بررسی مشخصات کارواش شارژی مدل 8930 رونیکس

بررسی مشخصات کارواش شارژی مدل 8930 رونیکس

خرید کارواش شارژی رونیکس مدل 8930 به شما کمک می‌ کند تا تمیزکاری سطوح مختلف و همچنین آبیاری باغچه در منزل را به راحتی انجام دهید. رونیکس با تولید این دستگاه مجهز، کاربر را یاری می کند تا بتواند در محیط های مختلف از آن جهت آبیاری، آب پاشی و تمیز کاری سطوح مختلف بهره ببرد. این دستگاه با باتری ۲۰ ولتی و با موتور قدرتمند عملکردی بی نظیر از خود نشان خواهد داد. استفاده از موتور با کیفیت برای ساخت این دستگاه کمک خواهد کرد که از قدرت مکش ۴ متری آن بتوانید بهرمند شوید. این دستگاه در زوایای مختلف نیز قادر است مکش بالای خود را به بهترین شکل نشان دهد.

خرید کارواش شارژی رونیکس مدل 8930

طراحی و ساخت

نوع طراحی و ساخت کارواش شارژی رونیکس مدل ۸۹۳۰ به مانند سایر ابزارآلات این برند خواهد بود. این دستگاه با طراحی منحصر به فرد دارای ساخت ارگونومیک بوده و به کاربر کمک می‌ کند تا در هر شرایطی بتواند روی به استفاده از آن بیاورد. نوع نازل به کار رفته بر روی این کارواش شارژی به بهبود عملکرد دستگاه کمک فراوان خواهد کرد. این نازل در ۶ حالت مختلف می تواند پاشش را انجام دهد. علاوه بر این کاربر قادر است در زوایای های صفر درجه، 15،25 و ۴۰ درجه از پاشش دستگاه کمک گیرد.

کیفیت ساخت این کارواش شارژی بسیار بالا بوده و با وزن ۲.۴ کیلوگرمی کاربر را یاری خواهد کرد که به راحتی در هر محیطی از قابلیت های آن استفاده کند.

با توجه به نوع ساخت کارواش شارژی رونیکس مدل 8930، امکان نصب مخزن کف پاش نیز بر روی آن قرار گرفته است. شلنگ این دستگاه ۶ متر بوده و دارای طول عمر فوق العاده بالایی نیز خواهد بود.

مشخصات فنی

مشخصات فنی کارواش شارژی رونیکس مدل 8930 را که مرور می‌ کنیم به کیفیت بالای آن خواهیم رسید. این دستگاه با باتری لیتیوم یون ۲۰ ولتی در بازار عرضه می شود. باتری قرار گرفته شده ۲۰ آمپر ساعتی بوده و در مدت زمان یک ساعت می توان آن را شارژ نمود. علاوه بر این دستگاه عرضه شده توسط رونیکس دارای موتور قدرتمند ۲۰ ولت DC است. استفاده از این موتور بر روی دستگاه کمک می کند که تمیزکاری و فرآیند پاشش آب با قدرت بالایی انجام گیرد. پمپ نصب شده بر روی این دستگاه با حداکثر فشار کاری ۲۴.۵ بار از عملکرد خیره کننده‌ ای برخوردار خواهد بود.

مشخصات فنی کارواش 8930

حداکثر جریان آب که در هر دقیقه توسط این کارواش ایجاد می‌ شود ۲ لیتر بوده و به واسطه زوایای پاشش متنوعی که دارد، شما را یاری خواهد کرد که در سریع ترین زمان سطح مورد نظر را شستشو دهید.

ویژگی های کارواش شارژی رونیکس مدل ۸۹۳۰

کارواش شارژی رونیکس مدل 8930 با توجه به نوع ساختی که دارد از ویژگی های متنوعی برخوردار است. این دستگاه با طراحی سبک و قابل حمل در مناطقی که آب لوله کشی و برق وجود ندارد، می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. علاوه بر این قابلیت خود مکشی که بر روی کارواش شارژی ۸۹۳۰ قرار گرفته است نیز به شما کمک می کند که از مخزن آب بتواند مکش را به خوبی انجام دهد.

مواردی که عنوان کردیم تنها بخشی از ویژگی های کارواش شارژی رونیکس مدل 8930 هستند. علاوه بر این گزینه های زیر را می توان در کنار این موارد قرار داد.

  • قابلیت استفاده برای آبیاری باغ و باغچه در منزل
  • قابلیت شستشوی سطوح مختلف
  • امکان استفاده از پاشش در زوایای گوناگون
  • بهره گیری از شیلنگ فیلتردار ۶ متری
  • قابلیت نصب مخزن کف پاش
  • طراحی بی نظیر با دسته ارگونومیک
  • استفاده از روکش لاستیکی برای جلوگیری از تعریق با قابلیت ضد لغزندگی
  • امکان تمیز کاری با فشار ملایم و فشار زیاد

سایر متعلقات ابزار

هنگام خرید کارواش شارژی رونیکس مدل 8930 از متعلق متعلقات آن غافل نشوید. این دستگاه مجهز به شلنگ ۶ متری خواهد بود. علاوه بر این در درون جعبه رنگی رونیکس می توان سری اتصال بطری را مشاهده نمود. به همراه این دستگاه، مخرن کف پاش نیز به شما داده می شود. از دیگر متعلقات این کارواش شارژی می توان به کیسه غبار و همچنین لانس اشاره نمود.

سایر متعلقات ابزار

قیمت و خرید کارواش شارژی رونیکس مدل ۸۹۳۰

قیمت کارواش شارژی رونیکس مدل 8930 می تواند به مانند ویژگی های دیگر این دستگاه شما را وسوسه کند تا روی به خرید آن بیاورید. رونیکس محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار عرضه می کند. برای خرید کارواش شارژی ۸۹۳۰ رونیکس سعی کنید از نمایندگی های مجاز فروش محصولات این برند خرید خود را انجام دهید.

ارسال دیدگاه