بررسی مشخصات جارو شارژی کامپکت 8640 رونیکس

بررسی مشخصات جارو شارژی کامپکت 8640 رونیکس

جارو شارژی کامپکت 8640 رونیکس از محصولات قدرتمند ارائه شده توسط این برند بوده که دمندگی و مکندگی فوق العاده بالایی دارد. این محصول ارائه شده توسط رونیکس را می‌ توان جهت جمع آوری ذرات خشک و تر مورد استفاده قرار داد. با توجه به نوع طراحی و ساخت این جارو شارژی، برای کاربری‌ های مختلف مانند کاربردهای روزمره خانگی، نجاری و نظافت اتومبیل می‌ توان از آن استفاده نمود. رونیکس برای ساخت این محصول خود از جدیدترین فناوری‌ ها کمک گرفته است. به عنوان مثال در این جارو شارژی ۱۵ لیتری یک فیلتر HEPA قرار گرفته که قابلیت شستشو دارد. این پایان کار نیست و در این ابزار کارآمد و شارژی، نرخ جریان هوا ۲۰ لیتر بر ثانیه است. قیمت جارو شارژی کامپکت ۱۵ لیتری ۸۶۴۰ رونیکس با وجود کیفیت و کاربرد بالایی که دارد بسیار مناسب است.

شرح جزئیات

جارو شارژی کامپکت 8640 رونیکس از محصولات قابل حمل و چرخدار بوده که برای تمیزکاری سطوح مختلف می‌ تواند مورد استفاده قرار گیرد. اگر به دنبال غبار زدایی سطوح خشک هستید و قصد دارید از یک جارو شارژی برای تمیزکاری سطوح تر در فضاهای مختلف استفاده کنید، خرید این محصول را توصیه می‌ کنیم. این پایان کار نیست و محصول ارائه شده توسط رونیکس قدرت دمندگی بالایی نیز دارد. طراحی ارگونومیک بهره‌ مندی از موتور توانمند و مجهز شدن به فیلتر HEPA از جمله مشخصات بارز محصول ارائه شده توسط رونیکس به شمار می‌ روند. مطابق با انتظار کاربران می‌ توان عملکردهای متفاوتی از این جارو شارژی با قدرت تطبیق بالا مشاهده کرد.

نوع طراحی و کیفیت بدنه

طراحی و ساخت جارو شارژی کامپکت ۸۶۴۰ رونیکس به بهترین شکل صورت گرفته است. رونیکس این محصول خود را به مانند سایر ابزار آلات با طراحی فوق العاده و قدرت بالا روانه بازار می‌ کند. یک بدنه ارگونومیک با طراحی مناسب و با وزن تنها ۴.۲۷ کیلوگرم نشان می‌ دهد که از نظر ساخت با محصولی ایده آل مواجه هستید. با توجه به نوع طراحی و ساخت جارو شارژی 8640 رونیکس و به واسطه چرخدار بودن، به راحتی می‌ توان آن را جابجا کرد.

برای جمع آوری گرد و غبار یک مخزن با حجم مناسب بر روی جارو شارژی قرار گرفته است. مخزن ۱۵ لیتری که پس از هر بار استفاده باید آن را شست و شو دهید عملکرد ایده آلی را ارائه می‌ دهد.

بررسی مشخصات فنی

بررسی مشخصات فنی

بررسی مشخصات فنی جارو شارژی کامپکت 8640 رونیکس نیز بیان می‌ کند با محصولی ایده‌ آل سر و کار داریم. رونیکس این محصول خود را با یک موتور پرقدرت روانه بازار کرده است. این موتور قدرتمند با ولتاژ ۲۰ ولت DC و با قابلیت مکندگی و دمندگی برای مصارف مختلف در بازار عرضه می شود. محصول ارائه شده توسط رونیکس با توان ۱۵۰ وات از عملکرد ایده آلی برخوردار است.

از دیگر مشخصات فنی جارو شارژی کامپکت ۸۶۴۰ رونیکس می‌ توان به بهره‌ مندی از فن توانمند اشاره کرد. این فن می‌ تواند به میزان ۲۰ لیتر بر ثانیه نرخ جریان هوا ایجاد نماید. علاوه بر این فشار مکش دستگاه نیز ۱۰ کیلو پاسکال بوده که در شرایط مختلف پاسخگوی نیازهای کاربران است.

با بررسی مشخصات فنی جارو شارژی ۸۶۴۰ متوجه می‌ شویم که یک باتری ۲۰ ولت از نوع لیتیوم یون نیز بر روی آن قرار گرفته است. باتری دستگاه ۲ آمپر ساعت ظرفیت دارد. رونیکس با طراحی خلاقانه این جارو شارژی شرایطی در نظر گرفته که یک درپوش پلاستیکی بر روی باتری قرار می‌ گیرد. به همین علت هنگام استفاده به هیچ عنوان آب به درون قسمت باتری نفوذ نمی‌ کند. از ویژگی‌ های دیگر باتری جارو شارژی کامپکت ۸۶۴۰ رونیکس می‌ توان به قابلیت استفاده بر روی تمام محصولات سری ۸۶ این برند اشاره نمود.

یک فیلتر HEPA با قابلیت شستشو بر روی این دستگاه قرار گرفته است. این فیلتر که موثرترین محصول موجود در بازار بوده، می‌ تواند ذرات 0.3 میکرونی را به خوبی جذب نماید. علاوه بر این فیلتر اسفنجی قرار گرفته شده بر روی دستگاه نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. بهره‌ گیری از این دو فیلتر سبب شده‌ است که علاوه بر بهبود عملکرد دستگاه، طول عمر آن نیز به میزان قابل توجهی بالاتر رود.

ویژگی‌ های جارو شارژی کامپکت ۸۶۴۰ رونیکس

با بررسی ویژگی‌ های جارو شارژی 8640 رونیکس متوجه می‌ شویم که یک محصول کامل از هر نظر در اختیار خواهیم داشت. این جارو با توجه به نوع طراحی که دارد به راحتی قابل حمل و نقل است. علاوه بر این قابلیت نظافت سطوح خشک و مرطوب را می‌ توان از جمله ویژگی‌ های دیگر این جارو شارژی در نظر گرفت. قدرت مکش بی‌ نظیر جارو شارژی کامپکت ۸۶۴۰ رونیکس به شکلی است که تمام آلودگی و گرد و غبارهای خشک و تر را می‌ تواند جمع آوری نماید. علاوه بر این از دیگر ویژگی‌ های این محصول می‌ توان موارد زیر را نام برد.

  • طراحی ارگونومیک با بدنه مقاوم
  • مجهز شدن به موتور قدرتمند ۱۵۰ واتی
  • بهره‌ مندی از مخزن ۱۵ لیتری برای جمع آوری حجم زیاد گرد و غبار
  • درپوش پلاستیکی جهت جلوگیری از نفوذ آب به قسمت باتری
  • گزینه ای ایده‌ آل برای استفاده روزمره خانگی، نجاری و همچنین نظافت اتومبیل

قیمت و خرید جارو شارژی کامپکت 8640 رونیکس

قیمت و خرید جارو شارژی کامپکت 8640 رونیکس

قیمت جارو شارژی 8640 رونیکس را سعی کنید از فروشگاه‌ های مجاز به دست آورید. علاوه بر این اگر قصد خرید جارو شارژی کامپکت ۸۶۴۰ رونیکس را دارید، از نمایندگی‌ های مجاز نیاز خود را درخواست نمایید. این محصول برای استفاده در شرایط مختلف می‌ تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه ها
  1. blank
    فاطمه عرب جعفری :
    8 ماه پیش

    واقعا عالیه و مهترین نکتشم کاربردی یودنشه ک هم واسه خونه استفاده میشه هم محل کار و ماشین👌

  2. blank
    Arash :
    5 ماه پیش

    با سلام به شما و سایت خوبتون .فقط ممنون میشم بفرمایید که این مدل از جارویی شارژیی آیا تونایی کشیدن آب رو دارد یا خیر ؟

    • 5 ماه پیش

      با سلام کاربر گرامی
      خیر توانایی کشیدن اب رو ندارد, برای جمع‌آوری ذرات خشک و تر در کاربردهای روزمره‌ی خانگی، نظافت اتومبیل، نجاری و … استفاده می‌شود.