بررسی مشخصات دریل پیچ گوشتی شارژی 12 ولت 8012 رونیکس

blank

دریل پیچ گوشتی شارژی 12 ولت 8012 رونیکس مجهز به گیربکس دو سرعته و موتور قدرتمند شده است. این دریل پیچ گوشتی به واسطه طراحی منحصر به فردی که دارد، می‌ تواند در شرایط مختلف پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. رونیکس در ساخت این دریل پیچ گوشتی شرایطی را در نظر گرفته که به با وجود بهره مندی از موتور قدرتمند کمترین صدا از آن ایجاد می شود. دریل پیچ گوشتی ارائه شده توسط رونیکس بسیار خوش‌ دست بوده و با وزن یک کیلوگرمی به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید. در موقعیت های مختلف این محصول کوچک و قدرتمند نیازهای کاربران را پاسخ می دهد.

قیمت و خرید دریل پیچ گوشتی شارژی ۱۲ ولت ۸۰۱۲ رونیکس

نوع طراحی دریل پیچ گوشتی شارژی 12 ولت 8012 رونیکس

دریل پیچ گوشتی شارژی 12 ولت 8012 رونیکس با طراحی خاص روانه بازار می‌ شود. این محصول دارای طراحی ارگونومیک بوده و با وزن یک کیلوگرمی شما را یاری می کند تا بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید. بررسی نظرات کارشناسان نشان می‌ دهد که قدرت این دریل در مقایسه با اندازه و وزن آن به مراتب بیشتر است. این دریل پیچ گوشتی شارژی با بدنه‌ ای مقاوم در محیط های کاری مختلف می‌ تواند مورد استفاده قرار گیرد. رونیکس به خوبی توانسته است جهت کنترل آسان دستگاه دسته ارگونومیک و ضد لرزش آن را طراحی نماید. استفاده از بدنه با کیفیت موجب می‌ شود که کاربران جهت بهره گیری از دستگاه بتوانند تسلط کافی داشته باشند. فراموش نکنید که در طراحی و ساخت دریل پیچ گوشتی ۸۰۱۲ رونیکس از یک چراغ ال ای دی بر روی بدنه آن استفاده شده تا در محیط های تاریک به راحتی بتوانید مشغول به کار کردن با آن شوید.

مشخصات فنی دریل پیچ گوشتی رونیکس 8012

مشخصات فنی دریل پیچ گوشتی 8012 رونیکس را که بررسی می‌ کنیم متوجه می‌ شویم که یک ابزار شارژی کوچک با ویژگی های منحصر به فرد در دسترس شما قرار گرفته است. این دریل دارای موتور قدرتمند با ولتاژ ۱۲ ولت بوده و به واسطه گشتاور ۲۱ نیوتن متری که تولید می کند، کارایی بالایی خواهد داشت. این میزان گشتاور برای باز و بسته کردن پیچ کافی بوده و قدرت دستگاه را به بهترین شکل نمایان می‌ کند. استفاده از گیربکس دو سرعته با کیفیت ساخت مناسب نیز شرایطی را به وجود می‌ آورد که در حالت آزاد بتوان سرعت دستگاه را از ۰ تا ۴۰۰ دور در دقیقه و همچنین در محدوده ۰ تا ۱۵۰۰ دور در دقیقه در اختیار داشت.

مشخصات فنی دریل پیچ گوشتی رونیکس ۸۰۱۲

رونیکس برای ساخت دریل پیچ گوشتی 8012 از یک کلاچ با قابلیت تنظیم ۲۱ حالت نیز استفاده کرده است. این قابلیت که برای ساخت دریل در نظر گرفته شده شما را یاری می کند تا هنگام استفاده جهت پیچ کاری و سوراخ کاری به سطح اتصال دهنده کمترین آسیب را وارد نماید.

یکی دیگر از ویژگی های دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس ۸۰۱۲ بهره مندی از سه نظام است. به راحتی می توانید جهت تعویض انواع سری با هدف سوراخ کاری بر روی فلز و چوب اقدام نمایید. این محصول تا ۲۰ میلی متر در چوب و ۱۰ میلیمتر در فلز ظرفیت سوراخکاری دارد.

برای این که در شرایط مختلف از دریل پیچ گوشتی ۸۰۱۲ رونیکس استفاده کنید، کلید دیمر آن به ما قابلیت تنظیم در دو حالت مختلف را می دهد.

باطری دریل شارژی رونیکس 8012

رونیکس برای ساخت دریل پیچ گوشتی شارژی ۱۲ ولت ۸۰۱۲ تلاش کرده است از جدیدترین فناوری‌ ها و با کیفیت ترین قطعات کمک بگیرد. باتری لیتیوم بر روی دستگاه قرار گرفته که با عمر طولانی و کارایی بالا پاسخگوی نیازهای شما است. باتری لیتیوم‌ یون ۱۲ ولت که بر روی این دریل پیچ گوشتی قرار گرفته با ۱.۵ آمپر ساعت بهترین عملکرد را برای کاربران هنگام استفاده از آن تضمین خواهد کرد. فراموش نکنید که بهره گیری از فناوری فست شارژ نیز این امکان را می دهد که در مدت زمان کوتاهی بتوانید باتری دستگاه را مجددا شارژ نمایید. این قابلیت ها برای کار کردن مداوم به خوبی پاسخگوی نیازهای کاربران هستند.

ویژگی های دریل پیچ گوشتی 8012 رونیکس

ویژگی های دریل پیچ گوشتی 8012 رونیکس متنوع هستند. رونیکس این محصول خود را با یک موتور پرقدرت و با کارایی بالا روانه بازار می‌ کند. شرایطی که موجب می شود بازدهی به مراتب بهتری در مقایسه با سایر پیچ گوشتی های موجود در بازار هنگام استفاده از این محصول مشاهده نمایید. از دیگر ویژگی‌ های این دریل پیچ گوشتی می‌ توان موارد زیر را نام برد.

  • طراحی بی نظیر و وزن یک کیلوگرمی جهت استفاده در محیط های کاری مختلف
  • بهره مندی از کلاچ ۲۱ حالت با هدف جلوگیری از آسیب به سطح کار
  • مجهز شدن به سه نظام دو تکه اتوماتیک
  • بهره گیری از باتری ۱.۵ آمپر ساعت با هدف ارائه عملکرد ایده آل
  • مجهز شدن به کلید دیمر جهت تنظیم سرعت در دو حالت مختلف
  • دارای چراغ LED که در محیط های تاریک نیز امکان ادامه کار را فراهم می‌ کند
  • طراحی ارگونومیک دسته با قابلیت ضد لرزش و کمک به کاربر جهت تسلط هنگام کار
  • مجهز شدن به سیستم شارژر سریع

ویژگی های دریل پیچ گوشتی ۸۰۱۲ رونیکس

قیمت و خرید دریل پیچ گوشتی شارژی 12ولت 8012 رونیکس

قیمت دریل پیچ گوشتی شارژی 12ولت 8012 رونیکس بسیار منصفانه است. با وجود طراحی خاص و همچنین کیفیت بالای این دریل پیچ گوشتی می توانید با قیمت مناسب آن را خریداری کنید. برای خرید دریل پیچ گوشتی ۸۰۱۲ رونیکس سعی کنید از نمایندگی های معتبر و مجاز نیاز خود را درخواست نمایید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها
  1. blank
    حسین :
    8 ماه پیش

    بسیار عالی ممنون از توضیحات کاملتون