ویژگی و زمینه های کاربرد فرز سنگ بری

ویژگی و زمینه های کاربرد فرز سنگ بری

فرز سنگ بری در برش های سنگ های بزرگ به سنگ های کوچک استفاده می شود. این فرزها انواع مختلفی دارند.

تعریف فرز سنگ بری

دستگاه های فرز سنگ بری، تبدیل سنگ های چند تنی به برش های کوچک و مربعی در معدن را انجام می دهند. این دستگاه های فرز سنگ بری با گذر زمان پیشرفته شده اند و شرکت های تولید کننده این دستگاه ها همیشه به دنبال عملکرد بهتر و کیفیت بالای فرز سنگ بری هستند. این دستگاه ها با توجه به جنس سنگ قادر هستند برش های نازک به ضخامت های 1 سانتی متری یاحتی برش های ضخیم تر را نیز انجام دهند. صفحه برش بزرگ، تیغه، سیم، صفحه الماسی و گیوتین دستگاه هایی هستند که به سنگ بری اختصاص داده شده اند.

صفحه های الماس فرز سنگ بری

صفحه های الماس بر روی دستگاه های بزرگ صفحه برش نصب می شوند. امروزه بزرگترین صفحه الماس دارای قطر 3.50 متر است. این صفحه ها از یک ورق فولادی دایره ای شکل تشکیل شده اند که حاشیه آن، دارای تیغ هایی با فاصله منظم است. ورق استاندارد ساخته شده از فولاد با کیفیت بالا که تحت عملیات حرارتی قرار گرفته است تا پایداری و مقاومت آن در برابر سایش را تضمین کند. مثل همیشه این برش با آب فراوان انجام می شود. توجه: بلوک های باریک سریع‌تر برش داده می‌شوند اما دوام کمتری دارند. بلوک های بزرگ‌تر کندتر برش داده می‌شوند اما ماندگاری بیشتری دارند. این صرفاً به این دلیل است که بخش باریک‌تر مقاومت کمتری در برابر ابزار ها دارد. اما در هر صورت، بیش از جنس مواد به کار رفته در تیغه ها هستند که تاثیر مستقیمی برسرعت برش و عمر تیغه دارد.

ویژگی و زمینه های کاربرد فرز سنگ بری

صفحه بزرگ برند GILBERT

اگر سرعت چرخش صفحه همیشه یکسان باشد، سرعت پیشروی قابل تنظیم است و توسط کاربر با توجه به ضخامت اره و یا سختی مواد تنظیم می شود. هنگامی که برش سنگ به طور کامل انجام می پذیرد، جریان آب قطع نمی شود. در این روش صفحه برش به طور مرتب با فاصله زمانی تنظیم شده عمل می کند و بلوک های بزرگ را برش می دهد. صفحه های بزرگ در مقایسه با دیگر صفحه ها دارای معایب متعددی هستند. این فرز سنگ بری دارای سر و صدای قابل توجهی هست که موقع برش دادن سنگ ها ایجاد می کند. که این سر و صدا به خصوص در صورت سفت کردن ایجاد می شود. یعنی وقتی تیغه ها در صفحه های برش باعث سایش زیاد سنگ می شود که به اصطلاح موجب زوزه کشیدن صفحه می شود.

صفحه فرز الماس

صفحه برش الماس فرز سنگ بری دستگاهی است که حداقل به دو صفحه، مجهز است. اولین صفحه بزرگ برش عمودی را انجام می دهد و دیگری صفحه افقی است که با قطر کمتر ظریف ترین برش ها را انجام می دهد. بنابراین هدف این دستگاه برش دادن نوارهای سنگی نازکی هستند که در طول سنگ های بزرگ کشیده شده اند.

blank

فرز سنگ بری

بلوک های استخراج شده از معادن بزرگ فرز سنگ بری هستند. برای برش به منظور تبدیل به محصولات نهایی، ابتدا توسط انواع مختلف تجهیزات باید برش داده شوند. هدف از این برش ها: برش های نازک برای آماده سازی برای ساخت سنگ فرش و دیوارپوش است. برش های ضخیم در مجسمه سازی استفاده می شوند. فرزهای سنگ بری در اندازه های دلخواه و مفید، بلوک های سنگی را برای استفاده آماده می کنند.

زمینه های کاربرد فرز سنگ چیست؟

دستگاه برش بریتاس برای حفاظت از محیط زیست خوب است، که دارای راندمان بالا در فرآیند برش مکانیکی، استفاده موثر از سنگ های کوچک و هزینه تولید پایین است. همچنین به طور موثر کارایی برش صفحه را بهبود می بخشد. علاوه بر این، فرز سنگ بری از مجموعه ای از تیغه های برش، میز سنگ برش، صفحه راهنمای تعیین موقعیت و یک قاب تشکیل شده است. بنابراین زمینه کاربرد فرز سنگ بری بسیار گسترده است. دستگاه برش NSstone مناسب برای برش خشک و تراش انواع سنگ، مصالح ساختمانی، کاشی و سرامیک و گرانیت سنگ می باشد. فرز سنگ بری برای سنگ مرمر، سیمان تخته، آجر قرمز، آجر نسوز و … در دکوراسیون منزل از ضروریات است.

زمینه های کاربرد فرز سنگ چیست؟

چه نوع سنگی را می توان با سنگ فرز تراش داد؟

دستگاه فرز سنگ بری می تواند سنگ هایی با ابعاد مختلف را برش داده و سنگ های کمتر از 1 متر مکعب را پردازش کند. همچنین می تواند ضایعات را به وسیله مورد استفاده تبدیل کند و منابع سنگی را تا حد زیادی ذخیره کند. فرز برش سنگ NS نیز برای حفاظت از محیط زیست مفید است. می توان از آن برای برش انواع سنگ ها استفاده کرد. سنگ به صورت مکانیکی برش و پردازش می شود چون راندمان پردازش بالا است. علاوه بر این، استفاده موثر از مصالح سنگی کوچک باعث کاهش هزینه تولید می شود.

ویژگی های اصلی فرز سنگ:

از ویژگی های اصلی فرز سنگ بری می توان به شفت اصلی دارای ثبات در حال اجرا و عمر طولانی آن اشاره نمود. کارکرد تجهیزات ماشین آلات سنگ آسان است، شفت اصلی به چپ و راست حرکت می کند و نیازی به قرار دادن سنگ زیاد نیست. دستگاه برش سنگ NS دارای درجه بالایی از اجرا است، که کنترل دستی و نیمه اتوماتیک را اتخاذ می کند. این فرز سنگ کاربردهای بسیار متنوعی دارد و عمدتاً برای برش گرانیت، مرمر و … استفاده می شود.

ویژگی های اصلی فرز سنگ:

درباره فرز سنگ بری گروه باندونگ

دستگاه فرز سنگ بری lQSQ-2200، راندمان کاری بالا، برش سنگ ترکیبی نوع lBridge PLC-400/600. فرز سنگ بری ترکیبی می تواند، از برش تک تراشه یا چند تراشه با اندازه های مختلف برای برش استفاده کند. فرز برش یکپارچه بریجستون (YTQQ 500): تقسیم بندی ریل راهنمای خطی، زاویه چرخش، چرخش 90 درجه، زاویه کار عمودی را انجام می دهد. فرز برش اتوماتیک lLXM-16/20: برای صیقل دادن اسلب های گرانیتی و اسلب های نازک مناسب است. از جدیدترین مدل فرز سنگبری تمام اتوماتیک است.

فرز سنگ بری NS دارای سیستم ریل راهنمای مستقل است و فلایویل به ریل راهنما به بالا و پایین هدایت می شود. فلایویل به طور پایدار کار می کند، بنابراین عمر مفید دستگاه را تضمین می کند. دستگاه فرز سنگ بری lPLC-1200 نوار شکل ویژه کنترل شده توسط سیستم: فرز سنگبری بوتاش یک دستگاه برش خط ویژه به شکل تک بازوی کنترل شده توسط کامپیوتر است که به طور ویژه برای شکل دهی خاص طراحی شده است. فرز سنگ بری پخ زن lMBJ-10D / ماشین پخ. فرز سنگبری پخ زن MBJ-100 از یک ریل کشویی کامپوزیت غوطه‌ور در روغن برای افزایش طول عمر دستگاه استفاده می‌کند.

ارسال دیدگاه