بررسی مشخصات دریل پیچ گوشتی شارژی لیتیوم ۸۶۱۲ رونیکس

blank

دریل پیچ گوشتی شارژی ۸۶۱۲ رونیکس از جمله ابزارآلات ارائه شده توسط این برند بوده که با موتور پرقدرت و با بدنه ضد ضربه روانه بازار می‌ شود. رونیکس در طراحی این محصول خود شرایطی به کار گرفته که کاربر بتواند در محیط‌ های مرطوب نیز از دستگاه استفاده کند. یک بدنه کوچک و در عین حال کاربردی ضد ضربه و محکم بر روی این دستگاه قرار دارد. بدون تردید با توجه به نوع طراحی و ساخت این ابزار شارژی کاربر به راحتی می‌ تواند در انجام پروژه‌ های تاسیساتی و صنعتی از این دستگاه استفاده کند. علاوه بر این طراحی استاندارد دریل ۸۶۱۲ رونیکس به گونه‌ ای است که می‌ توان برای انجام امور خانگی نیز روی قابلیت‌ های آن حساب ویژه‌ ای باز کرد. یک جفت باتری لیتیوم یون ۱۲ ولت وظیفه دارند که انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین کنند. این دریل پرکاربرد و کوچک را با قیمت مناسب می‌ توانید از نمایندگی‌ های فروش محصولات رونیکس خریداری کنید.

شرح جزئیات

شرح جزئیات

دریل پیچ گوشتی شارژی ۸۶۱۲ رونیکس از جمله ابزارآلاتی به شمار می‌ رود که با کاربری آسان، طول عمر بالا و باتری توانمند روانه بازار می‌ شود. دریل پیچ گوشتی دو سرعته ۱۲ ولت انتخابی ایده‌ آل برای افرادی به شمار می‌ رود که قصد دارند در شرایط مختلف از دستگاه استفاده کنند. مجموعه‌ ای از امکانات خارق‌ العاده و مشخصات فنی ایده‌ آل را می‌ توانید از این دستگاه مشاهده کنید. یک دریل شارژی قدرتمند و کوچک که برای افراد در انجام امور صنعتی و مصارف خانگی همراهی مطمئن به شمار می‌ رود.

نوع طراحی و کیفیت بدنه

دریل پیچ شارژی لیتیوم ۸۶۱۲ رونیکس مانند سایر دستگاه‌ های ارائه شده توسط این برند طراحی مناسبی دارد. این محصول با بدنه ضد ضربه و با طراحی ارگونومیک روانه بازار می‌ شود. یک دستگاه سبک وزن و کم حجم که این امکان را فراهم می‌ کند در هر شرایطی از قابلیت‌ های آن بهره ببرید. وزن این دستگاه با وجود کیفیت بالایی که دارد، تنها یک کیلوگرم است. رونیکس ترجیح می‌ دهد که از دسته‌ های تمام پلاستیکی با کیفیت و مقاومت بالا بر روی دستگاه‌ های خود استفاده کند. این دستگاه ضد لرزش شما را یاری می‌ کند تا به راحتی بتوانید از آن در شرایط مختلف استفاده کنید. اگر به دنبال انجام امور مختلف مانند سوراخ کاری و پیچ کاری در محیط‌ های تنگ و محصور هستید، توصیه می‌ کنیم روی به خرید دریل پیچ گوشتی شارژی ۱۲ ولت ۸۶۱۲ رونیکس بیاورید.

بررسی مشخصات فنی

بررسی مشخصات فنی

دریل پیچ گوشتی شارژی ۸۶۱۲ رونیکس مجهز به یک موتور قدرتمند شده است. این موتور با توان بالا شما را یاری می‌ کند تا از کاربردهای دستگاه بتوانید بهره ببرید. یک محصول ضد آب توسط رونیکس طراحی شده که با ولتاژ ۱۲ ولت امکان استفاده در مکان‌ های مرطوب را فراهم کرده است. از جمله مشخصات فنی دیگر این دستگاه می‌ توان به تولید گشتاور ۲۵ نیوتن متری اشاره کرد. این دستگاه عملکردی ایده‌ آل در پیچ‌ کاری و سوراخکاری مواد مختلف خواهد داشت.

بررسی مشخصات گیربکس این دستگاه نشان می‌ دهد که از این منظر نیز محصولی کامل در اختیار دارید. در حالت آزاد سرعت چرخش این گیربکس در محدوده صفر تا ۴۰۰ دور دقیقه است. علاوه بر این با توجه به نوع فعالیت و موادی که با آن سر و کار دارید این میزان سرعت چرخش می‌ تواند بین صفر تا ۱۵۰۰ دور در دقیقه تغییر یابد.

از جمله ویژگی‌ های دیگر این دستگاه می‌ توان به بهره‌ گیری از کلاچ ۱۸ حالته اشاره نمود. این دستگاه با امکان انجام پیچ کاری دقیق و سوراخکاری کارآمد نیازهای شما را پاسخ می‌ دهد. علاوه بر این ویژگی به کار رفته موجب می‌ شود که عمر سه نظام افزایش یابد.

سه نظام اتوماتیک ۱۰ میلیمتری به شما امکان سوراخکاری در فلزات را با عمق ۱۰ میلی‌ متر می‌ دهد. این میزان برای سوراخکاری در چوب به ۲۵ میلی‌ متر خواهد رسید.

ویژگی‌ های دریل پیچ گوشتی شارژی لیتیوم ۱۲ ولت ۸۶۱۲ رونیکس

دریل پیچ گوشتی شارژی ۸۶۱۲ رونیکس از ویژگی‌ های متعددی بهره می‌ برد. بدون تردید پشتیبانی از سیستم شارژ سریع را می‌ توان از جمله ویژگی‌ های کاربردی این دستگاه عنوان کرد. یک شارژر با بهترین عملکرد و با سرعت شارژ بالا بر روی دستگاه مشاهده می‌ کنیم. علاوه بر این موتور قدرتمندی که بر روی این دستگاه قرار دارد در عملیات سوراخکاری بهترین عملکرد را ارائه می‌ دهد. باز و بسته کردن پیچ‌ ها به راحتی با استفاده از این دریل فراهم شده است. از دیگر ویژگی‌ های طراحی و ساخت دریل پیچ گوشتی ۸۶۱۲ رونیکس می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • طراحی ارگونومیک با وزن کم جهت استفاده آسان در شرایط سخت
  • بهره‌ مندی از سه نظام اتوماتیک ۱۰ میلیمتری
  • بهره‌ گیری از باتری لیتیوم یون و شارژر ۱.۵ آمپر با کارایی بالا و عمر طولانی
  • مجهز شدن به کلاچ ۱۸ حالته جهت آسان کردن عملیات سوراخکاری و افزایش عمر سه نظام
  • دسته ضد لرزش و ارگونومیک جهت افزایش تمرکز و بالا بردن کنترل کاربر روی دستگاه
  • مجهز شدن به چراغ LED جهت کار در مکان‌ های تاریک
  • بهره‌ مندی از دسته پلاستیکی با بدنه مقاوم و ضد لرزش
  • دارای نشانگر میزان شارژ باتری

قیمت و خرید دریل پیچ گوشتی شارژی لیتیوم ۱۲ ولت ۸۶۱۲ رونیکس

قیمت و خرید دریل پیچ گوشتی شارژی لیتیوم ۱۲ ولت ۸۶۱۲ رونیکس

قیمت دریل پیچ گوشتی شارژی لیتیوم ۱۲ ولت ۸۶۱۲ رونیکس را می‌ توانید از نمایندگی‌ های مجاز به دست آورید. اگر قصد خرید این محصول را دارید، سعی کنید از فروشگاه‌ های مجاز نیاز خود را دریافت نمایید. هنگام خرید دریل پیچ گوشتی شارژی لیتیوم ۱۲ ولت ۸۶۱۲ رونیکس باید یک باتری ۱۲ ولت اضافه و کیف BMC نیز به شما داده شود.

ارسال دیدگاه