بررسی مینی فرز شارژی رونیکس مدل ۸۹۰۱

بررسی مینی فرز شارژی رونیکس مدل ۸۹۰۱

مینی فرز شارژی براشلس ۸۹۰۱ رونیکس از جمله پرکاربردترین ابزار آلات در صنایع مختلف است. این محصول مجهز به موتور پر قدرت بوده و با طراحی ارگونومیکی که دارد، برای کاربری های دقیق می تواند انتخابی ایده‌ آل باشد. رونیکس برای ساخت محصولات خود از پیشرفته ترین فناوری ها استفاده می کند. به همین علت این مینی فرز نیز برای محافظت از کاربر و افزایش ایمنی با استفاده از سیستم پیشرفته سافت استارت بالاترین سطح کیفی را ارائه می دهد. برای ساخت این مینی فرز از سیستم ایمنی تعویض باتری نیز استفاده شده است. بهره مندی از موتور پرقدرت و با ۸۵۰۰ دور در دقیقه نشان می‌ دهد که این دستگاه پرکاربرد در صنایع مختلف می تواند کاربردهای خود را نشان دهد.

خرید مینی فرز شارژی براشلس ۸۹۰۱ رونیکس

مشخصات فنی

خرید مینی فرز شارژی براشلس ۸۹۰۱ رونیکس به شما این امکان را می‌ دهد که با بهره گیری از مشخصات استاندارد در صنایع مختلف، روی به استفاده از آن بیاورید. این مینی فرز با موتور قدرتمند و با صفحه سنگ ۱۱۵ میلیمتری در بازار عرضه می شود. قدرت ۸۵۰۰ دور در دقیقه نشان می دهد که موتور نصب شده بر روی این مینی فرز از کیفیت بالایی در این زمینه برخوردار است. مینی فرز ارائه شده توسط رونیکس از باتری با کیفیت، شارژ و توان مورد نیاز خود را دریافت می کند. باتری نصب شده بر روی این مینی فرز ۲۰ ولت بوده و قابلیت شارژ دهی با ظرفیت ۴ آمپر ساعت را خواهد داشت.

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت مینی فرز شارژی براشلس ۸۹۰۱ رونیکس به گونه ای است که کاربر در استفاده طولانی مدت از آن هیچگونه احساس خستگی نخواهد داشت. این محصول با وزن ۱.۶۵ کیلوگرمی و با بدنه ای فوق العاده باریک در بازار عرضه می شود. وزن سبک این مینی فرز و طراحی ارگونومیک آن شما را یاری می کند تا در حین عملیات برش به راحتی بتوانید آن را جابجا نمایید. این پایان کار نیست و اگر به دنبال استفاده از مینی فرز در فضاهای محدود و تنگ هستید، توصیه ما به شما بهره گیری از قابلیت های مینی فرز ۸۹۰۱ رونیکس است. با توجه به استفاده از متریال با کیفیت برای ساخت بدنه این محصول، به هیچ عنوان نگرانی جهت افتادن از دست کاربر نخواهید داشت. در دو طرف این مینی فرز می‌ توانید دسته‌ های جانبی را مشاهده کرده که طراحی ارگونومیکی داشته و با متریال با کیفیت از خاصیت ضد ضربه نیز برخوردار است.

مینی فرز ۸۹۰۱ رونیکس

ویژگی های مینی فرز شارژی براشلس ۸۹۰۱ رونیکس

ویژگی های مینی فرز شارژی براشلس ۸۹۰۱ رونیکس را که مرور می‌کنیم به قابلیت‌ های متعددی برخورد خواهیم کرد. به عنوان مثال رونیکس این محصول خود را به تکنولوژی ایمنی تعویض باتری مجهز کرده است. علاوه بر این استفاده از سیستم گردش هوای داخلی مدرن نیز نشان می‌ دهد که در هنگام کارکرد طولانی مدت هیچگونه مشکلی متوجه کاربر نمی شود. این پایان کار نیست و یک محدود کننده جریان الکترونیکی نیز بر روی این مینی فرز قرار گرفته است تا در برابر جریان اضافی بتواند از موتور دستگاه محافظت نماید. به همراه مواردی که عنوان کردیم، می‌ توان گزینه های زیر را سایر ویژگی های مینی فرز ارائه شده توسط رونیکس دانست.

  • طراحی ارگونومیک با وزن سبک
  • قابلیت استفاده برای کاربری های دقیق و حساس
  • بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته سافت استارت جهت افزایش ایمنی کاربر
  • استفاده از سیستم گردش هوای داخلی مدرن
  • نصب دسته های جانبی برای کاهش خستگی کاربر و همچنین بالا بردن دقت عملکرد
  • مجهز شدن به چراغ نمایش شارژ باتری
  • بهره گیری از سیستم شارژ سریع

کاربردها

برای زمینه های مختلف و صنایع گوناگون می توانید روی به بهره گیری از مینی فرز براشلس رونیکس 8901 بیاورید. اگر در صنایع چوبی و فلزی به دنبال برش قطعات هستید، خرید این محصول را به شما توصیه می کنیم. علاوه بر این در صنعت ساختمان سازی نیز برای صیقلی کردن، کف سابی و همچنین پولیش می توانید روی قابلیت های این محصول حساب ویژه‌ ای باز کنید.

کاربرد مینی فرز ۸۹۰۱

قیمت و خرید مینی فرز شارژی براشلس ۸۹۰۱ رونیکس

قیمت مینی فرز شارژی براشلس 8901 رونیکس با وجود استاندارد بالایی که دارد، بسیار مناسب است. علاوه بر این با خرید این مینی فرز قادر هستید در زمینه های مختلف جهت زنگ زدایی سطوح و همچنین تیز کردن ابزارهای باغبانی، روی به استفاده از قابلیت های آن بیاورید. سعی کنید خرید مینی فرز شارژی براشلس ۸۹۰۱ را از یک فروشنده مجاز و معتبر انجام دهید.

ارسال دیدگاه