بررسی مشخصات بلوور شارژی رونیکس مدل 8922, خزان روب رونیکس

بررسی مشخصات بلوور شارژی رونیکس مدل 8922, خزان روب رونیکس

بلوور شارژی یا خزان روب رونیکس از جمله دستگاه هایی به شمار می رود که برای پاکسازی و تمیز کردن ابزار آلات می‌ تواند مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه مکنده و دمنده با قدرت بالایی که دارد، قادر به دمیدن بر روی برف ها و همچنین جمع کردن برگ درختان نیز خواهد بود. بلوور شارژی رونیکس مدل 8922 از دستگاه های مجهز به شمار می رود. این دستگاه با استفاده از موتور قدرتمند ۲۰ ولتی و با سرعت بالا قادر است که در سریعترین زمان حجم زیادی از برگ درختان را جمع کند. علاوه بر این ساخت دستگاه بلوور شارژی رونیکس مدل 8922 به گونه‌ ای انجام گرفته است که دارای طراحی ارگونومیک بوده و به راحتی می‌ توان از آن استفاده نمود.

خرید بلوور شارژی رونیکس مدل 8922

نوع طراحی خزان روب رونیکس مدل 8922

در گام نخست به بررسی نوع ساخت بلوور شارژی رونیکس مدل 8922 می پردازیم. این دستگاه با طراحی مناسب به کاربر کمک می کند تا به راحتی بتواند آن را در مکان های مختلف جابجا نماید. علاوه بر این دسته ارگونومیک خزان روب رونیکس نیز مجهز به یک روکش لاستیکی منعطف بوده و در هر محیط کاری از لرزش درون دست جلوگیری خواهد نمود. این روکش لاستیکی علاوه بر این ضد تعریق بوده و در استفاده بلند مدت هیچگونه مشکلی برای کاربر به وجود نخواهد آورد.

مشخصات فنی بلوور شارژی ۸۹۲۲

بررسی مشخصات فنی بلوور شارژی ۸۹۲۲ رونیکس نشان می‌ دهد که این دستگاه مجهز به یک موتور ۲۰ ولت شده است. علاوه بر این دستگاه عرضه شده توسط رونیکس قادر به تولید سرعتی بالغ بر ۱۵ هزار دور در دقیقه بوده که برای استفاده در شرایط محیطی مختلف عملکردی ایده آل نشان خواهد داد.

مشخصات فنی بلوور شارژی

این دستگاه با ایجاد جریان هوای ۴۵ متر بر ثانیه ای کمک خواهد کرد تا حجم زیادی از آلودگی ها را بر روی ابزار آلات در تمامی مختلف بتوانید برطرف کنید.

از دیگر مشخصات فنی دستگاه می توان به سرعت چرخش بالای آن در حالت آزاد اشاره نمود. این سرعت در حالت آزاد حداقل ۱۰0۰۰ دور در دقیقه است.

وزن دستگاه ۲.۲ کیلوگرم بوده و از جمله تجهیزات سبک که به شمار می رود. فن قرار گرفته شده بر روی بلوور شارژی رونیکس نیز با حداکثر جریان خروجی مناسب قادر است در هر دقیقه ۱۱ متر مکعب باد ایجاد کند.

باطری قرار گرفته شده بر روی خزان روب رونیکس مدل 8922 نیز با ظرفیت ۴ آمپر ساعت به شما کمک خواهد کرد که بر روی تمام محصولات سری ۸۹ از برند رونیکس بتوانید از آن کمک بگیرید.

ویژگی های خزان روب رونیکس مدل 8922

با خرید خزان روب رونیکس مدل 8922 می‌ توانید از یک دستگاه با ویژگی های منحصر به فرد بهره ببرید. این دستگاه برای دمیدن گرد و غبار و پاک کردن دستگاه ها در صنایع مختلف کاربرد خود را به خوبی نشان می‌ دهد. علاوه بر این اگر به دنبال جمع کردن برگ ها هستید، به راحت ترین شکل ممکن می توانید از این بلوور شارژی استفاده کنید.

ویژگی های خزان روب رونیکس مدل 8922

برای دمیدن بر روی برف نیز خزان روب شارژی رونیکس مدل 8922 انتخابی ایده‌ آل خواهد بود. مواردی که عنوان کردیم تنها بخشی از ویژگی های خزان روب رونیکس مدل 8922 هستند. از دیگر ویژگی‌ های این محصول می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مجهز شدن به باتری قدرتمند و قابلیت عملکرد در مدت زمان طولانی
  • استفاده از یک موتور قدرتمند جهت تولید هوا با سرعت زیاد
  • بهره گیری از قابلیت تنظیم سرعت برای استفاده در شرایط مختلف
  • طراحی و ساخت استاندارد
  • بهره گیری از بدنه ارگونومیک و کوچک جهت کاهش لرزش
  • استفاده از روکش لاستیکی با خاصیت ضد تعریق

به همراه مواردی که بیان کردیم می توان بهره گیری از نازل بلند برای پاک کردن تجهیزات و ماشین آلات مختلف را نیز نام برد. این دستگاه دارای باتری لیتیومی بوده و با پشتیبانی از فناوری فست شارژ در سریع ترین زمان می توان باتری آن را شارژ نمود.

قیمت و خرید بلوور شارژی رونیکس مدل 8922

قیمت بلوور شارژی رونیکس مدل 8922 با وجود کیفیت ساخت بالایی که دارد، بسیار مناسب است. اگر به دنبال خرید دستگاهی برای جمع آوری سریع برگ ها هستید و یا قصد دارید گرد و غبار را از روی ماشین آلات و دستگاه های مختلف پاک کنید، توصیه ما به شما خرید خزان روب رونیکس مدل 8922 خواهد بود. سعی کنید خرید خود را از فروشگاه های مجاز و نمایندگی های فروش محصولات این برند انجام دهید.

ارسال دیدگاه