مشخصات پیچ گوشتی شارژی چکشی براشلس 8906 رونیکس

blank

پیچ گوشتی شارژی چکشی براشلس 8906 رونیکس از جمله ابزاری به شمار می‌ رود که می‌ تواند سرعت پیچ کاری را در صنایع مختلف را بالاتر ببرد. این روزها برای باز و بسته کردن پیچ نیاز به استفاده از پیچ گوشتی معمولی نخواهید داشت. ابزارآلاتی که عرضه می شوند شما را یاری می کنند تا بدون نیاز به پریز برق و سیم بتوانید در صنایع مختلف مانند کابینت سازی، مبلمان سازی و نجاری برای نصب قطعات به يکديگر با سرعت بالایی این فرآیند را طی کنید. این ابزارآلات با قدرت بالا می‌ توانند سرعت فعالیت را بیشتر کرده و ساعات کار را کاهش دهند.

خرید پیچ گوشتی شارژی چکشی براشلس ۸۹۰۶ رونیکس

پیچ گوشتی شارژی چکشی 8906 رونیکس با باتری ۲۰ ولت و همچنین حداکثر گشتاور ۲۷۰ نیوتون متر به خوبی می تواند برای زمینه های مختلف استفاده شود. اگر به دنبال نصب صفحات به یکدیگر هستید و یا در صنعت کابینت سازی و دکوراسیون داخلی قصد نصب قطعات به همدیگر را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید به این محصول از رونیکس است.

مشخصات فنی پیچ گوشتی شارژی چکشی براشلس 8906 رونیکس

بررسی مشخصات فنی پیچ گوشتی شارژی چکشی 8906 رونیکس نشان می دهد که این محصول با جدیدترین استانداردها روانه‌ بازار شده است. باتری ۲۰ ولتی نصب شده بر روی این پیچ گوشتی از نوع لیتیوم بوده و با استفاده از موتور قدرتمند قادر به وارد کردن ضربات بالا در هر دقیقه خواهد بود. این پیچ گوشتی با ظرفیت سه نظام ۱.۴ اینچ قادر به ارائه سرعت تا ۱۶۰۰ دور در دقیقه خواهد بود. علاوه بر این سرعت پیچ گوشتی ۸۹۰۶ رونیکس در حالت روشن بودن دو چراغ، 2500 دور در دقیقه می رسد. تعداد ضرباتی که از این پیچ گوشتی در حالت آزاد دریافت می کنید، می تواند تا ۳۳۰۰ دور در هر دقیقه باشد. وزن این محصول ۱.۰۸ کیلوگرم بوده و کاربر را یاری خواهد کرد تا برای حمل و نقل آن به راحتی بتواند عمل کند.

موتور نصب شده بر روی پیچ گوشتی شارژی چکشی 8906 براشلس ضد آب بوده و امکان استفاده در محیط های مرطوب و بارانی را نیز خواهد داشت. گیربکس این پیچ گوشتی طول عمر بالایی داشته و از فلز مستحکم ساخته شده است. اگر به دنبال استفاده از پیچ گوشتی شارژی در شرایط صنعتی پرفشار هستید، خرید این محصول را به شما توصیه می کنیم. امکان تنظیم سرعت خروجی و همچنین گشتاور را با خرید این محصول از رونیکس در اختیار خواهید داشت.

طراحی و بدنه

نوع طراحی و ساخت پیچ گوشتی شارژی چکشی براشلس ۸۹۰۶ رونیکس به شکلی است که برای استفاده بلند مدت هیچگونه فشار و سختی متوجه کاربر نمی شود. این دستگاه با بدنه ارگونومی و وزن سبک در بلندمدت آسایش کاربر را فراهم خواهد کرد. علاوه بر این استفاده از روکش کاملا استاندارد بر روی دستگاه موجب جلوگیری از تعریق دست در هنگام استفاده از آن خواهد شد. این دستگاه به شکلی طراحی شده که کاملا ضد لرزش بوده و از انحراف در هنگام استفاده جلوگیری می کند.

طراحی استاندارد

این پایان کار نیست و ساخت پیچ گوشتی شارژی چکشی براشلس ۸۹۰۶ رونیکس به شکلی است که هنگام مواجهه با خطر یک سد قدرتمند بر دور بدنه ایجاد کرده و در اثر ضربات و سقوط احتمالی، آسیب‌ های حاصل به کاربر کاهش می یابد.

ویژگی های پیچ گوشتی شارژی 8906

پیچ گوشتی شارژی چکشی براشلس 8906 رونیکس به شما این امکان را می‌ دهد که از ویژگی ها و امکانات فوق العاده آن بتوانید بهره ببرید. این محصول ضد آب بوده و با عملکردی ایده آل در بلند مدت پاسخگوی نیازهای کاربران است. این محصول از رونیکس بسیار سبک بوده و با بدنه ارگونومی و استحکامی فوق العاده در دسترس شما قرار دارد. قابلیت تنظیم سرعت در سه حالت از جمله ویژگی های دیگر این محصول خواهند بود. به همراه مواردی که عنوان کردیم، سایر ویژگی های پیچ گوشتی ۸۹۰۶ رونیکس گزینه های زیر هستند.

ویژگی های پیچ گوشتی شارژی 8906

  • امکان تنظیم سرعت در سه حالت کم، متوسط و زیاد
  • قابلیت استفاده در طیف وسیعی از کاربری ها
  • مجهز شدن به گیربکس مستحکم فلزی
  • گزینه ای مناسب برای استفاده در شرایط صنعتی پرفشار
  • قابلیت توقف اتوماتیک پس از باز کردن پیچ و مهره
  • استفاده از روکش لاستیکی برای بالا بردن مقاومت و جلوگیری از تعریق در دست کاربر
  • طراحی ارگونومیک
  • مجهز شدن به چراغ led جهت کار در محیط های تاریک و برای روشن کردن سطح کار

 

نقش کلاچ الکترونیکی پیچ گوشتی 8906 رونیکس

پیچ گوشتی شارژی چکشی براشلس 8906 رونیکس به شما کمک می کند تا بتوانید سرعت دستگاه را به راحتی تنظیم کنید. با فشار دادن کلید الکترونیکی آن را فعال خواهید کرد.

چنانکه یک چراغ سبز دستگاه روشن شود، سرعت موتور بر روی ۱۸۰۰ ضربه در دقیقه و ۱۳۰۰ دور در دقیقه تنظیم شده است.

با روشن شدن دو چراغ سبز، سرعت موتور بر روی ۲۵۰۰ ضربه در دقیقه و 2000 دور در دقیقه تنظیم می شود.

اگر که چراغ سبز سوم روشن شود، این مقدار به ۳۳۰۰ ضربه در دقیقه و ۲۶۰۰ دور در دقیقه خواهد رسید.

قیمت و خرید پیچ گوشتی شارژی چکشی براشلس 8906 رونیکس

قیمت پیچ گوشتی شارژی چکشی براشلس 8906 رونیکس بسیار مناسب است. اگر به دنبال استفاده از پیچ گوشتی شارژی در کارگاه های صنعتی و یا مصارف خانگی هستید، خرید این محصول را به شما توصیه می کنیم.

ارسال دیدگاه