بررسی مشخصات دریل شارژی لیتیوم 8018 رونیکس

blank

دریل شارژی لیتیوم 8018 رونیکس دارای وزنی سبک و بدنه ای ارگونومیک و کوچک ولی دارای قدرتی قابل توجه است. این دریل شارژی قدرتمند کارایی بالایی دارد. از جمله این کارایی می ‌توان به عملکرد سه کاره دستگاه سوراخ کاری، پیچ کاری و سوراخ کاری چکشی اشاره کرد.

دریل شارژی لیتیوم 8018 رونیکس

مسلما تاکنون برای شما و کسانی که کابینت کار یا نجار هستند پیش آمده است که بخواهید کابینت ام دی اف یا شی دیگری را پیچ کاری یا سوراخ کاری کنید و با مشکل نبود پریز برق مواجه شده باشید. این دریل شارژی در واقع نسل جدیدی از این ابزار است که شما را بی نیاز از اتصال به سیم و یا کابل برق می ‌کند و دیگر نیازی به دسترسی به کابل برق ندارید.

اصلی ترین عامل تعیین کننده قدرت این دستگاه

باتری لیتیوم‌ یون ۱۸ ولت و 1.5 آمپر ساعتی است که دوام و قدرت بالایی دارد. این عملکرد توانمند بودن دریل را تضمین می کند.

این دستگاه دارای قابلیت شارژر سریع بوده و باطری آن در مدت زمان یک و نیم ساعت شارژ می شود.

ویژگی های دریل شارژی لیتیوم 8018 رونیکس

از جمله ویژگی های دریل شارژی رونیکس مدل 8018 سه نظام اتوماتیک با قابلیت ۱۰ میلی متری و با راست گرد و چپ گرد که برای فعالیت های مختلف با 2 دور تند و کند مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این محصول رونیکس دارای چراغ های ال ای دی است که به جهت سهولت کار و بهبود عملکرد آن در محیط های کم نور و تاریک از استفاده می ‌شود.

ویژگی های دریل شارژی لیتیوم 8018 رونیکس

دریل شارژی لیتیومی از کلید دیمر بهره می برد. این کلید بستگی به نوع فعالیت دریل دارد که آیا پیچ کاری است یا سوراخ کاری که با توجه به نوع کار به دو حالت تند و کند تنظیم می شود. وزن دریل ۱.۳کیلو گرم است و به همین خاطر باعث سهولت کار برای مصرف کننده می شود. ابعاد این دریل پیچ گوشتی ۲۴*۲۷*۹ سانتی متر است.

قدرت موتور دریل پیچ گوشتی 8018 به صورتی است که مجهز به ترکمتر ۲۱ حالته با قابلیت سه عملکرد پیچ کاری، سوراخ کاری و سوراخ کاری چکشی دقیق و کارآمدتر و فراهم نمودن گشتاوری تا حداکثر ۳۰ نیوتن متر که قدرتی عالی و عملکردی فوق العاده را ارائه می دهد. بیشترین استفاده از ترکمتر برای حالت باز و بست کردن پیچ می باشد.

دریل چکشی 8018 رونیکس دارای یک موتور قوی گیربکس دو سرعته با کیفیت و ساخت بالا که سرعت در حالت بی باری بین ۰تا ۱۳۵۰ دور در دقیقه و 0 تا ۴۰۰ در دقیقه است. با استفاده از کلید کنترل امکان کنترل سرعت گازی برحسب نیاز وجود دارد.

این دریل چکشی به راحتی قادر است که در بتن، فلز و چوب حفره هایی به عمق ۱۰،۱۰و۲۵ میلی متر ایجاد کند.

موارد استفاده از دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8018

از دریل پیچ گوشتی معمولا می توان در مصارف خانگی مثل سوراخ کردن دیوار به منظور نصب قاب عکس یا تابلو، سوراخ کردن سقف برای نصب پرده و حتی سوراخ کردن کاشی و سرامیک برای نصب لوازم حمام و دسشویی. نجاری، کابینت سازی ام دی اف و پروژه های سیم کشی برقی، لوله کشی و دکوراسیون استفاده کرد.

بدنه این دستگاه طوری طراحی شده که دیگر جایی برای نگرانی و سقوط از ارتفاع و ضربه ی احتمالی و آسیب رسیدن به دستگاه را نگذاشته است. طراحی و ارگونومیک این دریل که با پوشش لاستیک ضد ضربه ی آن مانع از هرگونه ضربه به دستگاه می شود. همچنین این دستگاه قابلیت خنک شدن سریع را دارد که باعث افزایش طول عمر این دستگاه می شود. علاوه بر این دارای ترمز الکترونیک بوده که به طول عمر دستگاه کمک فراوانی می کند.

قیمت و خرید دریل شارژی رونیکس مدل 8018

خرید دریل شارژی رونیکس مدل 8018

امروزه با توجه به نوسانات دلار قیمت این محصول هم به طبع دچار نوسانات شده است. قیمت میان رده و متوسط بازار این دریل شارژی باعث شده است که شما مخاطب عزیز بتوانید به راحتی از آن برای مصارف خانگی استفاده کنید. اقلام همراه این دریل یک کیف BMC همراه با یک جفت باتری ۱۸ ولت، شارژر و دفترچه راهنما رونیکس است. پیچ گوشتی شارژی رونیکس ۱۸۰۸ با گارانتی ۱۲ ماهه در بازار عرضه می شود.

ارسال دیدگاه