بررسی مشخصات باتری لیتیوم‌ مدل 8990 رونیکس

بررسی مشخصات باتری لیتیوم‌ مدل 8990 رونیکس

باتری لیتیوم‌ یون ۲۰ ولت ۲ آمپر ساعت رونیکس مدل 8990 از جمله محصولات با کیفیت عرضه شده توسط برند رونیکس بوده که می تواند با سرعت بالایی شارژ شود. پس از اتصال این باطری به برق در مدت یک ساعت این باتری با ولتاژ ۲۰ ولت می تواند به مقدار ۲ آمپر ساعت و به صورت مداوم جریان تولید نماید. از جمله مهمترین ویژگی های باتری 20 ولت 2 آمپر ساعت رونیکس 8990 می توان به نداشتن اثر حافظه اشاره کرد. علاوه بر این کیفیت ساخت این باتری به گونه ای بوده که در زمان استفاده نکردن شارژ آن به هیچ عنوان تخلیه نمی شود.

باتری لیتیوم‌ یون ۲۰ ولت ۲ آمپر ساعت رونیکس مدل 8990

در مقایسه با سایر باتری های ۲۰ ولت استاندارد که در بازار عرضه می شوند، باتری لیتیوم‌ یون رونیکس مدل ۸۹۹۰ می‌ تواند مدت زمان طولانی تری شارژی به دستگاه های این برند ارائه دهد. بدنه بسیار سبک و همچنین مقاومت بالا در برابر ضربه را می توان از یکی از ویژگی های این محصول از رونیکس نامید.

کاربرد باتری باتری 20 ولت 2 آمپر ساعت رونیکس 8990

باتری 8990 رونیکس از جمله باتری هایی به شمار می‌ رود که می‌ تواند با سرعت زیادی شارژ شود. این باتری به واسطه استاندارد بالایی که دارد، می‌ تواند به مقدار زیادی چگالی انرژی از خود ایجاد نماید. با توجه به نوع فناوری به کار رفته برای ساخت باتری 20 ولت 2 آمپر ساعت رونیکس 8990، تا دو برابر در مقایسه با باتری های نیکل کادمیم چگالی انرژی بیشتری تولید خواهد نمود. معمولا برای دستگاه‌ های الکترونیکی قابل حمل می توان از این مدل باتری جهت تامین نیرو استفاده کرد. تمام ابزارهای ارائه شده توسط رونیکس در سری ۸۹ را می توان با استفاده از باتری ۲ آمپر ساعتی ارائه شده شارژ نمود. انرژی سازگار این باتری با تمام دستگاه های سری ۸۹ شما را یاری خواهد کرد که بتوانید از قابلیت‌ های آن کمک بگیرید.

باتری 8990 رونیکس

ویژگی های باتری 8990 رونیکس

بررسی ویژگی های باتری لیتیوم‌ یون ۲۰ ولت ۲ آمپر ساعت رونیکس مدل 8990 نشان می‌ دهد که این ابزار از رونیکس مجهز به تکنولوژی شارژ سریع است. با توجه به نوع ساخت این باتری، هنگام اتصال به جریان برق با سرعت زیادی شارژ آن تکمیل می شود. علاوه بر این از دیگر ویژگی های باتری باتری 8990 رونیکس می توان موارد زیر را نام برد.

  • عدم بهره مندی از اثر حافظه
  • عدم تخلیه شارژ به هنگام استفاده نکردن بر روی ابزار آلات رونیکس
  • طراحی مناسب و وزن سبک در مقایسه با سایر باتری های ۲۰ ولت
  • بهره مندی از چراغ LED جهت نمایش میزان شارژ باتری
  • قابلیت استفاده بر روی تمام ابزار آلات سری ۸۹ رونیکس و دستگاه‌ های براشلس
  • وزن کم جهت جابجایی و سهولت در استفاده

تکنولوژی ساخت باتری

باتری لیتیوم‌ یون ۲۰ ولت ۲ آمپر ساعت رونیکس مدل 8990 که توسط رونیکس ارائه می‌ شود از جمله باتری های قابل شارژ بوده که در هنگام شارژ شدن، یون های لیتیوم از الکترود مثبت به سمت الکترود منفی حرکت کرده و در زمان تخلیه این حرکت وارونه می شود. باتری های لیتیوم یون معمولا با توجه به فناوری ساختی که دارند، می توانند چگالی انرژی بالایی را فراهم سازند. این مدل باتری در مقایسه با باتری های نیکل کادمیم انرژی بیشتر و قابل دسترس تری ارائه می دهد.

با توجه به فناوری ساخت باتری 8990 رونیکس در مقایسه با باتری های استاندارد ۲۰ ولت طول عمر بیشتری خواهد داشت.

بدنه این باتری کم حجم بوده و با وزن سبک شما را یاری می کند تا بتوانید در هر مکان آن را جهت قرار دادن بر روی ابزار آلات سری ۸۹ به همراه داشته باشید. در عین سبک بودن، نوع ساخت این باتری به شکلی بوده که مقاومت بالایی در برابر ضربه از خود نشان می دهد.

اثر حافظه

حافظه باتری تنبل، حافظه باتری، اثر باتری و یا اثر حافظه پدیده ای بوده که معمولا بر روی باتری های نیکل کادمیم آن را مشاهده می کنید. این پدیده رشته ای است که سرعت تخلیه شارژ را بالاتر برده و موجب می شود که باتری ها بتوانند مدت زمان کمتری شارژ را در خود نگه دارند. امروزه به لطف بهره گیری از جدیدترین فناوری‌ ها، باتری های لیتیوم یون فاقد اثر حافظه بوده و به هیچ عنوان در زمان عدم استفاده موجب تخلیه شارژ نخواهند شد. به همین علت می توانید اطمینان به دست آورید در صورت استفاده نکردن طول عمر باتری افزایش می یابد.

خرید باتری 8990 رونیکس

قیمت و خرید باتری باتری لیتیوم‌ یون ۲۰ ولت ۲ آمپر ساعت رونیکس مدل 8990

قیمت باتری باتری لیتیوم‌ یون ۲۰ ولت ۲ آمپر ساعت رونیکس مدل 8990 در مقایسه با سایر محصولات ارائه شده توسط برندهای دیگر بهتر است. با توجه به اینکه این باتری قابلیت استفاده بر روی تمام ابزار آلات سری ۸۹ رونیکس را دارد، گزینه ای کاربردی برای شما خواهد بود. اگر به دنبال خرید باتری 8990 رونیکس با کیفیت بالا هستید، سعی کنید از نمایندگی های مجاز خرید خود را انجام دهید.

ارسال دیدگاه