بررسی مشخصات دریل شارژی لیتیوم 8014 رونیکس

blank

دریل شارژی لیتیوم 8014 رونیکس، یک دریل پیچ گوشتی شارژی با کیفیت و سبک است که بهترین جایگزین برای دریل برقی می باشد. این دریل محصول جدیدی از شرکت رونیکس بوده که در گروه ابزارآلات شارژی قرار می گیرد.

دریل شارژی لیتیوم ۸۰۱۴ رونیکس

مشخصات دریل شارژی لیتیوم 8014 رونیکس

دریل شارژی لیتیوم 8014 رونیکس وزنی معادل 1.2کیلو گرم و گشتاور ۲۶ نیوتن متری دارد. این دستگاه مجهز به باتری لیتیوم ۱4.4 ولت و 1.5 آمپر ساعتی با کارایی بالا و عمر طولانی و قدرت شارژ سریع است.

باتری این دریل لیتیومی می باشد و ویژگی چشمگیر این باتری لیتیومی بودن آن است که این امر باعث عمر طولانی و قدرت سریع شارژ دریل می شود. محصول ارائه شده توسط رونیکس حدودا یک و نیم ساعت زمان برای شارژ باتری صرف می ‌کند.

موارد استفاده از دریل شارژی 8014رونیکس

استاد کاران در کارگاه های نجاری مبلمان نیمه سنگین و کابینت سازی و انواع دیگر صنایع ام دی اف برای سوراخ کاری بر روی سطوح مختلف از این دریل استثنایی استفاده می ‌کنند. همچنین برای اتصال قطعات نیز از قابلیت پیچ گوشتی دستگاه استفاده می شود. در کل این ابزار شارژی با کیفیت انتخاب بی نظیری برای انجام دو عملکرد در پیچ کاری، سوراخ کاری و سوراخ کاری چکشی است.

دریل شارژی های سری 8014 رونیکس یک وسیله ای شارژی پرکاربرد و سبک است که در هر خانه و هرکارگاهی کاربرد دارد. این دریل شگفت انگیز توانایی های زیادی دارد که برای آشنایی بهتر به بعضی از آن ها اشاره می ‌شود.

این دریل می تواند انواع متریال را سوراخ کند. چوب، فلز، دیوار، در واقع هیچ چیزی نمی تواند جلوی این غول کوچک را بگیرد. این دریل جدای از قابلیت های خشن و قدرتی قابلیت های ظریفی هم دارد. از جمله این قابلیت ها که با این وسیله می توان انجام داد انواع پیچ های درشت و کوچک را باز و بسته کنید. در ضمن دریل شارژی لیتیوم ۸۰۱۴ رونیکس بسیاری از نگرانی های شما عزیزان را در هنگام کار از بین برده است.

موارد استفاده از دریل شارژی ۸۰۱۴ رونیکس

دیگر نگران کار در ارتفاع نباشید، چون یک دریل با بدنه ضد ضربه، با دسته ای تمام پلاستیک و بی نظیر در کنار خود دارید که در صورت سقوط و افتادن دستگاه از ارتفاعات مختلف از ورود هرگونه آسیب جدی به آن جلو گیری می کند. در هنگام بارندگی و کار در جاهای مرطوب دیگر خطری شما و ابزارتان را تهدید نمی‌کند زیرا یک دریل شارژی با موتوری ضد آب به همراه خود دارید و هم چنین نگران خالی شدن باتری و خاموش شدن دریل در هنگام کار نباشید زیرا این دریل شارژی رونیکس8014 دو باتری فست شارژ دارد. این دستگاه دارای کلید گازی است که با فشار دادن بیشتر، دور دستگاه نیز بیشتر می شود. هم چنین دارای کلید ضد غبار خاموش و روشن؛ چپ گرد و راست گرد است.

ویژگی های دریل 8014 رونیکس

دریل شارژی رونیکس دارای یک موتور قوی ۱۴ ولت با گیربکس دو سرعت است که برای انجام طیف وسیعی از کارها مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین مجهز به کلاچ ۲۱ حالته است که دقت و روند کار را افزایش می دهد.

این دریل شارژی به خاطر وزن سبک خود و از طرف دیگر به خاطر قابلیت خنک کنندگی بهینه موتور و طول عمر بالاتر برای کاربرد های طولانی مدت مناسب است.

این دستگاه به خاطر دارا بودن باتری لیتیوم یون، و شارژر سریع، دارای قطع کن هوشمند است. هم چنین دریل شارژی لیتیومی 8014 رونیکس دارای چراغ های LED است که برای محیط های کم نور بسیار مناسب است و باعث راحتی کار می شود.

باتری این دستگاه از نوع 4.4ولت یک و نیم آمپر لیتیوم یونی است. این دستگاه دارای سه نظام اتوماتیک دو تکه فلزی با کیفیت عالی و تعویض سریع و آسان انواع سری است که حداکثر سوراخ کاری فلز ۱۰ میلی متر و برای چوب سوراخی با ۲۰ میلی متر ایجاد می کند. گیربکس دو سرعتی دستگاه که در حالت اول حداکثر ۴۰۰ دور در دقیقه و در حالت دوم 1352 دور در دقیقه را با این دریل پیشرفته تجربه کنید.

از دیگر خصوصیات این دریل لیتیومی می توان به دیمر آن اشاره کرد. کلید دیمر، سرعت دستگاه را در دو حالت کند و تند با توجه به نوع کاربرد سوراخ کاری و پیچ کاری تنظیم می کند.

این دستگاه دریل دارای یک دسته جانبی ارگونومیک ضد لرزش است که در هنگام کار، دقت کار شما را به طرز چشمگیری افزایش خواهد داد.

شاید برای شما هم پیش آمده است که نیاز به انجام دریل کاری یا باز و بسته کردن پیچی داشته باشید ولی پریز برق در دسترس شما نبوده است. اما دریل پیچ گوشتی شارژی ابزاری است که دیگر نیازی به پریز برق ندارید. ودر هرکجا که هستید می توانید به راحتی کار خود را انجام دهید.

قیمت و خرید دریل شارژی لیتیوم 8014رونیکس

قیمت دریل شارژی لیتیوم ۸۰۱۴ رونیکس

قیمت دریل شارژی لیتیوم 8014رونیکس بسیار مناسب است. برای خرید دریل شارژی لیتیوم ۸۰۱۴ رونیکس سعی کنید از فروشگاه های معتبر نیاز خود را دریافت کنید.

ارسال دیدگاه