بررسی مشخصات فرز مینیاتوری شارژی ۳۴۲۰ رونیکس

بررسی مشخصات فرز مینیاتوری شارژی ۳۴۲۰ رونیکس

فرز مینیاتوری شارژی ۳۴۲۰ رونیکس یکی از ابزارآلات مناسب و کاربردی ارائه شده توسط این برند به شمار می‌ رود. اگر در حوزه هنرهای جواهرسازی، منبت کاری و همچنین صنایع چوب فعالیت می‌ کنید، برای ظریف کاری نیاز به فرزهای مینیاتوری خواهید داشت. این دستگاه‌ های کوچک و بسیار سبک به شما کمک می‌ کنند تا بتوانید برای افزایش تمرکز و مانور بر روی قطعه از قابلیت‌ های آن کمک بگیرید. محصول ارائه شده توسط رونیکس به واسطه طراحی استانداردی که دارد و با توجه به حجم مناسب، امکان جابجایی را در هر محیطی به کاربر خواهد داد. رونیکس این محصول خود را مجهز به موتور DC توانمند کرده که می‌ تواند در هر دقیقه ۱۸۰۰۰ دور ایجاد کند.

قیمت فرز مینیاتوری شارژی ۳۴۲۰ رونیکس نیز با وجود قابلیت‌ های مناسب و کیفیت بالایی که دارد منصفانه انتخاب شده است.

شرح جزئیات

شرح جزئیات

یکی از مهمترین ابزار برای هنرهایی مانند جواهرسازی و منبت کاری و جهت ظریف کاری آن ها، فرز مینیاتوری خواهد بود. در این میان لازم است که با هدف بالا بردن قدرت مانور کاربر، دستگاه‌ های کوچک و خوش دست را تولید کرد. رونیکس با درک نیازهای کاربران یک فرز مینیاتوری شارژی را با کیفیت بسیار بالا روانه بازار می‌ کند. این محصول با طراحی ارگونومیک و وزن بسیار کم شما را یاری خواهد کرد تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. علاوه بر این یک باتری توانمند با سرعت شارژ بالا بر روی فرز مینیاتوری قرار گرفته تا به راحتی بتوانید بدون استفاده از جریان مستقیم برق از دستگاه بهره ببرید.

نوع طراحی و کیفیت ساخت

فرز مینیاتوری شارژی ۳۴۲۰ رونیکس مانند سایر ابزارآلات ارائه شده توسط این برند دارای طراحی منحصر به فردی است. رونیکس این محصول خود را بسیار سبک تولید کرده و کاربران را یاری می‌ کند تا به راحتی بتوانند آن را جابجا کنند. طراحی ارگونومیک و وزن ۲۴۰ گرمی دستگاه موجب می‌ شود که یک محصول جمع و جور و کوچک را در اختیار داشته باشید. این فرز مینیاتوری به شکلی طراحی شده است که برای انجام کارهای بسیار دقیق و ظریف بتوانید از آن استفاده کنید. علاوه بر این بدنه مقاوم فرز مینیاتوری رونیکس نیز به شما اطمینان می‌ دهد که در هر شرایطی کیفیت خود را حفظ می‌ کند.

مشخصات فنی

مشخصات فنی

مشخصات فنی فرز مینیاتوری شارژی ۳۴۲۰ رونیکس در کنار کیفیت بالای ساخت آن هر کاربری را ترغیب می‌ کند تا روی به خرید آن بیاورد. یک موتور قدرتمند ۳.۶ ولت بر روی این ابزار قرار دارد. این موتور می‌ تواند در حالت آزاد محدوده ۵۰۰۰ الی ۱۸ هزار دور در دقیقه را ایجاد نماید. با توجه به این امر در طول عملیات کاری، بهترین عملکرد را از فرز مینیاتوری شارژی رونیکس دریافت خواهید کرد. یک ابزارگیر با ظرفیت‌ های مختلف نیز متناسب با متعلقات گوناگون بر روی این ابزار قرار دارد. این ابزارگیر دارای ظرفیت‌ های ۳.۲ میلیمتر، ۲.۴ میلیمتر و ۱.۶ میلیمتر است.

علاوه بر این رونیکس شرایط دیگری نیز در نظر گرفته تا محصولی کارآمد را روانه بازار نماید. یک دیمر الکترونیک با قابلیت تنظیم سرعت را بر روی دستگاه مشاهده می‌ کنیم. کاربر قادر است در محدوده ۵۰۰۰ الی ۱۸۰۰۰ دور در دقیقه سرعت دستگاه را متناسب با نیازی که دارد تعیین کند.

اگر به دنبال استفاده از فرز مینیاتوری شارژی در محیط‌ های کم نور و تاریک هستید، باید بدانید چراغ LED نصب شده بر روی این ابزار به بهترین شکل پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. این چراغ LED سطح کار را بسیار پرنور می‌ کند. به همین علت دقت کاربر هنگام فعالیت در محیط‌ های تاریک افزایش می‌ یابد.

باتری و شارژدهی

رونیکس برای این ابزار خود از یک باتری با ظرفیت ۱.۵ میلی آمپر ساعت استفاده کرده است. این باتری لیتیوم یون دوام بسیار بالایی داشته و شما را یاری خواهد کرد تا پس از شارژ کردن، مدت زمان زیادی بتوانید از آن استفاده کنید. برای فول شارژ شدن باتری این ابزار رونیکس، ۳ الی ۵ ساعت منتظر خواهید ماند. فراموش نکنید که رونیکس برای اینکه کاربران از میزان شارژ باتری آگاه شوند یک چراغ نشانگر را بر روی دستگاه قرار داده است.

ویژگی‌ های فرز مینیاتوری شارژی ۳۴۲۰ رونیکس

همانگونه که عنوان کردیم فرز مینیاتوری شارژی ۳۴۲۰ رونیکس از جمله ابزار آلات با کیفیت و کاربردی این برند به شمار می‌ رود. یک موتور قدرتمند DC بر روی محصول قرار دارد. این موتور کارآمد بسیار سبک بوده و برای انواع مختلف کاربری‌ ها می‌ تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. علاوه بر این سایر ویژگی‌ های محصول ارائه شده توسط رونیکس گزینه‌ های زیر هستند.

  • قابلیت تنظیم سرعت بر اساس نیاز کاربر بین ۵۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ دور در دقیقه
  • مجهز به ابزارگیر جهت استفاده از ابزارهای مختلف
  • بهره‌ گیری از نشانگر میزان شارژ
  • مجهز شدن به چراغ LED جهت استفاده در محیط‌ های تاریک
  • بدنه‌ ای کاملا مقاوم و وزن سبک
  • دارای قفل کن شفت جهت تعویض آسان و سریع ابزار
  • بهره‌ مندی از باتری با ظرفیت مناسب

قیمت و خرید فرز مینیاتوری شارژی ۳۴۲۰ رونیکس

قیمت و خرید فرز مینیاتوری شارژی ۳۴۲۰ رونیکس

قیمت فرز مینیاتوری شارژی ۳۴۲۰ رونیکس به مانند سایر ابزار آلات ارائه شده توسط این برند بسیار مناسب انتخاب شده است. با توجه به اینکه فروشگاه‌ های مختلفی این محصول را در اختیار شما قرار می‌ دهد، سعی کنید برای دریافت قیمت به سراغ نمایندگی‌ های مجاز محصولات این برند بروید. خرید فرز مینیاتوری شارژی ۳۴۲۰ رونیکس این امکان را می‌ دهد تا برای ظریف کاری در زمینه‌ های مختلف بتوانید از دستگاهی کارآمد استفاده نمایید.

ارسال دیدگاه