بررسی مشخصات فرز انگشتی شارژی براشلس 8908 رونیکس

blank

فرز انگشتی شارژی براشلس رونیکس 8908 ابزاری کوچک و در عین حال پرکاربرد در صنایع مختلف است. استفاده از این ابزار کمک می کند تا بتوانید برای تعمیرات بدنه اتومبیل ها، زنگ زدایی سطوح آهنی و فولادی و همچنین پولیش کاری سطوح مختلف از قابلیت های یک دستگاه کاربردی کمک بگیرید. علاوه بر این اگر به دنبال انجام کارهای ظریف در صنایع مختلف مانند جواهر سازی، طلا سازی و هنرهای چوبی هستید، فرز انگشتی می‌ تواند به‌ خوبی کمک حال شما باشد. رونیکس این محصول خود را با استحکام فوق العاده و قدرت بی نظیر طراحی کرده است. در موقعیت هایی که به منبع برق دسترسی مستقیم ندارید، می توانید روی کاربردهای فرز انگشتی ۸۹۰۸ رونیکس حساب ویژه ای باز کنید.

خرید فرز انگشتی شارژی براشلس رونیکس 8908

مشخصات فنی فرز انگشتی شارژی براشلس رونیکس 8908

بررسی مشخصات فنی فرز انگشتی شارژی براشلس رونیکس 8908 نشان می‌ دهد که این ابزار کاربردی و بی نظیر با استفاده از یک موتور بدون ذغال یا براشلس تولید شده است. موتور به کار رفته بر روی این ابزار از نسل جدید بوده و به واسطه بهره گیری از مدرن ترین فناوری ها خاصیت ضد آب دارد. با توجه به اینکه رونیکس برای ساخت محصولات خود از قطعات پیشرفته استفاده می کند، دوام و طول عمر بالایی از این فرز انگشتی مشاهده خواهید نمود.

علاوه بر این در ساخت فرز انگشتی شارژی براشلس رونیکس 8908 از آرمیچرهای مگنتی یا آهنربایی استفاده شده و با توجه به برد الکترونیکی مدرن آن می‌ توانید عملکرد شگفت انگیزی از این دستگاه مشاهده نمایید. از دیگر مشخصات فنی فرز انگشتی شارژی براشلس ۸۹۰۸ رونیکس می توان به موتور گیربکسی ۲۰ ولت DC اشاره نمود. این موتور قدرتمند به واسطه طراحی منحصر به فردی که دارد، قادر است ۲۰ هزار دور در دقیقه را در حالت آزاد ایجاد نماید. علاوه بر این چرخش سنگ سنباده این فرز انگشتی نیز با صفحات برشی به ۷۶ میلیمتر خواهد رسید. این پایان کار نیست و اگر از سنگ سنباده بر روی این فرز انگشتی استفاده کنید، تا قطر ۵۵ میلیمتر می توان به چرخش دستگاه دسترسی داشت.

مشخصات فنی فرز انگشتی شارژی 8908 رونیکس

در ساخت فرز انگشتی شارژی براشلس ۸۹۰۸ رونیکس با هدف ثابت نگه داشتن سنگ پولیش صفحات برش و سنباده از کولت ۶ میلیمتری استفاده شده است. باتری ۲۰ ولتی 2 تا ۴ آمپری این دستگاه از نوع لیتیوم-یون بوده و می توان بر روی تمام دستگاه های عرضه شده توسط رونیکس از آن استفاده نمود.

طراحی و بدنه

فرز انگشتی شارژی براشلس ۸۹۰۸ رونیکس به مانند سایر دستگاه های عرضه شده توسط این برند دارای طراحی ارگونومیک و خاص است. وزن ۱.۴۸ کیلوگرمی آن و ابعاد استانداردی که دارد، شما را یاری می کند تا بتوانید جهت جابجایی آن در مکان های مختلف و جاهایی که دسترسی محدود است از یک دستگاه بی نظیر کمک بگیرید. بر روی این دستگاه روکش لاستیکی قرار گرفته که در برابر ضربات احتمالی، مقاومت آن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. علاوه بر این با توجه به نوع استفاده از فرز براشلس ۸۹۰۸ از یک سوئیچ مقاوم و ضد غبار برای خاموش و روشن کردن این ابزار می توانید بهره ببرید.

سیستم ایمنی پیشرفته

رونیکس برای ساخت این دستگاه از سیستم ایمنی مدرن استفاده کرده است. در واقع هنگامی که قصد تعویض باتری را دارید، سیستم ایمنی این دستگاه به شکلی است که از حرکت ناگهانی جلوگیری خواهد نمود. به همین علت تا زمانی که کاربر دکمه روشن شدن را فشار ندهد، دستگاه فرز به هیچ عنوان پس از اتصال باتری حرکت نخواهد کرد. لازم به ذکر است بدانید که برای قسمت بدنه نیز رونیکس از استانداردهای جدید کمک گرفته و در هنگام سقوط از دست کاربر کمترین آسیب به دستگاه وارد می شود.

ویژگی های فرز انگشتی ۸۹۰۸ رونیکس

بررسی ویژگی های فرز انگشتی شارژی براشلس رونیکس 8908 نشان می‌ دهد که از یک دستگاه بی نظیر در شرایط کاری مختلف می توانید استفاده کنید. این دستگاه مجهز به گلوی بلند بوده تا کاربر بتواند در مکان‌ های دور از دسترس و تنگ به راحتی از آن استفاده نماید. یک سیستم ایمنی بی نظیر جهت تعویض باتری نیز بر روی دستگاه قرار دارد. بدنه فرز انگشتی رونیکس نیز به روکش لاستیکی مجهز بوده و در هنگام کارکرد کمترین لرزش به دست کاربر منتقل می شود. با توجه به استاندارد به کار رفته برای ساخت کولت، می‌ توان دقت بالایی را در هنگام استفاده از این ابزار مشاهده نمود. در کنار مواردی که عنوان کردیم، برخی از ویژگی های این دستگاه گزینه های زیر هستند.

  • بدنه‌ی ارگونومیک و تولید شده در سبک حرفه ای
  • استفاده از فناوری فست شارژ جهت شارژ باتری دستگاه
  • بهره مندی از آچارهای تعویض ابزار و کیف حمل آسان
  • دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش از شرکت رونیکس
  • قابلیت استفاده برای مصارف کارگاهی، خانگی و شخصی
  • بهره مندی از توان قدرت ۴ برابری در مقایسه با فرز با موتور ذغالی

شارژر فرز انگشتی رونیکس 8908

قیمت و خرید فرز انگشتی شارژی براشلس رونیکس 8908

قیمت فرز انگشتی شارژی براشلس رونیکس 8908 با وجود کیفیت بالایی که دارد، بسیار مناسب است. اگر به دنبال خرید فرز انگشتی شارژی براشلس رونیکس 8908 هستید، سعی کنید از نمایندگی های مجاز و فروشنده های معتبر نیاز خود را دریافت کنید.

 

ارسال دیدگاه