بررسی مشخصات کیت فرز مینیاتوری شارژی 8102K رونیکس

بررسی مشخصات کیت فرز مینیاتوری شارژی 8102K رونیکس

فرز مینیاتوری شارژی 8102K رونیکس از دیگر محصولات ارائه شده توسط این برند محبوب بوده که کاربرد فراوانی در محیط‌ های مختلف دارد. علاوه بر اینکه این فرز دارای ویژگی‌ های مناسبی است، بدون نیاز به سیم نیز در هر شرایطی می‌ توان از آن استفاده کرد. طراحی این فرز شارژی به گونه ای صورت گرفته که جابجایی آن به آسان‌ ترین شکل ممکن صورت می‌ پذیرد. این فرز مینیاتوری مجهز به موتور ۱۲ ولت توانمند شده و از جمله اعضای خانواده سری ۸۱ به شمار می‌ رود. به راحتی می‌ توانید از ۶ حالت مختلف سرعت این فرز مینیاتوری در محدوده‌ ۵۰۰۰ تا ۲۵000 دور در دقیقه استفاده کنید.

قیمت فرز مینیاتوری شارژی 8102K رونیکس با وجود توان بالا و کارایی ایده آلی که دارد بسیار مناسب است. این فرز مینیاتوری به شکلی طراحی شده است که گیربکس و شفت، بدون واسطه به کولت یا ابزارگیر در آن متصل شده‌ اند. امکان تعویض آسان متعلقات را می توان از دیگر ویژگی‌ های این محصول ارائه شده توسط رونیکس دانست. یک نمایشگر LED دیجیتال بر روی فرز قرار گرفته است که برای آگاهی از دور سرعت دستگاه اطلاعات لازم را از روی آن به دست آورید.

شرح جزئیات

شرح جزئیات

فرز مینیاتوری 8102K رونیکس را می‌ توان از جمله مهمترین ابزار ارائه شده برای هنرهای مختلف و ظریف کاری در نظر گرفت. این روزها در صنایع چوب و جواهرسازی کاربرد فرز‌های مینیاتوری به شدت احساس می‌ شود. دستگاه کوچک ارائه شده توسط رونیکس بسیار خوش دست بوده و بر روی سطح کار، امکان مانور را با قدرت بیشتر فراهم خواهد نمود. کاربران حرفه‌ ای می‌ توانند با خرید فرز مینیاتوری 8102K رونیکس از یک محصول کامل بهره ببرند.

نوع طراحی و ساخت

نوع طراحی و ساخت فرز مینیاتوری شارژی 8102K رونیکس به شکلی صورت گرفته است که با بدنه ارگونومیک پاسخگوی نیازهای شما در هر شرایطی خواهد بود. این فرز بسیار سبک وزن بوده و با وزن ۱.۱۸ کیلوگرم شما را یاری می‌ کند تا به راحتی بتوانید آن را جابجا نمایید. بدنه جمع و جور و همچنین طراحی استاندارد این فرز مینیاتوری کارایی شما را نیز به میزان قابل توجهی بالاتر می‌ برد. متناسب با کارهای مختلف هنری و مکان‌ هایی که دقت و ظرافت حرف اول را می‌ زند، می‌ توانید از این فرز بهره‌ مند شوید.

مشخصات فنی

مشخصات فنی فرز مینیاتوری شارژی 8102K رونیکس را که مرور می‌ کنیم، متوجه می‌ شویم به مانند سایر محصولات این برند از عملکردی قابل قبول بهره خواهد برد. یک موتور قدرتمند ۱۲ ولت DC بر روی این فرز مینیاتوری قرار گرفته است. سرعتی که توسط این موتور توانمند در حالت آزاد ایجاد می‌ شود بالغ بر ۲۵۰۰۰ دور در دقیقه خواهد بود. شرایطی که کمک می‌ کند کارایی دستگاه به میزان قابل توجهی افزایش یابد. در این بین یک دیمر با قابلیت تنظیم سرعت در ۶ حالت متفاوت نیز بر روی فرز مینیاتوری شاهد هستیم. در محدوده ۵۰۰۰ دور تا ۲۵000 دور در دقیقه قادر به تنظیم سرعت متناسب با نیاز خود خواهید بود.

ابزارگیر حرفه‌ ای

ابزارگیر حرفه‌ ای

فرز مینیاتوری شارژی 8102K به شکلی طراحی شده است که می‌ توان به صورت حرفه‌ ای آن را بر روی یک ابزارگیر یا کلت متصل کرد. شفت را بدون واسطه و گیربکس می‌ توانید به راحتی به ابزارگیر متصل نمایید. شرایطی که کمک خواهد کرد هنگام کار با این دستگاه بتوانید کارایی و راندمان بالاتری را مشاهده کنید.

از دیگر ویژگی‌ های فرز مینیاتوری شارژی 8102K می‌ توان به بهره‌ گیری از قفل شفت اشاره نمود. با ثابت نگه داشتن متعلقات و همچنین تعویض سریع و آسان آن ها راندمان فعالیت بالاتر می‌ رود. این پایان کار نیست و قفل شفت شما را یاری می‌ کند تا ایمنی خود را هنگام استفاده از دستگاه بالاتر ببرید.

ویژگی‌ های فرز مینیاتوری شارژی 8102K رونیکس

ویژگی‌ های فرز مینیاتوری شارژی 8102K رونیکس متنوع هستند. رونیکس این محصول خود را با موتور ۱۲ ولت قدرتمند به بازار عرضه می‌ کند. کارایی بالا با وجود وزن کم را از دیگر ویژگی‌ های این دستگاه می‌ توان عنوان نمود. علاوه بر این مجهز شدن به ابزارگیر ۳.۲ میلیمتری نیز کمک کرده است که بتوان از متعلقات مختلف بر روی این دستگاه استفاده کرد. سایر ویژگی‌ های فرز مینیاتوری رونیکس موارد زیر به شمار می‌ روند.

  • بهره‌ مندی از سیستم شارژ سریع
  • مجهز شدن به سیستم قفل کننده ابزارگیر
  • قابلیت تعویض لوازم جانبی با سرعت بالا و به سهولت
  • ایمنی بالای دستگاه
  • امکان تنظیم سرعت در ۶ حالت مختلف
  • مجهز شدن به چراغ LED جهت استفاده در محیط‌ های تاریک و روشن کردن سطح کار
  • دارای نمایشگر LED جهت تنظیم آسان سرعت
  • طراحی ارگونومیک و جمع و جور که هنگام استفاده طولانی مدت موجب راحتی کاربر می‌ شود

قیمت و خرید فرز مینیاتوری شارژی 8102K رونیکس

قیمت و خرید فرز مینیاتوری شارژی 8102K رونیکس

قیمت فرز مینیاتوری شارژی 8102K رونیکس مانند سایر ابزارآلاتی که توسط این برند عرضه می‌ شوند مناسب است. اگر قصد خرید فرز مینیاتوری شارژی 8102K رونیکس را دارید، سعی کنید از نمایندگی‌ های مجاز و فروشگاه‌ های معتبر نیاز خود را برطرف کنید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها
  1. blank
    Negar :
    8 ماه پیش

    من همسرم شغلشون فنیه و عاشق ابراز آلات هستن همیشه از این فروشگاه براشون هدیه میگیرم و فوقالعاده راضی هستم

  2. blank
    فاطمه علی زاده :
    8 ماه پیش

    بسیار عالی

  3. blank
    نازنین میرزایی :
    8 ماه پیش

    عالی👌🏻