مشخصات کیت دو عددی دریل پیچ گوشتی و پیچ گوشتی چکشی شارژی رونیکس 8105K

مشخصات کیت دو عددی دریل پیچ گوشتی و پیچ گوشتی چکشی شارژی رونیکس 8105K

کیت دریل پیچ گوشتی و پیچ گوشتی چکشی شارژی 8105K رونیکس از جمله محصولات فوق العاده کاربردی بوده که در سری ۸۱ روانه بازار می‌ شود. این کیت از رونیکس را می‌ توان از جمله محصولات All In One در نظر گرفت. پیچ گوشتی چکشی شارژی 8104K و همچنین دریل پیچ گوشتی شارژی 8101K از محصولات برند رونیکس در یک کیف BMC به همراه دو باتری لیتیوم یون با ظرفیت ۲ آمپر ساعت در اختیار خریدار قرار گرفته می‌ شوند. رونیکس دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8101K را با طراحی منحصر به فرد، بدنه سبک و موتور قدرتمند در این کیت قرار داده است. علاوه بر این پیچ گوشتی شارژی 8104K که در این کیت دو عددی قرار دارد، برای صنعتگران و نصاب‌ ها می‌ تواند یک ابزار حرفه‌ ای و تخصصی عنوان شود.

شرح جزئیات 8105K رونیکس

کیت دو عددی دریل پیچ گوشتی و پیچ گوشتی چکشی شارژی 8105K رونیکس را می‌ توان از جمله ابزارآلات کاربردی برای استفاده کاربران در خانه و کارگاه‌ های صنعتی عنوان کرد. استفاده از دو ابزار شارژی تخصصی با قدرت بالا و عملکرد مناسب در این کیت موجب شده است تقاضا برای خرید آن افزایش یابد. این کیت دو عددی هر دو از یک استاندارد مشابه بهره‌ مند هستند. استفاده از موتور قدرتمند با حداکثر گشتاور مناسب و همچنین قابلیت عملکرد در صنایع مختلف برای سوراخ کاری، پیچ کاری و همچنین سوراخکاری چکشی را می‌ توان از جمله مشخصات این کیت دو عددی دانست.

مشخصات فنی دریل پیچ گوشتی و پیچ گوشتی چکشی شارژی رونیکس 8105K

مشخصات فنی دریل پیچ گوشتی و پیچ گوشتی چکشی شارژی رونیکس 8105K

بررسی مشخصات فنی دریل پیچ گوشتی و پیچ گوشتی چکشی شارژی رونیکس 8105K نشان می‌ دهد که یک محصول کامل می‌ توانید در اختیار داشته باشید. هر دو دستگاه قرار گرفته شده در این کیت می‌ توانند در حالت آزاد سرعت چرخش بالایی و در محدوده صفر تا ۴۰۰ دور در دقیقه ایجاد نمایند. علاوه بر این با توجه به فعالیت‌ های مختلف و نوع مواد، سرعت چرخش گیربکس این ابزار آلات بین صفر تا ۱۳۰۰ دور خواهد بود. رونیکس از یک ترکمتر برای ساخت این ابزارآلات کمک گرفته است. شرایطی که نشان می‌ دهد امکان پیچ کاری و سوراخ کاری با بالاترین کیفیت و همچنین کمترین آسیب به سطح کار فراهم می‌ شود.

از دیگر مشخصات فنی دریل پیچ گوشتی و پیچ گوشتی چکشی شارژی رونیکس مدل 8105K می‌ توان به گشتاور تولیدی ۲۸ نیوتون متری اشاره کرد. این محصولات با باتری توانمند و با یک فست شارژر در دسترس شما قرار گرفته‌ اند.

طراحی ابزار آلات کیت دریل پیچ گوشتی و پیچ گوشتی چکشی شارژی رونیکس 8105K

رونیکس به مانند سایر ابزارآلات خود تلاش کرده است که طراحی ابزار آلات این کیت را با بالاترین کیفیت انجام دهد. این محصولات با طراحی ارگونومیک شما را یاری می‌ کنند تا در ساعات کاری متمادی به راحتی بتوانید از آن ها بهره ببرید. علاوه بر این وزن ۱.۴۷ کیلوگرمی ابزارآلات موجود در این کیت دو عددی به شما کمک خواهند کرد تا برای جابجایی دستگاه‌ ها و استفاده در هر محیطی بتوانید از قابلیت‌ های آن ها کمک بگیرید.

یک بدنه محکم و ساختاری عالی در عین حال سبک به شما کمک می‌ کند تا کارایی خود را افزایش دهید.

ابزارگیر عالی و پیشرفته

بررسی قابلیت‌ های دریل پیچ گوشتی و پیچ گوشتی چکشی شارژی رونیکس 8105K نشان می‌ دهد که از یک ابزارگیر بی‌ نظیر بهره‌ مند شده است. این ابزارگیر از نوع شش گوش HEX بوده که با عملکرد پیشرفته و عالی می‌ تواند در اختیار شما قرار گیرد. دستگاه ارائه شده توسط رونیکس به گونه‌ ای طراحی شده است که کاربر می‌ تواند سری های پیچ گوشتی را به واسطه ابزارگیر تخصصی آن در سریع‌ ترین زمان و به سهولت تعویض کند.

باتری و شارژر کیت 8105K رونیکس

باتری و شارژر کیت 8105K رونیکس

رونیکس برای محصولات خود از باتری‌ های توانمند و با ظرفیت بالا استفاده می‌ کند. این ابزارآلات نیز با یک جفت باتری ۱۲ ولتی لیتیوم یونی در اختیار کاربران قرار می‌ گیرند. باتری ۲ آمپر ساعتی با طول عمر و کارایی بالا و همچنین با بهره‌ گیری از فناوری فست شارژ از عملکرد قابل قبولی برخوردار است. فراموش نکنید که بر روی تمام محصولات سری ۸۱ رونیکس می‌ توانید این باتری را قرار دهید.

ویژگی‌ های کیت دو عددی 8105K رونیکس

برای بررسی ویژگی‌ های کیت دو عددی 8105K رونیکس باید به صورت جداگانه هر کدام را در نظر بگیریم. به عنوان مثال دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی موجود در این کیت با قدرت بالا و راندمان بی‌ نظیر می‌ تواند در فعالیت‌ های مختلف عملکردی عالی داشته باشد. این محصول با طراحی ارگونومیک و با وزن ۱.۴۷ کیلوگرمی در ساعات طولانی به شما کمک می‌ کند تا مشغول به استفاده از آن شوید. از دیگر ویژگی‌ های دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی موجود در این کیت می‌ توان موارد زیر را نام برد.

  • بهره‌ مندی از دسته آنتی شوک و ارگونومیک
  • مجهز شدن به سیستم فست شارژ
  • مجهز شدن به چراغ LED برای استفاده در محیط کاری و روشن کردن سطح کار
  • بدنه‌ ای با روکش استاندارد از جنس لاستیک نرم
  • مجهز شدن به دو حالت سرعت برای مواقعی که نیاز به قدرت و سرعت بیشتری دارید
  • بهره‌ مندی از ترکمتر با قابلیت پیچ کاری سریع، سوراخ کاری چکشی و سوراخکاری دقیق

در طرف مقابل ویژگی‌ های پیچ گوشتی چکشی شارژی موجود در این کیت نیز متنوع هستند. از جمله این ویژگی‌ ها می‌ توان موارد زیر را نام برد.

  • دارای چراغ نشانگر میزان شارژ باتری
  • مجهز شدن به موتور توانمند با کارایی بالا
  • طراحی ارگونومیک با وزن کم و بدنه کوچک جهت استفاده در ساعات طولانی
  • مجهز شدن به ابزارگیر پیشرفته با عملکردی عالی
  • مجهز شدن به سیستم تعویض سری‌ های پیچ گوشتی که به سرعت و به آسانی می‌ توان آن ها را تعویض نمود

قیمت و خرید دریل پیچ گوشتی و پیچ گوشتی چکشی شارژی رونیکس 8105K

قیمت و خرید دریل پیچ گوشتی و پیچ گوشتی چکشی شارژی رونیکس 8105K

قیمت کیت دو عددی دریل پیچ گوشتی و پیچ گوشتی چکشی شارژی 8105K رونیکس با وجود قابلیت‌ های متنوعی که دارد بسیار مناسب است. برای خرید کیت دو عددی دریل پیچ گوشتی و پیچ گوشتی چکشی شارژی 8105K رونیکس سعی کنید نیاز خود را از فروشنده‌ های مجاز و معتبر دریافت نمایید.

ارسال دیدگاه