمولاً بر روی دیوارهای ساختمان نصب شده و نمی‌توانند تغییر جایگاه دهند.

خرید و قیمت پاراوان های طلقی از تولید کننده پارسا وود

اما پارتیشن‌های متحرک، به دلیل طراحی آن‌ها به صورت جداپذیر و قابل حمل هستند و می‌توانند در هر بخشی از ساختمان به راحتی جا به جا شوند.

این پارتیشن‌ها از موادی مثل طلق، شیشه، PVC و … تهیه می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند. برای مثال، پارتیشن‌ های طلقی بسیار محکم و قابل تنظیم هستند و می‌توانند به صورت کاملاً مسطح درآیند.

پاراوان یا پارتیشن متحرک لیزری یک فناوری جدید و مبتکرانه تولید شده توسط پارسا وود است که به منظور جداسازی فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فناوری از یک پانل شفاف تشکیل شده است که قادر به تغییر پوزیشن و حرکت در چندین جهت با استفاده از پرتوهای لیزری است، با تحرک این پانل متحرک، فضای داخلی می‌تواند به سهامی دلخواه و به نقشه رنگی مطلوب برای هر استفاده کننده تبدیل شود.

از مهم‌ترین ویژگی‌های پاراوان می‌توان به سهولت نصب و استفاده، زیبایی و سبکی آن اشاره کرد، پارتیشن(پاراوان) طلقی به لحاظ ظاهری نیز در دکوراسیون فضاهای داخلی تأثیر بسزایی دارد. با توجه به طرح و رنگبندی متنوع موجود در بازار، این پارتیشن قسمتی از تزئینات داخلی فضاها را تشکیل می‌دهد و زیبایی و شیک‌گی را برای محیط ایجاد می‌نماید.

در نهایت، پارتیشن(پاراوان) طلقی به دلیل ویژگی‌های نامبرده، انتخاب مناسبی برای جداسازی فضاهای مختلف در خانه‌ها، دفاتر کار، رستوران‌ها و هر نوع محیط دیگری است. این پارتیشن علاوه بر فراهم کردن حریم خصوصی، نقشی مهم در ایجاد تنوع و وسعت در فضای داخلی را نیز ایفا می‌کند.

به علاوه، این پارتیشن‌ ها سبب کاهش نویز، جلوگیری از پرت شدن خوراکی‌ها و حفظ حریم شخصی در محیط‌های کاری و تجاری می‌شوند، که نوع های مختلف آن توسط شرکت پارسا وود تولید می شوند.

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها
  1. blank
    نرگس الیاسی :
    7 ماه پیش

    خیلی ممنون از توضیحات تون . بسیار جامع و کامل بود و تنوع محصولات تون بسیار بالاست.

  2. blank
    sadegh sarbazi :
    7 ماه پیش

    محصول بسیار جذاب و کاربردی هست . با تشکر

  3. blank
    مهتاب :
    7 ماه پیش

    ممنون از توضیحات کاربردی وخوبتون واقعا محصولات باکیفیتی دارین

  4. blank
    سحر :
    7 ماه پیش

    طرح هاتون بی نظیره و صد البته کیفیت متریال استفاده شده درجه یک .پیشتیبانی عالی خیلی خوب راهنماییم کردن